- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Léptek New Yorkban a közösségi média függőséget okozó algoritmusai ellen
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Synology NAS
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- eBay
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Thunderbird
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenMediaVault
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
Nem szeretem sebességben hagyva terhelni a motort, az olajpumpa nem nyom Automata váltó retesz viszont szerintem direkt fel van készítve erre, a P-ben terhelt részek szvsz nem szenvednek számottevő kopást (féltengelyben ott a zsír, difi frissen kapott szórt olajban áll, stb), ártani nem használ
[ Szerkesztve ]
-
morfondőr
őstag
Én úgy vagyok vele, hogy inkább a fék fogja az autót, mint a váltó. A féket én is megbütykölöm, a váltóhoz viszont nem mernék hozzá nyúlni, nem beszélve a költségekről. Csak egy félelmem van, hogy egyszer feladja a kézifékmotor és akkor lehet fejet vakarni.
Steam/Uplay/Origin/GOG: racka_HUN /// Nintendo: SW-1554-0800-8714
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen