Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Amarton

    tag

    válasz _Smooth #157028 üzenetére

    Én most rendeltem egy Style 1.5 TSI-t.
    A listaár 7.3M volt, amikor rendeltem (van benne még pár apró extra).
    5.5M-ra sikerült az árat lealkudnom. (ebben van használt autó kedvezmény és hitel kedvezmény is)
    DSG nélkül az aktív tempomat szerintem nem sokat ér. 200 ezer Ft-ért én fékezek és újra aktiválom:)
    A LED lámpa jó lehet.
    Szerintem menj be egy kereskedésbe és mindent el fognak mondani a funkciókról.

    http://kodolas.skoda-muszerfal.hu

  • #31733248

    törölt tag

    válasz _Smooth #157028 üzenetére

    (#157028) _Smooth

    Nekem egy ide Octavia 1.4 TSI-m van (Style) és mivel bérleti konstrukcióban jártak nálam az elmúlt években, több félét is kipróbáltam.

    Adaptív tempomat, sávtartás és hasonlók: nekem egyik sem jött be. Ki-kipróbáltam, aztán rövid úton kikapcsoltam őket.

    DSG: nagyon jó dolog, egyetlen "hibája", hogy nagyon alacsonyan tartja a fordulatszámot, emiatt egy nem tojáshéjas gyorsulásnál visszaváltással kezd. Én viszont nagyon szeretem, egyebek mellett azért, mert az autópályán érezhetően kevesebbet forog ezzel a motor, mint a 6 sebességes kézivel. 3000-es fordulaton, hetedikben a DSG-s óra szerint 165-tel megy, a manuális váltós ugyanott hatodikban 600-zal többet forog.

    LED-világítás: ég és föld a simához képest, nagyon megéri.

    Panorámatető: csak a szervizelés idejére csereautóként adott Octaviában próbáltam, abban is zörgött. :(

    Kérdezted az alkalmazást is: a gyári androidos app kábelen átviszi a kocsi navijára a forgalmi adatokat, BT-n kihangosít, értelemszerűen a zene is megy szépen.

    (#157039) Amarton

    "Én most rendeltem egy Style 1.5 TSI-t.
    A listaár 7.3M volt, amikor rendeltem (van benne még pár apró extra).
    5.5M-ra sikerült az árat lealkudnom."

    Az egy tisztességes ár érte.

    (#157056) apple87

    "Szerintetek a 1,4tsi nél a 230E-km az már sok?"

    Jól mondják a kollégák: legyen tartalék pénzed hozzá. Én nem ezt venném, nem megy jól és problémás lehet, ehhez képest 7 éves és 3 millióba kerül. :N

  • 1stVikman

    senior tag

    válasz _Smooth #157028 üzenetére

    Szia!
    Bár nekem Golf-om van, de szerintem Octaviaban is ugyanígy működnek a dolgok, ezért pár dologról írnék szubjektív véleményt.
    -adaptív tempomat: én használom legtöbb esetben, mert igazodik a forgalomhoz, fékez/ gyorsít helyetted. Manuális váltóm van, országúton sokszor elég csak pakolgatnom a sebességeket, kuplungon kívül mást ilyenkor nem használok. Persze egy dsg-vel jobb lenne, de élhető.
    A legnagyobb hasznossága, hogy ha elbambulsz és változik előtted a helyzet, akkor nem rohansz bele az előtted haladóba.
    És itt kikanyarodnék egy gondolatra. Én úgy tudom, hogy a Front Assist is ennek a szenzorát használja, ő segít pl.vészfékezni, ha kell.
    -fényszóró téma
    Amennyire képben vagyok, csak a DRL lesz ledes, a tompított meg xenon.
    Automata mód jó, fényérzékelő alapján kapcsol a drl és a tompított között, illetve nekem tudja a távolságit is szabályozni. Adaptív módon mindig annyira emeli fel a magasságát, hogy ne vakítson, illetve kitakarva az előttem haladót kétoldalt magasabbra világít.
    Kollégának csak fel/ le kapcsolgatja.
    Kanyarkövetős fényszóró van, szépen teszi a dolgát.
    Ezen kívül van egy alacsony sebességnél történő kanyarodáskor felkapcsolódó égőm ( nem a ködlámpát kapcsolja). Szóval fényszóróból, ha belefér, akkor megéri minél extrábbat belevenni.
    -lane assist
    Szintén arra jó, ha bealudnál, akkor sávban tart. 10 mp-ig, aztán sípol, és kikapcsol. :D
    Ha elengeded a kormányt, akkor is ez van.
    Videót láttam 2017-es Golfról, Dsg-vel, ott sípolt, de végig sávban tartotta a kocsit, majd kicsiket fékezve meg is állította azt.
    -side assist, blind spot
    Ilyenem nincs, de kb.annyi, hogy ha holttérben érkeznek mögötted, mikor te sávot váltanál, akkor tükörházban világít, hogy ne tedd.
    -panoráma tető
    Nekem nincs. Akinek nincs, az akar, akinek meg van, az nem tartja nélkülözhetetlennek.
    -kessy
    Kollégáim közül többnek van. Szinte kivétel nélkül a távirányítóval nyitják/ zárják a kocsit. Pedig a kilincs meghúzásával is tudnák nyitni, és megérintésével zárni de nem úgy használják. Persze a gombos indítás az menő, de azért pont emiatt könnyebben is lophatóak valamivel ezek a kocsik.
    -fejegység
    Nem a legalapabbat tenném bele.
    BT, usb, sd-card foglalat jó ha van, és az sem hátrány, ha nagyobb a kijelző.
    -pótkerék
    Na ez nekem is dilemma. Defektjavitó szettem van, engem is érdekelne mások véleménye egy normál pótkerék beszerzése mellett vagy ellene!
    -coming home, leaving home
    Lehet nélküle élni, de ha van néha jól tud jönni.
    -táblafelismerő
    Csak annyi, hogy megjeleníti a kijelzőn. Nem sípol, nem fékez, ha gyorsabban mennél, csak mutatja, ennyi. Nem külön cucc, a sávtartó kameráját használja.
    -park assist
    A magától beparkolós elég jampi, de egy sima elől-hátul radar elegendő. Én konkrétan direkt olyat kerestem, amiben van elől és hátul is.
    Ez is, mint a többi felsorolt kényelmi vagy egyéb extra mind egyéni preferencia tárgyát képezi.
    Valakinek kell, ha nincs hiányzik, van aki el van nélküle, vagy van neki, csak nem használja. ;)
    Üdv: Vikman

    U.i.:
    Ha valami még érdekel, vagy szeretnéd hogy bővebben írjak róla, akkor jelezz, csak hajnali3-kor telefonról begépelni ezt is egy örökkévalóságnak tűnt. :DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák