- Törvénnyel pörgetné fel az európai zöldtechnológiát az EU
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- Synology NAS
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Mobilinternet
- Vivaldi (böngésző)
- Linux kezdőknek
- Autodesk - Revit
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BullKoxa #196633 üzenetére
Kettő közül motorikusan az 1.6 neccesebb, inkább a 2.0 ajánlott, típus tekintetében a Skoda egyszerűbben fenntartható technikát ad. Viszont én inkább harmadik lehetőségként keresnék 1.9 PD-t, Octavia 2 facelift 2010-ig kb még létezett a motorral, ez kibírja nagyobb tünet nélkül ha néha rövid utakra van befogva. Ritka, de egyszerűbb eset (DPF-es és anélküli is létezett gyárilag, utóbbi BXE-t kell keresni), vétel után azonnal hajtókar csapágy szett csere, és akkor jó darabig elvan. Bár mivel rövid távra ott a másik autó, a 2.0 is vállalható (csak jobban meg kell nézni vétel előtt), hosszú úton a részecskeszűrőt is tudja regenerálni. CFHC motorkód volt az ajánlott belőle.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BullKoxa #196783 üzenetére
úgy számolj, hogy egy dízel kombit éves 35-50 ezer km-re vesz az első vevője (4-5 év, az kezdésnek olyan 150-200 ezer) és évi 15-20-25 ezerre a későbbi vevők, szóval 11-13 évesen egy ilyen autóban reálisan 300+ ezer van
az, hogy ezt a matematikát a legtöbb magyar vevő nehezen fogadja el sajnos nem jelenti azt, hogy nem igaz... és emiatt van olyan sok 180-220 ezres B6 Passat eladó.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
tresh
addikt
válasz BullKoxa #196783 üzenetére
Most adtam el a passatom Az jó lett volna neked. (kemény valós 160 ezer volt benne) Amúgy 1.9 nél hajtókarcsapágycserre jó olaj meg üzemanyag és a világból kimegy, ha ilyet keresel vigyél magaddal valakit aki látott már ilyen gépet. Nézzetek pd elem korrekciót meg egy élő diagot menet közben sok dolgot elárul. 2008 végéig bezárólag nézd 5-ös manuál váltóval az ahogy írták dpf nélküli
-
K Norbi
addikt
válasz BullKoxa #196801 üzenetére
Nekünk van 2014 es J Astra 1.4T
Az én szemembe az Opel nem autó.Váltó meg a kormányzás, az egész vezetési élmény siralmas.
Semmi nincs kéz alatt!
Vagot másabb vezetni..
Minden ott van ahol kell.
Próbálom terelni az öreget a Passat vonalra, de sajnos ő nem érzi és látja azokat amiket én.
És még Audiba nem is ült.
Na az más világ...
Nemhiába mondom mindig.Van az Audi és a többi autó...
[ Szerkesztve ]
-
tresh
addikt
válasz BullKoxa #196803 üzenetére
A régebbi b6 és b7 eleji TSI-ket én nem erőltetnem. Szerintem ott a diesel jobb parti minden téren. Azért az oktáv messze messze van egy fapad passatól is ... (jó egy L&K már ok de tű a szénakazalba) A haverinád 2.0 HDi-je örökélet +1 nap főleg ha a 110 lovas..és azért gyenge mert városba gyilkolja amit imád a CR diesel.. jah nem...le van kormolodva nem néznék bele a szívósorba, hogy verte tele szarral az EGR. De látod még ezt is bírja.
#196799kazsolt: az már határeset a lendkeréknél főleg ha tényleg botláb volt az előző gazda azt budán az emelkedőn 1200-es fordulaton 5 be mászott fel. De tényleg látni/hallani kéne így nehéz megmondani. De ha netán szét kell újra szedni akkor cserélj lendkereket is és akkor tuti nem lesz bajod azzal se jó darabig.
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #196803 üzenetére
Használj egyszer hosszabb ideig Nissan-t. Mindjárt visszasírod az Opel-t.
Volt egy 2005-ös Almera-m 4 évig, és lassan 5 hónapja váltotta a 2002-es G Astra. Ez utóbbi 2 évet állt, és így vettem meg gombokért. Városi szaladgálásra sajnálom használni a Superbet, és az Astra egyedül annyiba került, mint egy drágább kopó alkatrész a Skodába.
Ettől függetlenül az Astra sokkal autószerűbb, mint a modernebb Almera. Csendesebb, sokkal puhábban rugózik, mégis legalább ugyanolyan szinten fogja az utat (ebben nekem nagyon G4-es), mindenhol puha, habosított műanyag felületek stb. Egy nagy hátránya van - ami itt városon belül a néhány km-es szakaszokon nem annyira zavaró - az alapülés olyan benne, hogy vetekszik egy 30 éves Swift-tel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
tresh
addikt
válasz BullKoxa #196809 üzenetére
Szia!
Nem rossz a TSI csak szerintem kényesebb tud lenni igénytelen gazda esetén, mint egy 1.9 PD ami még euro 4 es normába van, dpf és egyéb sallangok nélkül. Igazából bármelyik lehet pénznyelő, ha az előélete mostoha volt, ha van lehetőséged ismeretségi kör stb révén én végig csücsülném a kiszemelt példányokat, aztán kiderül hogy az igényeidnek melyik megfelelőbb. Igazából ha sikerül egy jó állapotút kifognod bármelyikből nagy baj nem lehet. De 10éves autóknál bármikor jöhet zsebbe nyúlós tétel. Az én passatom-ra is rá locsoltam 600k -t 1 hónap alatt, de csak azért mert sokat mentem vele és mindent kicseréltem, hogy ne legyen vele gond. (le is sz@rhattam volna de nekem munkaeszköz és drágább ha megáll mintha költök rá) Bármelyiket is választod én úgy osztanám be a zsét rá, hogyha valami komolyabb tétel jön elő, akkor ne legyen gond megcsináltatni. Tehát ha csak 2 misim van cakk-pakk rá akkor nem ennyiért veszek autót, inkább lejjebb adok az igényekből és elteszek 3-400k-t javításra, szervízre. -
grizlisandor
addikt
válasz BullKoxa #196920 üzenetére
Az 1.4 TSI 122 lóval kevesebb a probléma, főleg a biciklilánc vezérlés, esetleg a kox.
Ez az 1.8 TSI a hírhedt 1.8 TSI, nyugodtan olvass utána, de generál után jó az is.
Ebbe Passatba építettek 2.0 TFSI BWA motort is, gatyába kell majd rázni, utána stabil.Passatot főleg dízel motorral szokták ajánlani, részecskeszűrő nélküli 1.9/2.0 PDTDI, BKC, BLS, BXE(egy csapágycserével)/ BKD.
(#196925) Gomez1984:
Az első link rossz.
Olvastam már olyat, hogy ez ilyen, hidegen túldúsít a TSI.[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196942 üzenetére
Nem tudod meg sehonnan hogy cseréltek-e, vagy hogy milyen állapotban van a feszítő, megbontás nélkül.
Anyagár: [link] ehhez számolj még alsó hangon 100k munkadíjat.
A 30k körüli ár az 1.2 TSI-nél megáll: [link] ennyit számít hogy nincs okoskerék
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196982 üzenetére
Egyikkel se.
Csak a gyári "javítókészlet" a frankó, újragondolt és tervezett feszítővel, erősített lánccal stb.
ezt a kört én is megfutottam pár éve, rakattam bele "olcsó" INA vezérlést, csak pont a lényeg nem oldódott meg vele
[ Szerkesztve ]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
macilaci78
nagyúr
válasz BullKoxa #196986 üzenetére
A szerelő is kénytelen lavírozni. Gyári alkatrész x Ft-ba kerül, de az a jó. Az utángyártott x/3-x/2 Ft-ba, amit a kliens még hajlandó megfizetni és a feladatát általában ugyanúgy ellátja, csak nem olyan jó és/vagy nem olyan sokáig.
Igen, a hozott alkatrészen nem keres a szerelő, a hozott alkatrészért nem vállal felelősséget a szerelő, ha a hozott alkatrész mellett kell még valami, azért ugyanúgy el kell menni, várnia kell rá.
A szerelő egy adott feladaton adott összeget akar keresni. Neki mindegy, hogy ezt az alkatrész hasznából és a munkadíjból milyen áron legózza össze. Ha neked könnyebb megemészteni a magasabb óradíjat, akkor vegyed az alkatrészt, ahol jól esik.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
Motion_Blur
félisten
válasz BullKoxa #196986 üzenetére
A szerelőnek mindegy, ő csak el akarja végezni a munkát (jobb esetben) és kaszálni rajta.
Én jobban szeretem minden esetben magam beszerezni az anyagot, mert akkor teljesen egyértelmű hogy mi mennyiben kerül, legyen bőr a szaki arcán megmondani hogy ez a pár órás szerelés bizony 100k.
Az én szerelőmmel 20+ éves a kapcsolat, nincs gond ha én viszem a motyót.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz BullKoxa #196988 üzenetére
A komplett*, nem gagyi kategóriás szett 123139 Ft (katt a referenciákra). Felhívod őket, és megmondják mennyi lenne a gyári.
*Kell a készletbe az "okoskerék" is, ami különben Denso gyártmány (made in Hungary).Tényleg mindenki segíteni akar itt, nem egy olajszűrőről beszélünk amiből a Mann kb. azonos minőség a gyárival.
És egyáltalán nem biztos, hogy cserélni kell - én 2 évig használtam az autót anélkül hogy cseréltem volna, az eredetivel adtam el 165 000 km-rel. (volt már hangja) De fel kell rá készülni. 2013-ban 300+ ezret mondtak a Porsche Pestnél a cserére. -
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #197149 üzenetére
Pont erről is beszélt Kopasz a legutóbbi videójában. Kb. 40-50k, tehát mint egy olaj+szűrők cseréje egy olcsóbb szervizben. Szerintem ár/érték arányban az egyik legjobb pénzkiadás egy autónál.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #197151 üzenetére
[link]
B6 Passat-ban lévő 1.4TSI kokszosodik és láncproblémás, aminek drága a cseréje. Inkább 1.9 PDTDI-vel, vagy 2.0 CRTDI-vel venném. A 2.0 PDTDI szintén kerülendő. A legtöbb eladó példány olyan motorral szerelt, amit kerülni kell.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #197153 üzenetére
Így már érthető a TSI. A lánccsere jelenlegi árát nem ismerem, de nyaldossa egy DPF árát, tehát erre készülj fel. Legyen tarcsi a pénztárcában, mert a motorerőben nem lesz. Viccet félretéve tényleg járj utána, hogy mibe kerülhet, és az legyen félrerakva a vételár+átírás+biztosítás+első szerviz árán felül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
rbalint88
addikt
válasz BullKoxa #197153 üzenetére
Szvsz a B6-ok is mar pont eleg oregek, hogy problemasak legyenek, lehet a baratsagosabb alkatreszarak es egyszerubb (motor)felepites miatt egy szep B5.5-ot vagy ovtaviat vagy A4-et neznek az fsi nelkul hagyomanyos 1.8T-vel (1781cm3). Enni fog, sokat, de szijas es nem kokszol, meg lehet bele viszonylag olcson powert is csinalni
-
slett27
addikt
válasz BullKoxa #197157 üzenetére
Akkor munkadíjjal együtt lehet számítani egy 300k kiadásra ? Az ok hogy aztán 120e km-ig le van a gond (?). Plusz ilyenkor olajcsere+légszűrő stb. Csak matekozok.
"Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
vzsryl
nagyúr
válasz BullKoxa #197389 üzenetére
Kb. 2000-4000-es fordulatig sokkal erősebbnek éreznéd az 1.6 szívóhoz képest, tehát ha az utóbbihoz vagy szokva, akkor még egy másfél tonnás Passatban is dinamikusnak éreznéd a kis turbós benzint. Nagyon alul kissé erőtlen, de ahogy megjön a turbónyomás, akkor már simán felrántja viszonylag alacsony fordulaton is egy meredekebb domb oldalon. Nem ver úgy bele az ülésbe, mint egy 2.0 TDI, de szerintem kellemesen használható.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
grizlisandor
addikt
válasz BullKoxa #197389 üzenetére
Horror összeg az átalakítás, ha digi klímát szeretnél, akkor azzal felszereltet autót vegyél.
B6 Passat kombi 80 kilogrammal nehezebb, mint a Golf Plus, amit vezettem 1.4 TSI 122 le motorral, szerintem használható.
1.8 TSI ebben a generációban nem ajánlott, kivéve, ha valaki azt már előzőleg felújította. slett27 is ugyanerről a generációról kérdezett, le lettek írva a dolgok, olvass vissza nyugodtan. -
grizlisandor
addikt
válasz BullKoxa #198854 üzenetére
0w30(5w30) motorolaj, ami tudja a VW 502.00 szabványt, valamelyik nagyobb gyártótól.
Szűrő márkákról általában írt phórumtárs egy listát. -
grizlisandor
addikt
válasz BullKoxa #200190 üzenetére
Semmi baja nem lesz. 3 hónap a szavatossága a E10 üzemanyagnak, legalább 1/4 tankig járd ki belőle és tankolj rá.
95 E5 benzint szerintem nem kapsz, 98 E5 benzint tudsz tankolni Auchan kutakon, de ez nem hatósági áras.
Hivatalosan nem cserélhetsz ki semmit ledre kívül! Nekem a tolatólámpa izzóm ledes, műszakin rendre kiszúrják az utóbbi időben. Beltért azt hiszem ledesítheted az nem érdekes.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen