-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
KTTech
veterán
válasz *Mukeey* #169569 üzenetére
Ha 170000km-nél leharcoltnak számít egy TDI, akkor már régen gond van (vezetett szervizkönyv mellett). A másik Leonban pont dupla ennyi van (igaz azt 1/5-öd áron vettem, kemény 450 fontért), és még megy (bár rá kell néznem a turbojára majd, mert limp módba vált, ha nagyon odalépek - ez nem volt még amikor 3 hónapja utoljára használtam komolyabban, azóta csak átparkoltam vele egyik helyről a másikra). Annál még elnézem a megbotlásokat, de ennél elég nehezen tudom.
[ Szerkesztve ]
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
-
KTTech
veterán
válasz *Mukeey* #169583 üzenetére
Ebben az esetben nem: rengeteg BKD motor, aminek A revíziós a hengerfeje (és sok B is), megdöglött, legalábbis a netes felmérések alapján (és a szerelőm szerint) a legtöbb 80 és 120E mérföld közt. Csak erre én már későn jöttem rá. Ez nettó gyári hiba.
www.kttech.hu //A szgépem/fényképezőm configja az adatlapomon
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen