Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TungurKnivur

    csendes újonc

    válasz V/ #40045 üzenetére

    Nyilván ha ez lenne a foglalkozásom, szabályszerűen használnám. 4 hónap alatt két nyamvadt tranzakciót párezer Ft-tal üzletinek minősíteni - hát ebből éljen meg az összes kereskedő...
    A kiskaput a PP teremti meg, ezért tudnak élni vele rengetegen, ezért felesleges sírni, ha nekik ez nem lenne közvetve megtérülő, nem lenne ilyen lehetőség. Mivel jól mondtad, ők ezt üzletből működtetik így.
    Bár az elmúlt hetek tapasztalatai alapján semmi előnye belföldön, inkább csak hátránya van a döcögős ügymenet és a felszámolt díj miatt, amit ha rátenne az ember a termék árára, már a vevőnek se érné meg. Egy banki utalás jóval olcsóbb tud lenni és az fizeti a küldés díját, akire tartozik.
    A "tisztességes kereskedő", aki ez esetben ugye a vevő, még csak számlát sem ad a vásárlásról (tudom) és olyan fizetési módot választ, ami hátrányos az eladónak. Aztán otthagyja a sz.rban (gyakorlott felhasználóként). (Azt nem tudom (nem is érdekel), hogy valójában hivatalosan működik-e, még ez se biztos).
    Persze, hibáztam én is, mert tájékozatlan voltam. Bár kíváncsi lennék, hogy az újdonsült PP felhasználók is hetekig gyűjtik-e az infót belépés előtt, ahogy én már hetek óta próbálom... Okultam belőle, nem fogom használni semmire. Mondjuk a tájékozódást a PP cseppet sem könnyíti meg. A (joggal) folyamatosan fikázott magyar bankok ehhez képest az információk kész tárházai, villámgyors kommunikációval.

    Remélem ez a kártyatársítás működni fog (bár hétvége lévén, ezt erősen kétlem, talán majd holnap...), bár még mindig ott van a vitán kívüli fizetési igénye a vevőnek (ahogy írtam, van egy vita a rendezési központban és van egy ezen kívüli, azonos összegű fizetési igény is, talán azért küldte mert azt hitte(?), hogy arra gyorsabban tudok utalni, nem tudom), azzal mit csináljak ha sikerült visszaküldenem az összeget? Utasítsam el? Vagy ő ezt visszavonhatja?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák