- Aliexpress tapasztalatok
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- Amazon
- JavaScript topic
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- Router gondok
- XPEnology
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomcsi23
veterán
Gratula!
Én meg jól megszoptam.
Egyeztetett időpontra megyek szépen, futóműbeállítással együtt. Ki is jött, hogy az elsőknél a kerékösszetartás eléggé nyitott, meg volt még valami, szépen beállították.
Aztán jött a kerekek cseréje, szedi le a srác, rakná fel a télit és...baze, nem stimmelnek a lyukak. Kiderült, hogy 5*112-es felniket kaptam, miközben 5*100-as kellene. Faja. Hívom a márkakereskedést (ahol vettem), hogy bibi van - menjek el, megnézik. Elmentem, de nem volt mit nézni, ugyanis, nem volt a helyi raktárban ilyen "régi" felni, úgyhogy holnap rendelik. Jó, ha szerdáig meglesz. Aztán jöttem haza a szakadó hóban, elég élmény volt. Mondjuk, meglepődtem, hogy milyen jól viselkedtek a hóban. Még gyorsult is elég keményen, csak megállni nem nagyon akart.
Persze, ha időben elkezdem cserélni, akkor előbb kiderül, ill. ha megnézem, akkor is kiderült volna (bár erre aztán nem figyeltem volna akkor sem, gondoltam, a "szakik" csak tudják, milyen felni kell rá ) Na, mindegy....de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
VR6-Fan
veterán
nekem is az a legnagyobb bajom hogy 3 ajtósat keresek, mert ha nem már rég vettem volna gépet.
szvsz ezek a VW motorok nem is a szét forgatásról szólnak, nem rizs rakéták (no azért a tíltatlan elektornikával 2.-ba elég szép hangja van 8700-nál a VR6-nak )
viszont elég cukor áron mennek a 2E-s motorok oké hogy "csak" 115 paci de teljesen máshogy viselkedne mint az 1,6, esetleg 16V de gyári 3-as motor nem nagyon fogsz találni, a VR6 meg gondolom drága lenne!?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
hát én se eladásra gondoltam, max motor cserére..
csak TDi-t ne.... (vagy is rommá tuningolt "über király chips-el 300le-ig huzotatt")
2.0 16V-re figyelj mert volt 132 meg 150 lovas is
jövő ilyen kora már lehet nekem is VR6 (csúnya világ is lenne de lehet marad a G60 gyárilag csak kicsit meg pöckölve esetleg 16VG60-at építeni belőle onnan meg nincs messze a 300le , bár hangba akkor se fogja semmi föl venni a versenyt a VR6-al
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
G3 1,6@102ps? ha jól tudom, nem is rossz tőle hogy 200 felett gurul, apu toledoja is kb 230-nál hasal el (szintén 1,6@102le), bár ha jól emlékszem jobb a CW-je és az chipelt motor.
bah én ki se tudtam próbálni mit tud a 16V 5.-ben, 4.-ben 6500-6700-nál 220-on áll az óra, GPS-hez képest 10-et csal felfele
úgy néz ki ez lesz, az ezüst helyet, már ha papírozható és nem 3 kocsiból van össze tákolva, se a szín se a motor nem túl szimpatikus (motornak a teljesítménye..) a belső ha jó állapotú akkor nincs gond.
de ez lehet viszont hamar lesz véjerhat vagy 16VG60.. esetleg 1,8 20VT
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
átküldhetem msnen-en
vagy töltsd le őt és vele azt szedsz le amit akarsz.[link]
ill az én accomon és a kedvenceim közt találhatsz pár videot[link]
jpisti:nem véletlen hoztam fel én benzineseket
ill oké hogy elment 300e km-t gond nélkül no de hol? autópályan 5.-ben vagy 6.-ben és néha vissza van váltva 1-et és csókolom bár ez a dizeleseknél nem szokás mert ugye mélyről húz...
mind ezt ha városba tette volna meg már nem lenne olyan rózsás a helyzet.
meg mint mondtuk az olaj csere periodus nagyban függ az igénybe vételtől is.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
vettelek elvileg.
jpisti:PD-ből nem volt szívó.
szvsz egy jó TDi kevesebb olajat fog 15000-30000km alatt meg enni mint egy PD TDi, ez a tapasztalatunk, de persze itt is közre játszik az user's lába.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
mivel 4300-tól él a kocsi ezért 100-nál padlózhatom 5.-ben nagyon semmi nem fog történi elkezdenek a mutatok felfelé kúszni szép lassan.
a mami meg gangolt vissza 3-ba vagy 4-be.
vagy lehet hogy a csehek leülteték gyárilag az 1,2-es szörnyet és jobban megy így, magyarázat aláírásomba
tomcsi:ne is mond, 10-ből 8 hayabusa volt
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
tomcsi23
veterán
-
VR6-Fan
veterán
G4 GTi lomha mind a franc... (a 150 verziót egy gyári G1 GTi megverte kb 20seccel anno mikor tesztelték )
ennek ellenére nekem jobban tetszik mint az oudi.
igaz az oudi izomsabb 45 pacival no de 100kg-vel tuti testesebb illetve a a kotró hajtás fix az az folyamatosan hajt ami mind teljesítmény veszteség, mind nőveli a fogyasztást.
motor egész jó a turbot szokott elpukkani juzer hiba miatt, meg a gyujtótrafok, azok szimplán azért mert ezen a szérián már szarok.
az oudi jobban felszereltebb (a jel véget ami az elején van drágább is fent tartatni talán), bőrős stb..
és jobb tuning alap a 225-os motor mint a 180-as.
szóval ha kanyargós útakon szereted tolni neki akkor oudi, ha meg lámpától lámpáig akkor GTI.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
Szerintem nem csak elektronikában tér el, én szerintem lehet különbség a turboban, vezérműtengelyben, kipufogórendszerben, de az elektronika is biztos más. Egyébként hogy egy példát mondjak, az MTM csak chippel 195le-t tud kihozni a 180as verzióból, és 250et a 225ös verzióból, viszont el lehet menni 345le-ig is.
R32-ből 6-700le-t kilehet hozni nagy turbóval vagy kompresszorral.
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
maga a blokk tömb u.a., az okosok azt mondják hogy a 225 verzsönökben (tök mindegy hogy audi vw seat vagy skoda) már alu dugó van teflon bevonattal, amúgy meg kicsivel hegyesebbek benne a vezérmű tengelyek, nagyobb csigusz, erősebb csővezés, aszem a befecsik is nagyobbak.
"A 150le vele nem érdemes foglalkozni mert ugye azon alacsony nyomásu a turbó és nagyon gyenge a motor belsö,180le motor belsö az olyan 250le-ig birja,210-225le az 320le ig birja mert ott már kovácsolt aluminium dugatyuk vannak"
ezt egy olyan mókus írta akinek 430le-s a seatja, 20VT.
azok az ülések amik az audiban vannak baromi kényelmesek, a golfé meg akkor az ha relatíve vékony vagy.
én is 6 henger párti vagyok, de az R32 baromi nehéz a motor miatt is meg a hajtás miatt is, ergo azért olyan jól nem lépeget, ha az ember lecseréli a leőmlőt kap egy sport katalizátort (ezeknél már a katalizátor megléte fonts, legalább az egyiknek!) meg valami nem diszkos végdobot meg egy kis motorvezérlő optimálizálás akkor fellehet azokat is 280-300le-ig húzni, ott már elég jól haladnak, de 10000juro ért turbosítják is neked, az viccesebb
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Golf 4 pdtdi 4motion esetleg?Azok gyárilag 150lovas 16szelepes "Sharan motorosak", az a motor szabályosan tuningért kiállt.Egy sima mezei chippel 185ló/410Nm.A Golf 5 2000ccm TSFI 200lovas GTI -vel a súlytöbblet ellenére is egálban van közben városban 7literrel elmegy klímázva úgy, hogy nincs tojás a pedál alatt.A 180lovas fwd benyás Leont elpicsázza pedig 300kg-al nehezebb annál.De ha a fogyi nem számít benzinest végy.Annak is megvan a maga feelingje.
mod.:
Ismerősé vissza lett alakítva széria közelire (kb 170le lehet) és tempomattal egyenletes 90km/h -val haladva 4liter alá jött ki az átlagfogyasztása Kalocsa-Budapest-Kalocsa úton.Az azért nem rossz és ha kell aránylag még lépeget is.Bár a nagy súly azért érződik rajta.1560kg üresen.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
-
rootkiller
őstag
-
fekeandras
őstag
Azért mert Volkswagen minőség.
Elég csak összehasonlítani egy kettes Golfot egy Opel Kadettot meg egy Ford Escortot.
Mindhárom német de ...
Az idő nem hazudik.Melyikből látni manapság még az utakon??? Ugye ugye.
Akkoriban még adtak az anyagminőségre.A G2 még nem olyan műanyag autó mint a maiak.
Pont ezért kedvelem annyira a típust. -
fekeandras
őstag
"Véletlenül" pont tudok egy 1998as törött német A6 -ból egy 2771ccm-s 193lovas motort. Talán még meg is van.
Vagy valami hasonló? Golf 3 gt tdi syncro
A hirdetés szerint : "GT20-as turbo, nagy porlasztók..."
Gondolom akkor az adagoló sem gyári, vagyis ehhez csak egy megfelelő programot kell írni és egyből adja a 200-220lovat (és mellé vagy 400-420Nm-t.).Az meg összkerékkel már egész meglepő dolgokra is képes.Tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
na mennyi kiló van egy VR6 meg egy 16V közt 100-120 ?
és azért nyomaték elég durván a VR6 oldalán van és nem kell szét forgatni mint a 16V-t.
én úgy éreztem hogy az enyém a seggét szokta kidobni előbb és utána fordul az eleje
amiatt a kőkemény 18le miatt? a különbözetből inkább veszek egy rendes leőmlőt meg rendszert alá és íratok egy ECU optimálizálást és máris a 200le alját nyaldossa, a 2,8-as...
fekeandras:az klasszik V motor[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
rootkiller
őstag
ABF kell neked, komplett 60as Supersprint kipuffal katalizátor nélkül, 4-2-1 leömlővel, vezérműtengely tuninggal, ECU optimalizálással, légszűrőházas sportlégszűrővel (direktszűrő felejtős) fasza állítható keménységű -60 sportfutóművel, 280/220mm tárcsafékekkel, 16" felnivel, meg valami fasza 205/45 R16 gumikkal. Szerintem olyan 190-200le körül ki lehetne hozni belőle, és súlyban is olyan 1100-1150kg körül lennél (gyári ABF motoros Ibiza 1080kg).
Artengo TR 990 Pro
-
VR6-Fan
veterán
tartósan szerintem tuti nem, mivel a syncro (haldex) elől hajt, és csak ha kell akkor hajt hátul is.
a tied stabb. rudas GTI/GT tdi/VR6 futómű vagy sima még?
mert az elég sokat dob rajta, keményités-ültetés is meg a jó gumik.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen RAM-ot vegyek?
- Milyen légkondit a lakásba?
- Destiny 2: Lightfall beszámoló
- Aliexpress tapasztalatok
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Villanyszerelés
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Futás, futópályák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen