- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Vírusirtó topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Proxmox VE
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Hálózati / IP kamera
- Synology NAS
- Mozilla Firefox
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
w333
félisten
-
w333
félisten
válasz hdanesz #151658 üzenetére
Ahogy olvastam tényleg csak Highline -ban van ilyen menüpont !
Akkor rá kell dugni gépre és VCDS -el újra bekapcsolni !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
1stVikman
senior tag
válasz hdanesz #151689 üzenetére
Szia!
Érdekes a dolog, mert tudtommal semmi köze a kulcshoz.
Nekem a fabiaban (2003-as 1.4 74kW), utólag lett aktiválva VCDS-sel, és a sebességtől függően zár le, ami talán 20 km/h.
Ha menet közben a gombbal kinyitom, majd bármikor lelassulok 20 km/h alá (megállok vagy csak forgalom miatt fékezek), akkor amint átlépi megint a fenti sebességet, automatán visszazár.
Kulcs kivételekor meg kiold, ha addig nem nyitottam volna ki gombbal, vagy duplán húzva a kilincset.
Mindegyiket én állítottam be, és mindegyik kulccsal így működik, még az utólagos bicskakulcs általam feltanított kulcsával is.Speeedfire
Mikor volt üzemanyagszűrő cserélve?
Szegény a keverék, aminek (mint már te is nézted) rengeteg oka lehet.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hdanesz #152506 üzenetére
Lehet állítani a zárnak a kampóján, ami a csomagtér aljához van erősítve, lehet tologatni lejjebb, feljebb, valószínüleg nálad rosszul van beállítva.
Az ajtók zárásánál a csomagtérajtónak nem lenne szabad megmozdulnia, ha hirtelen bezárják bármelyik ajtót, a csomagtér két oldalán van szellőző roló, ami megemelkedik, hogy ott távozzon a levegő. Ha ez nincs befagyva, beszorulva, akkor működnie kell.
Az ajtón is állítani kell, de ezt is megnézné, hogy működik-e.
Egyébként van az ajtónak gumi ütközője, ami kitámasztja, ha bezárva az ajtó egy szintben van a lámpákkal, akkor csak azon a gumin kell feszíteni.
[ Szerkesztve ]
-
havri1
félisten
-
-
-
bul07
nagyúr
válasz hdanesz #157922 üzenetére
Óra szerint 70fok felé környékére megy a víz mire kiérek, most
Persze télen mi leszEz még régifajta nincs részecskeszűrő
Ha már 2.0HDI és francia
Hajtottam egy Peugeot Expertet 2.0HDI-t 2003-as volt
Ha hiszed ha nem 40+ e KM mentem vele egy olajcserével, céges autó volt főnök halasztgatta a szervizt
Én szóltam neki hogy nem vállalok felelősséget a motorért, ugyan úgy hajtottam
Gyorsultam lámpánál 2-el indulva, meg rendesen 110-120
És túlélte
Mikkor végre megvolt az olajcsere még érezhetően megkönnyebbült a kocsi
Nulla kilométeresen hoztuk ki ha jól emlékszem 130e magasságában volt ez a elhanyagolás, de még 250e Km mikkor leadtam nem volt semmi baja
És 20e Km alatt sose volt cserélve az olaj benne[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
1stVikman
senior tag
válasz hdanesz #186154 üzenetére
Ha motorkód CUTA, akkor szűrők: [Mann katalógus ]
[Filtron katalógus]
Cikkszámok alapján tudsz más márkát is nézni.
Szűrőből Mann, Ufi, Purflux, olcsóbban Filtron ajánlott.
Olajat ajánlanak a többiek, de van kimondottan ezzel foglalkozó topik : [link]
4,1 liter kell, 15000 km vagy 12 hó a csereperiódus.
Jó minőségű 5w30-at tennék bele, ami tudja az előírt vw szabványt. -
vzsryl
nagyúr
válasz hdanesz #186207 üzenetére
Nekem több autóm is csinált ilyet, pl. az Almerámmal országúton kb . 150 km-t kell megtennem, mire elkezd zuhanni a mutató. A Superb pont az ellenkezőjeként viselkedik, tehát hamar elkezd zuhanni, de amikor már tankolást jelez, akkor is van venne legalább 15L tartalék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
F_Zolee
veterán
válasz hdanesz #186214 üzenetére
Gépnek ne higgy. Tapasztald ki, hogy melyik állásnál mennyi lehet benne(persze tankolással, ha felvillan az alacsony szint pl) aztán már nem lesz gond milyen hülyeségeket mutat.
1x alólam is kifogyott a benzin, mert a mutató még bőszen az utolsó osztáson állt...igaz akkor is épp benzinkútra tartottam csak előző helyeken nem volt amit akartam. -
sztikac
őstag
válasz hdanesz #186214 üzenetére
Nekem úgy adták át a Skodánál az autómat, hogy 5 km-et írt a kijelző mint megtehető távolság... A legközelebbi kút cirka 4 km-re volt, asszonnyal izgultunk rendesen
A mutató nálam elég arányosan mutat, akkor szokott "kiakadni" amikor a telitankra még egy kicsit rátankolok. -
rob210
nagyúr
válasz hdanesz #186397 üzenetére
Ha a hőfokszabályzó tekergetéséről van szó akkor az a beépített kiegészítő elektromos fűtés miatt van. (csak ha teljesen feltekered pirosba akkor kapcsol, jégmentesítő funkció)
Annak elég jelentős a teljesítménye (fogyasztó) így megemeli a computer az alapjáratot, hogy a generátor ki tudja szolgálni az áramfelvételi szükségletét.[ Szerkesztve ]
Renault power
-
-
Beri
addikt
válasz hdanesz #187327 üzenetére
Ezt nagyon egyszerűen ki tudod deríteni. Tolatás után ne indulj el. Állóhelyben nem tud hangja lenni a féknek.
Egyébként tárcsa-betét csere után ugyanúgy tud szorulni a fék, mint előtte (sőt), ha csak odakúrták az új alkatrészeket és se felületeket tisztítani, se pasztát használni nem sikerült.eladó Aromamizer RDTA V1
-
veterán
válasz hdanesz #187366 üzenetére
Ez elmúlt 2 hétben nálam is többször csikorgott a fék az indulást követő első közepes erejű lassításig, utána már rendben működött. (Kb. 3000 km van bennük, elől Zimmermann, hátul TRW páros.) Minden ilyen alkalommal kb. mínusz 1 Celsius volt, nagyobb hidegben nem csikorgott, illetve plusz fokoknál sem. Nem tudom, hogy melyik, inkább az első tengelyre tippelek (nem biztos).
[ Szerkesztve ]
-
Wiz Khalifa
addikt
válasz hdanesz #190176 üzenetére
Volt egy BMW itt magyarban amin jó mikronokat mértél a motorház, sárvédő stb... részeken egyedül a C oszlopnál derült ki hogy durván tört kocsi volt mert ott erős gittelés volt.
Szóval ez a rossz egy újabb kocsiba hogy pl ha az eleje tört csak azt gyorsan kicserélgetik eredeti elemre és észre se veszed hogy volt valami.
Smoke some weed nigga!
-
grizlisandor
addikt
válasz hdanesz #190252 üzenetére
Ezek már mind CRTDI motorok, a szokásos dízel parák, DPF, magas nyomású, turbó, stb.
Multitronic szóra keresve nem sok jóság kerül elő, szóval én inkább a manuális váltót preferálnám. Multironicból biztos van jó, aminek volt gazdája, de te x+1 tulajként az előző tulajok által elfelejtett karbantartások kötvetkezményeivel fogsz együtt élni.
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Diablo IV
- Milyen okostelefont vegyek?
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Diablo 3
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest