- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Milyen routert?
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
- Opera böngésző
- Amazon
- Facebook és Messenger
- Nem szavazza meg Musk 56 milliárd dolláros csomagját a norvég állami vagyonalap
- Windows 11
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
balage25
senior tag
Skoda Octavia IV-n állandóan ledobálja a bluetooth kapcsolatot a telefon Samsung S22U. Ha ki/be kapcsolom a bluetooth-t a telefonon, akkor ismét megy, tovább tudom folytatni a beszélgetést, mert nem szakad meg, de ez igen zavaró vezetés közben. Már próbáltam a telefont és az autót is alaphelyzetbe állótani, de nem hpzott eredményt. Azóta csinálja, hogy pár hete OTA frissítést kapott az autó.
Van valamilyen beállítás ami segíthet, vagy szerviz? -
balage25
senior tag
Ma néztem egy Audi A3-ast aminél rozsdás volt a kerék mögötti rész. Nem a tárcsa, hanem amire a kereket fogatják. Elég kiábrándító volt. Remélem jól látszik a képen, mire gondolok.
Mindegyik ilyen? -
balage25
senior tag
válasz
molnarpeter #211274 üzenetére
Köszi a válaszokat. Azért ez érdekes, szinte kiüti az ember szemét, nagyon rontja az összképet egy ekkora rozsdahalom.
-
balage25
senior tag
válasz
boti19871125 #211277 üzenetére
Esztétikát? Ennyi erővel lehetne rajta lemezfelni is, dísztárcsa nélkül. Természetesen azt már felfogtam, hogy a működést nem befolyásolja.
Nem a tárcsa azon része rozsdás, ahol a betétek fényesre csiszolják. Szóval a fékezés nem oldja meg a problémát.
Mégegyszer mindenkinek köszönöm, a választ megkaptam a kérdésemre.
-
balage25
senior tag
válasz
imyourfriend #211293 üzenetére
Tovább fűzve a mondandónkat. Szerintem ez nem a 80-as évek, ahol az 1-2 éves autókat már bütykölni kell. Főleg nem új árban 20M HUF feletti kategóriában.
A fő probléma nem a felületi rozsda, hanem annak az oka.
A só megkezdte? Akkor milyen lehet az alja, milyen problémák jöhetnek elő a jövőben?
Leégett fékezéskor? Milyen versenykörülmények kellettek, hogy egy PHEV autónál ez megtörténjen? Gyári hibás? Fizettem már egy motor cserét pár éve 1.4-es turbó Seat Alhambránál vásárlás után kb. 1 évvel. -
balage25
senior tag
válasz
bitpork #211304 üzenetére
Pont azért jöttem ide, hogy kérdezzek. Pár válaszból lettek új kérdéseim. Minden hozzászólásom arról szól, hogy többet tudjak meg az általam indított témában. Amire nem kaptam választ, azt megpróbáltam más formában újra megkérdezni. Sajnos ezekre még nem kaptam választ. Viszont azt megtanultam, ha kétségeim vannak vásárláskor, akkor azt el kell engednem. Ez az Audi nagyon bejön, ezért próbálom igazolni, hogy nincs vele probléma.
Biztosan nem vagyok autószerelő és nem is akarok autó szereléssel foglalkozni. Azt gondolom, mindenki úgy jár jobban, ha a szakmájával kapcsolatos dolgokkal foglalkozik.
30 év alatt 14 autóm volt, megközelítőleg a fele újonnan került hozzám és csak egyszer mentem bele abba, hogy csak kis hibája van az autónak, de az sokba került. Az utóbbi 14 évben minden autómnál betartottam a 10-15e km vagy egy év szervizciklust. Jelenleg egy fél éves Skoda Octavia IV-t hajtok, van egy 14 éve újonnan vásárolt tökéletes állapotban lévő 7 személyes családi autónk. Az Audi pedig egy 2018-as Lexus NX300-at váltana.
Új hozzászólás Aktív témák
- Opel topik
- Telekom mobilszolgáltatások
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Renault, Dacia topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Kerékpárosok, bringások ide!
- EAFC 24
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen