Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atos19881101

    senior tag

    válasz Mágus2 #126655 üzenetére

    Ez biztos? Mert tegnap néztünk egy blokkot amiről le volt szedve a fej. Akkor a szerelő azt mondta, hogy az olaj itt megy. (Képen pirossal)
    Innen látjuk a folyást is.

    Hopp ellenkező felén, mert ez pont a vezérlés oldalon van.

    [ Szerkesztve ]

    /** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

  • Brumi˘

    addikt

    válasz Mágus2 #126655 üzenetére

    Az enyém már nincs szétkapva, de ha már szóba került, épp meg van akadva a gyógyulási folyamat. És szívesen venném a véleményed, merre tovább. :B

    Ami eddig volt:
    -Turbó felújítás: comp kerék csere, összes csapágy tömítés csere

    -Hengerfej felújítás: alapból egy másik fej, aminek a pd fészkei és veztengelye jobb állapotban voltak, kapott új veztengely csapágysort, hidrotőkéket, szelepszár szimeringet, veztengely tömítést, pd elemek új tömítést, tandem tömítés, ahova kellett mindenhova új csavar.

    Amikor ez elkészült lett ellenőrizve, amit te is javasoltál a szelepfedél membrán, de jónak ítélték (nem köpte az olajat), de a füstölés nem szűnt meg. Ekkor jött a kompresszió mérés, aminek eredménye minden hengerben 22bar. Ezen felbuzdúlva kapott egy gyűrű szettet (gyűrű hézag 0,7mm volt).

    -Gyűrűzés: gyűrű szett (ezzel a gyűrű hézag 0,2mm lett), főtengely szimeringek, (dugók műhelyben le lettek mérve nem hordó egyik se, átmérőjük is okés volt, a gyűrű nútok is hibátlanok, hengerfal sértetlen, nincs válla, gyári hónolás benne), hajtókar csapágyak is rendben voltak, hajtókar csavarok csere, dugó kiállást lemérve táblázat szerinti 2 ékes hengerfejtömítés lett feltéve ismét új ARL csavarokkal.

    Most ott tartunk, hogy indul -3-ba is fél fordulatra, jár mint az óra, de a füstöt még mindig eregeti, hol jobban hol kevésbé. (főleg állóhelyből indulásnál hagyok pamacsot) Pd korrekció, bip ugyan az tizedre mint tavaly novemberben, olaj/víz fogyás eddig nem mutatkozott (mentem vele kb 300km-t mióta össze lett rakva). Annyit csináltam még hogy visszament egy gyári prog, amiben egr off lévén, hogy nincs is benne fizikailag.
    Akikkel eddig konzultáltam, szerintünk PD elem lesz a ludas (30k-val ezelőtt kivettem és ultrahangos tisztításon járt egy cinkotai műhelyben).
    Szerinted mi okozhatja? (ha segít van videó is a füstölgésről) Előre is köszönöm. :R

Új hozzászólás Aktív témák