Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Alu

    senior tag

    válasz Mágus2 #207697 üzenetére

    Köszönöm! :R

    Rendelés előtt lenne még egy problémám, amiben segítséget szeretnék kérni:
    Néhány hete derült ki, hogy nem hűt a klímám. Voltam klímásnál nyomáspróbán és 5,2 bar volt a rendszerben. Az úr szerint a kompresszor nem kapcsol be valamiért, de mélyebb vizsgálatot és javítást nem vállalt. Az autó passat b6 1.9 tdi bkc 2005, 2 zónás digitklímás verzió. VCDS -el kiolvastam a hibatárolót és csak flap motorra volt hibakód a HVAC vezérlőben. Néztem élő adatot, ahol szintén megvolt az 5,2 bar, így a nyomásérzékelő hibát kizártam. A klímavezérlő bekapcsolását követően a kompresszor szelep vezérlése fokozatosan kúszott fel 0,820A -hoz, aminek tudtommal így kell lennie. Ezt a mágnesszelep csatoakozóján is kimértem, tehát elvileg odáig minden rendben. Így már csak a kompresszor szelep maradt.

    Ezek alapján mekkora a valószínűsége, hogy valóban a szeleppel lesz a probléma és annak cseréje (+ szűrő csere és töltés) után újra hűteni fog?
    Illetve nem tudom mennyire releváns infó, de VCDS szerint a kompresszor fordulata alapjárati motorfordulatnál 1000rpm, terhelése bekapcsolt légkondinál pedig 1,6Nm volt. A klíma kompresszor egyébként 6-8 éve volt cserélve márkaszervízben. Delphi 5N0 820 803 E.

    [ Szerkesztve ]

    λŁƯ™

Új hozzászólás Aktív témák