Új hozzászólás Aktív témák

  • freddirty

    senior tag

    Rövid delirium review:
    Tegnap én is beértem a mapozásba az EDC trickster karival. A szintezés nem volt egy nagy élmény az előzős ligás necro és freezing pulse karikhoz képest. FPnél miután totem selfcastol már csak szaladni kell és dobálni a totemeket, nem megállni. Necro miután elérte az act3 lunaris temple-ben a tentacle miscreation gépágyúsokat, a spectre-k szintén szaladás közben elintézik a trash mobokat. (act8 spectre upgrade után meg pláne)
    Az EDC az a megállok castolok továbbmegyek játékstílus. Szintezésnél kis mobsűrűségnél idegesítő. Ráadásul esek-kelek volt, de vszleg csak csóró vagyok és szar a gear.
    Mapozást elértem, na itt már tud villantani, sok a mob. T1-2-3 mapokon deliriumban simán megvan az 5-ös szint, ha nem vmi elvetemült vacak folyósós kacskaringós map van. Más kérdés hogy a deli loot egy f*stalicska.
    Ahogy az elején is látszódott a delirium content unalmas és ha nem valami jó az elején a lootmutató akkor nem is érdemes nagyon belekezdeni. Ami hát eléggé öngól, mert pont az a lényege a ligának hogy van egy plusz játékmód a standardhoz képest. Ha az vacak akkor irány a standard, minek a ligában csórón rohangálni.
    Ráadásul az EDC pont erre a contentre lenne jó, mert a trash mob clearing a mapokon eszméletlen jó. De hát minek elérni a deli lvl5-öt ha kapok majd 5 rare-t a végén. Ráadásul rohanni kell nem szedegetni a mapot, ergo még 1x meg kell járni.

    A cluster jewel-ek az endgame-ben mutatják majd meg magukat, nem tudom mennyit számítanak majd ahhoz képest ha a rendes fára pakolgatjuk a passzívokat. Lehet észrevehetetlen lesz a kbség?

    Update miközben írtam:
    Hírek a poe oldalról, tervezett változások összefoglalása:
    Summary/TLDRMonster Damage:
    Nerfing on a case by case basis, adjusting on-death effects and improving visuals.
    Rewards: Monsters deeper in the mist will count more for progress on the encounter reward bar.
    On-hit Debuffs: Substantially reduced duration.
    On-death effects: Investigating pack-based mods instead of individual, balancing to be in line with this. Improving telegraphing.
    Past Content in Delirium: Adding time to the Delirium encounter when interacting with these past encounters.
    Item Drop Vacuuming: No, sorry!
    Depth Meter: Investigating a way to do this.
    Performance: Yes, is being investigated but we're not sure yet what is causing the recent regression.
    Visibility: Yes, we're working on improving this.
    Make End Delirium Button Bindable: Yes!

    tehát:
    Nem kell majd rohanni, lehet szedni a lootot, de nem lesz olyan mint az alva templom. Mutatja hogy milyen mélyen járunk a ködben. Ami jó, én semmi változást nem vettem észre bármilyen mélyre mentem is be de úgylátszik ez bug...
    Akinek gond a monsta cast on death ott vmit javítanak majd ezen. (EDC-nél fehér mapokon még noproblem)

    [ Szerkesztve ]

    fred

Új hozzászólás Aktív témák