Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • atos19881101

    senior tag

    válasz Mágus2 #144827 üzenetére

    Vákuum pumpát jövő hétre szerez a szerelőm. Ma voltam nála, és akkor említette, hogy lehet még N75 is a ludas. Ezért kérdem, hogy tudom ellenőrizni, hogy megfelelő-e.

    Közben találtam egy jó leírást:
    Hát pedig olyan nincs... Jártam úgy, hogy az N75-ös szelep (turbónyomásszabályzó) szívta be a levegőt a "szuszogón" - nem tudom mi a hivatalos neve - keresztül, ami a légszűrőházba van visszakötve.

    Ha a szelepről lehúzod a vákumcsövet (ami a vákumpumpa után lévő T elágazóról jön) és mérsz egyet órával a szelep helyén ott van rendes vákum? Egyszer odáig legyen jó...
    Ha a szelepig ok, akkor a szelepről lejövő csövet húzd le a turbóról és oda kösd az órát a turbó vákumlabdája helyére. Járó motornál külön vezetékkel adj a szelepnek +12-őt aksiról hogy nyisson ki, így a szelep túloldalán is kell lennie vákumnak. Ha a szelep előtt ok a vákum, a szelep után eltűnik, akkor a szelep rossz. Ha szelep után is jó a vákum, akkor a turbó labdája enged át.

    Ha már a szelep előtt sincs vákum, akkor még falsot szívhat az EGR-nél, a leállítószelepnél, vákumtartálynál, szóval egy kalap szar az egész amíg nincs tisztességesen átcsövezve rendszeresen baj van velük.

    /** while (state(Korso) != BROKEN) go (Korso, &Kut) **/

Új hozzászólás Aktív témák