- Vírusirtó topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
válasz KisApám #193739 üzenetére
De ez a motor üzemi hőfokon, magas fordulaton eszi az olajat, tehat a 10w40-et ugyanannyira eszi (és ez is a tapasztalat), mint az 5w40-et. Cserébe hidegen jobban kopik a motor. Még rosszat is teszel vele. Aki a 10w40-et ajánlja azt el kell felejteni, es ez saját tapasztalat is sajnos.
-
Asbee
veterán
válasz KisApám #193739 üzenetére
Hülyeség a 10w-40 olaj. Melegen fordulaton ugyanúgy enni fogja, cserébe hidegen még jobban szétkoptat mindent. A 30 ezres olajcserét is szintén elkell felejteni. VW 504.00/507.00 5w-30 vagy VW 502.00 5w-40, 7-15ezrenként cserélni, attól függ mennyi a városozás. A rossz olaj és hosszú periódus + esetleg sok városozás hidegen használat, alacsony fordulaton kínzás ami halála. Szerencsére sok esetben ép és jó a hengerfal. Nekem amikor már biztos volt a felújítás, megpróbáltuk a motul 10w40-et. Pályán 150-es tempó körül 900 km alatt megevett 1,5 litert. Azóta 5w-30 semmi olajfogyi. Gyári hónolás látszott, nem kellett hozzá nyúlni.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Nők, nőügyek (18+)
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- TheLázs: ADHS
- iPhone topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Autós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen