-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
zoo8800
veterán
válasz nrb263 #209556 üzenetére
Nekem most Conti AllSeasonContact van, ez eléggé bevált. Halkan gurul, és nagyobb tempónál sincs semmi rezonancia, tökéletesen ki lehetett centrírozni. Előtte Nokian Weatherproof volt, az sokkal hangosabb volt, és picit rázta a kocsit. Na meg 2 évesen már repedt volt.
Hogy mennyire tapad jól, azt nem tudom, nem feszegetem a határokat.rip and tear, until it is done
-
rbalint88
addikt
válasz nrb263 #209614 üzenetére
Nekem sima ate tarcsa van ceramic betettel, illetve elore most kerult be ebc redstuff betet az ate helyere. A szerelo lebeszelt a furt/mart tarcsarol. Ha nem zavar a fekpor, jo a sima betet is. Elozo automon Bosch tarcsa es betet volt, nagyon jol fogott, csak irtozatosan porolt…
-
grizlisandor
addikt
válasz nrb263 #209665 üzenetére
ATE fékkel nem lő mellé az ember, az autószerelő akihez hordom az autót, múltkor kérdeztem fék ügyileg, minimum Textar féket rak fel, amúgy TRW és főleg ATE.
ATE fék van a kocsimon és elégedett vagyok vele, de a TRW high carbon + DTEC kombó se rossz, elismerően nyilatkozott a szerelő ezekről.
-
nVIPER
senior tag
válasz nrb263 #210174 üzenetére
Szia. Igen, érdemes leengedni. Érdemes továbbá kicserélni a tartályt (a gyári újban sincs már benne a zsák), vagy kivenni belőle a zsákot és átmosni. G12evo fagyálló egy vagyon, de pl. filterABC-ben találsz kb. 3000ft/liter áton.
Én 2 hete cseréltem le. A régi tartályból amikor vettem ki a zsákot, nekem már az egyik sarkán látszott, hogy meg fogja adni magát (7év után)
G12evo fagyálló =>> [link][ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz nrb263 #210174 üzenetére
Szia!
Túlparázottnak / túlhájpoltnak érzem a G13 témát*. Az én Golfom 2015-ös, hamarosan lecserélem benne a gyári G13-at a G12evora, de ebben amúgy is aktuális a csere 8 évesen.G12 alternatíva a Febi 183366, ill. 183367 (1,5 ill. 5 literes koncentrátum).
* Mindig jön másik hype.
-
nVIPER
senior tag
válasz nrb263 #210196 üzenetére
Nem muszáj tartályt cserélni, a zsákot is ki lehet belőle húzni. Modelltől függ, hogy mennyi a töltési mennyisége , egy 5 Literes kannával meg kell venni és kész. Keverhető a G13 a G12evo-val. Így lett kitalálva. Ha egy minimális marad a régiből az nem kell, hogy gondot okozzon.
-
Tsunami73
tag
-
Tsunami73
tag
válasz nrb263 #210237 üzenetére
Én felmelegítettem 5literes kannába a desztvizet és töltöttem a kiegyenlítő tartályba, közben a visszatérőn jött ki a régi fagyálló egy másik kannába.
Üzemmeleg motor, fűtés maxon. Ne ürüljön le a tágulási tartály, arra kell figyelni. 10-15 liter desztviz kell legalább. Ha az új fagyállót is így töltöd bele, akkor több fagyállóra lesz szükség, mert felhigul. Én diaggal is indítottam a szivattyúkat közben és légtelenítettem is vele. Ha nincs probléma a régi hűtőfolyadékkal csak cserélni akarod, akkor diag nélkül is meg lehet csinálni. Akinek van diag, vcds, obdeleven , az légtelenítheti is. Rozsdás hűtőkörnél már macerásabb, ott terelni kell egy procedúra szerint a tisztító szert elszorított víz csövekkel, bontani a hűtőcsövet, sokkal több vízzel öblíteni, stb. A gyári sav + közömbösítős rendszer mosást is alaposan kell elvégezni. Persze ez a legrosszabb verzió.
Megelőzni egyszerűbb. -
imyourfriend
őstag
válasz nrb263 #210362 üzenetére
2015 1.6 cr-ben tavaly cseréltem akkumulátort először, Varta AGM-et kapott 68 helyett 70AH-sat, a mostanival megegyezőt tegyél bele és kapcsoltasd ki a start-stop funkciót.. bár rapid ~1100kg megküzd az a motor és a turbó a helyzettel nem nyersz vele ha leállítgatja magát amikor lehetősége adódik rá.
-
imyourfriend
őstag
válasz nrb263 #210364 üzenetére
Megoszlanak a vélemények, az a legjobb ha fel van tanítva de különösebb kimutatás nincs arra vonatkozólag, hogy a tanítás bármi előnnyel szolgálna. Mondják hogy ekkor másként tölti az autó az akkumulátort, de van a rendszer annyira intelligens hogy megtanulja ezt magától.
-
Asbee
veterán
válasz nrb263 #210362 üzenetére
Az, hogy nagy az energiaszükséglete az autónak, az biztos, hogy azt jelenti, hogy rossz az akksi? Nagy melegben indulásnál,
mikor klíma ezerrel megy pár percet, nálam is emiatt inaktív a star stop ( bár amúgy sem használom) , még az alapjáratot is megemeli. Pedig az akksinak semmi baja. -
simonjoe
őstag
válasz nrb263 #210509 üzenetére
..mindenképp jobban jársz egy AGM-el (sajnos drágább is), de figyelj oda mert eltérő a méretük!
Mondjuk a Rocket (erősen ajánlott akku) pont egyforma a fizikai méretét tekintve mindkét típusból. Az EFB 640Ah, míg az AGM 680Ah-s és mindkettő 242x175x190. Viszont az áruk, na ott van eltérés. EFB a fenti kapacitásból, 38300HUF, az AGM 53400HUF. (forrás :"akkudream")[ Szerkesztve ]
Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs