-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Láttam az összefoglalóban, hogy a TSI három generációja közül az első kettővel lehetnek problémák. Nézegetem a Golfokat 1.4 TSI 122 Le motorral 2011-2012 között ~100k km körül. Nagyon rizikósak? Mire kell esetleg figyelni? (Állapotfelmérésre elviszem csak nem tudom mennyire látnak bele a motorba)
Köszi -
Sur1G
aktív tag
válasz focvis #133271 üzenetére
Köszönöm!
Segítséget szeretnék kérni. Találtam egy Golf VI 1,4 TSI 122 LE 95 ezer km-el, a tulaj állítása szerint most volt a 100 ezres nagy szervizen és számlája van róla, hogy cserélték a vezérlést a kocsin. Állítólag nem volt semmi baja, de cserélték... Most amennyiben ténylegesen van róla számlája, úgy is rizikós? Nem nagyon van lehetőségem most éjszaka utánajárni teljesen a témának, ezért kérdezem. Cserélt vezérléssel is problémás?
Köszi előre is! -
Sur1G
aktív tag
válasz Kiskokó #133307 üzenetére
Beszéltem vele telefonon. Nem is megyünk el megnézni, attól függeltenül lehet jó a kocsi. Állítása szerint a Porsche Óbudánál vásárolta az előző tulaja újan a kocsit. Ő egy nagyobb értékű autót cserélt el vele, mert kellett a pénz neki. Minden számla, szervizkönyv rendelkezésére áll, azt is vállalta volna, hogy bemegyünk a szakszervizbe és kikérjük közösen a papírjait. Nem tudja mik ezek a bejegyzések, nem tudja miért van egy 5-6 éves kocsinak N-es rendszáma stb... Keresgélek inkább tovább
-
Sur1G
aktív tag
Az 1.4 TSI 122 Le és az Audi által használta 1.4 T FSI 125 Le ua. a motor ugyanazokkal a gyengeségekkel?
Köszi -
Sur1G
aktív tag
válasz simonjoe #133830 üzenetére
Üdv!
Használt autó vásárlás miatt átnézettem egy autót egy független autóvizsgáló céggel. Kiolvasta ő is a km állást és mondta, hogy a 2-3 km eltérésnek benne kell lennie, ez teljesen normális. Ha nem lenne benne az sokkal gyanúsabb lenne.
Más:
Sok VW Golf 6 megnézése után végül pénteken lefoglaltunk egy 2015/7 havi Golf VII 1.2 TSI BMT Trendline autót. 2019/7 hóig garis, rendes márkaszervizből van, remélem nem csalódunk . Mentünk vele 20 km próbaúton és az 1.2 TSI meglepően élhetőnek bizonyult. Nem egy erőgép, de szerintem élénkebb a sima 1.6 szívónál (érzésre sokkal jobban megy). A kocsi zajkomfortja meg egyszerűen zseniális. Az első pár km-en rosszul éreztük benne magunkat annyira csendes volt. Majd ha meglesz lövök képeket. -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Vettünk pénteken egy Golf VII-et, VW márkaszerviz, 2019-ig garis egy tulaja volt. Minden szép és jó, de ma kimentem vele pályára és 120 km/h felett remeg a kocsi. A kormányon is érezni egy picit, de inkább az ülésbe feltűnő. Érdemes elvinni gumishoz centírozásra, vagy menjek rögtön márkaszervizbe? Bridgestone nyári gumik 2016 38. heti, szerintem túl sok km nem lehet bennük. -
Sur1G
aktív tag
válasz benczeb #134445 üzenetére
Szia!
Bár még csak pár napja van 1.2 TSI fűnyíró motorral szerelt gépünk (GOLF 7), de nekem eddig kellemes csalódás. Jól fogyaszt, nyomatékos. 130 km/h-nál 2800 1/perc forog és 6 litert fogyaszt, 90 km/h 4,5 liter. Beszéltem helyi márkaszervizessel, az új 1.2 TSI-vel szerinte semmi gond nincs, amennyiben nem az előírás szerinti 30 ezer km-es olajcsere periódust tartod, hanem 15 ezer km-ként elviszed egy "köztes" cserére. Hidegen nem üvegeljük, melegen picit hagyjuk visszahűlni és rendszeresen megjáratjuk hosszabb távokkal. Mutatott nekem 200+ ezer km futott Skoda valamit, szíjas motorral, problémamentesen teljesítette (motorikusan).Más:
Készül a 40 HD kép
Van ez a remegéses mizériám, a jobb hátsó acélfelnit cserélni kell, nem teljesíti a kör definícióját. Remélem a gumi megúszta. -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
A következő problémával fordulnék hozzátok. Vettünk egy 1,5 éves Golf 7 1.2 TSI kocsit. Vásárlás után derült ki, hogy nagyobb sebességnél remeg a kocsi. Ez a jelenség a vásárlás után 100 km/h felett jelentkezett, elvittem egy márkakereskedésbe, mivel garanciális az autó. Az egyik felnit cserélték utána javult a dolog de még mindig nagyon idegesítő volt. Cseréltek még egy felnit, kapott 4 új gumit, amivel nagyon sokat javult a helyzet. Egy helyi gumisnál vettem még 2 új acélfelnit (15") így most van 4 új felnim 4 új gumival, de még mindig nem az igazi (2x újra centrirozták).
Jelen állás szerint 130-150 km/h között érezni jobb minőségű úton (bár a mértéke olyan, hogy ha nem mondom nem veszik észre, de attól még jelen van), felette alatta nem érezni. Ami jobban zavar, hogy nagyobb fékezésnél ebből a sebességtartományból érezhetően beremeg a kocsi. A szervizben mondták hogy kopott már az első fékpofa (kb. még 10 ezer km lehet vele menni állításuk szerint), de nem hiszem hogy ettől lenne. Ami érdekesség, hogy minél nagyobb súly van a kocsiban annál jobban érzékelhető a remegés, tehát 4 emberrel és csomagokkal már egyértelműen érezhető.
Nem találkozott esetleg valaki ilyen esettel? Én nem hinném, hogy a gumi-felni párossal van a gond, vagy ennyire érzékeny a centrírozásra az autó? Nézessem át az egész fűtőművet? Gumis szerint akár féltengely probléma is lehet, 80 ezer km van a kocsiban...
Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
válasz focvis #142104 üzenetére
Szia!
1. A gumik: Continental Premiumcontact 5.
2. Akinek felhívom rá a figyelmét az egyértelműen megerősíti, hogy ez szerinte se normális dolog. Ha nem tökéletes az út felülete, akkor a többi pici rázkódástól nem érzékelhető, de pályán ahol ebben a tartományban autózik az ember folyamatosan érezhető.Találtam egy külföldi fórum bejegyzést erről, ott csapágyak, futómű elemek és sokan a tengely problémájára gyanakodnak. Az egyik felni tojás alakú volt, lehetséges, hogy az ütéstől más is sérülhetett?
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
A következő dolgot tapasztaltam az autón (Golf VII 1.2 TSI 82k km).
Reggeli hideg indításnál 1200 1/perc fordulaton van az alapjárat, kb 30 másodperc elteltével szépen beáll a 800-900-as tartományba. Az esetek 99%-ban megvárjuk ezt és csak utána indulunk el. Az esetek 1%-ban (mikor számít ez a fél perc is) óvatosan elindulok vele és az első pár száz méteren 1800-2200 fordulatok között olyan mintha rángatna picit az autó. Ez normális jelenség?
Köszi -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
A következő kérdéssel fordulnék hozzátok. Van egy 7-es Golfunk és asszony panaszkodik, hogy este nem lát rendesen az autóval. Teljesen alap fényszóró van benne (gondolom valami H7 halogén izzóval). Nézegettem az emelt fényerejű izzókat. Segítenének valamit a helyzeten? Van esetleg tapasztalatotok milyen márkát érdemes venni?
Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Véleményeteket szeretném kikérni. Jelenleg egy Golf VII 1.2 TSI (105hp) típusú autóval rendelkezem, de megváltoztak a munkakörülmények. Egyre többet megyek városon kívül (~20-25 ezer km/év), és a biztonságos előzéseknél sokszor nyugodtabb lennék, ha egy picit erősebb lenne az autó. Néztem, hogy egy hasonló 1.4 TSI motoros autó leváltásához +700 ezer Ft szükségeltetne, amit sokallok. Szerintetek a mostani autóba chiptuning alkalmazása az járható út, vagy hosszú távon teljesen elvetendő és jobban járnék mégis leváltani a mostani autót?
Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
válasz Doki16 #153708 üzenetére
Szia!
Köszönöm szépen a gyors válaszodat! A 2.0 CR TDI Golf +1 - 1,2 M ráfizetéssel lenne és őszintén nem is nagyon szeretnék dízelt venni. A fogyasztással nincs bajom, városon kívül 5 - 5,5 literrel el lehet járni ezzel is (bár ugye gyengébb). Lehet elengedem akkor a Golfokat.
Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
válasz bitpork #153714 üzenetére
Szia!
Túl vagyok a dolgon, de gondoltam megkérdezem.
Másik: volt 2.0 benzines Mazdám, bár BK széria, 134 ezer km-nél 4. henger csapszeg kilazult, motorcserét javasoltak. Attól függetlenül nagyon szerettem addig, a nagy átlagom 9 liter volt vele. Az új Mazdák nagyon tetszenek a 2.0 skyactive motor jól fogyaszt, viszont sokkal előrébb nem lennék vele (többet vártam rugalmasságban), cserébe egy 2014-es példány 4,7 M. Az új meg 5,6...
Lényegében olyan 3,5M körül szeretnék egy picit erősebb turbós benzines autót, amire nem kellene az elején rálocsolni egy csomó pénzt. A 2.0 CRTDi golfok 3,2-3,8M között pont az a kategória, de ezzel nincs is baj, csak számomra ez nem alternatíva. Be kell látnom, hogy az igényeim túlszárnyalják az erre fordítható keretet.
Üdv
-
Sur1G
aktív tag
válasz Doki16 #153719 üzenetére
Nekem nincs tapasztalatom dízel autókkal kapcsolatosan, ismerősök (jellemzően üzletkötők, céges) autói kb 200 ezer km-ig mennek el viszonylag alacsony karbantartási költséggel. Utána jönnek a tervezetten drágább kopó alkatrészek (turbó, kuplung + kettőstömegű, üzemanyag ellátási rendszerben alkatrészek, futómű stb..). Használtautót megnyitva, magyarországi 3,2 - 3,8 M között pont ezek az autók találhatóak (többségük DSG váltóval). Én ezért gondolom, aztán lehet nincs igazam, nem is akarok ebből vitát.
-
Sur1G
aktív tag
válasz sirszevenap #153721 üzenetére
Nálam talán hibásan elvi kérdés a dízeltől való távolmaradás. Zavar a hangja, a járáskultúrája és az egészségügyi hatásai. Tudom vegyek Priust, vennék is de abból normális megint csak drága. (Persze hoznak be Hollandiából, össze-vissza cserélt akucellákkal stb...).
A mostani TSI előtt egy 1.6 szívó Corollát nyúztam és annál azért jobban megy, nem mondanám mocskosan alul motorizált dolognak. Igazából ameddig hétvégi kirándulásokra, nyaralásokra használtuk fel se merült bennem, hogy kellene-e erősebb autó. Csendes, keveset fogyaszt. Valahogy ez a rohanó élet, mindenki siet mindenhova (köztük most már én is) valahogy megváltoztatta a vezetési morált és néha kevésnek érzem.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni a TSI motorok generációiban. Néztem, hogy több Golf-ban és Octaviában (III) van egy 1.4 140 Le motor. Ez már a láncos utáni szíjas megoldás? Kompresszor + turbó vagy csak turbós? Van esetleg valakinek tapasztalata a motorral kapcsolatosan?
Aztán láttam, hogy vannak az 1.4 122 és 125 Le modellek. Itt is módosított konstrukcióról van szó?
Köszi
ÜdvKöszönöm!
Holnap meghirdetem a kocsit, kezdődhet a keresgélés
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Beszéltem ma egy helyi Skoda szervizvezetővel az 1.4 TSI 140 Le motor kapcsán, mennyire ajánlja, mik a tapasztalatok vele stb... Azt mondta, hogy üzemszerű használat esetén nincs probléma velük, a garanciális időtartamot szépen kibírják hiba nélkül (4 év vagy 200.000 km), de ne legyenek illúzióim utána kell rá költeni. Amin fent akadtam, hogy teljesen üzemszerű, hogy egy olajcsere perióduson belül utána kell tölteni olajat (30.000 Km). Rákeresve picit a témára több cikkbe ütköztem, ahol hasonló olajfogyasztásról írtak, de szentül állítják, hogy ez üzemszerű. Még soha nem mentem egy olajjal 30 ezret (max 15), de szerintetek ez normális? Volt a családba 10+ autó, de utoljára a az ősrégi dacianal rémlik, hogy olajos flakonokkal mászkáltunk.
Köszi
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Holnap megyünk megnézni egy Golf VII 1.4TSI 140 le motorral szerelt autót ~100k km-el (2014). Magyar, végig szervizelt. Kell tartani ettől a motortól? Próbáltam már és elég meggyőző volt az ereje. Keresgélés közben találatam róla pár cikket, ahol említették, hogy egyes esetekben szereti fogyasztani az olajat.
A másik variáció ugyan csak egy Golf VII viszont az 1.4 125 Le verzióban, hasonló futásteljesítménnyel. Tudtok esetleg valami típushibáról, ami miatt az egyik esetleg kevésbé rizikós?
Köszönöm
Üdv[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Sikerült lecserélnem az 1.2 TSI Golfot egy 1.4 TSI-re (kombi, hogy legyen hely a gyerek cuccainak) remélem ez most már sokáig megmarad (párszor érdeklődtem a konstrukció felől). 2014-es 1.4 140 Le verzió (képeket lásd lentebb), magyar, vezetett szervizkönyvvel, remélem nem szívom meg.
Vásárlás utána elmentem még helyben OMV MaxxMotion 100 üzemanyaggal teletankoltam (üres volt), elindultam haza pályán, nagyon feltűnő az erőkülönbség az 1.2 TSI után, főleg a 6. sebességi fokozatban lévő rugalmassága. Fogyasztásban ~0,5-1 literrel többet kér, bár lehet picit jobban is toltam neki.
Úgy alakult, hogy 3 nap alatt kiautóztam az üzemanyagot és itthon MOL kúton sima 95 benzint tudtam csak tankolni. Azóta vagy megszoktam, hogy erősebb vagy ennyit számít, de úgy érzem, mintha nem lenne az igazi (feleségemnek is feltűnt, pedig nem mondtam neki). Az 1.2 TSI-nél is érződött egy picit, de ez itt most valahogy jobban. Létezhet, hogy laikusként ezt tényleg érezni, vagy kezdjek utána járni a dolognak?.
Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
válasz zoo8800 #156381 üzenetére
Üdv!
8 hetes a fiam, a világos kárpit jól néz ki "még" . Gondolkodtam már az ügyön, majd készíttetek rá méretpontos üléshuzat garnitúrát.
Futás/állapot: 45 ezer km van benne, évente ~10 ezreként járt szervizben (olaj szűrők cseréje, egyszer volt valami a xenon lámpával). Gondolom városban használhatták, van pár külsérelmi nyom rajta, de nem vészes, rétegvastagság értékek rendben vannak. A belseje újszerű. Volt már 1-2 autónk, de aki így tud vigyázni egy autó belsejére, szerintem már beteges. 0 karc, sehol kopás, semmi. Vagy újrahúztak mindent eladás előtt, vagy kesztyűben használták.
Fogyasztás: 662 km (~500 km pálya, ~30km Budapest, ~30 km vidéki város, a többi országút), pályán a megengedett sebességgel (+10%) vagy amit éppen engedett a forgalom 47 liter üzemanyag: 7,0 liter/100 km. Az 1.2 TSI 30 ezer km átlaga 6,12 liter/100 km volt.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf 7 Variant 2014/04 1.4 140 Le TSI ~46 ezer km. Reggeli indításnál szoktam várni kb fél - 1 percet alapjáraton mielőtt elindulok. Ma reggel is hasonlóan jártam el, de indítás után az alapjárat visszaesett egy pillanatra 800 fordulat alá és fura hangok jöttek a motortér felől (kisebb csattogás szerű, bár lehet csak a nagyon alacsony alapjárat miatt csörgött hirtelen). Pár másodperc múlva kisimult az alapjárat és kidobta Error: Start-Stop System. Járkáltam vele össze-vissza a városban és kb. a 4. újra indításnál eltűnt ez a hiba is. Találkoztatok esetleg hasonló tünetekkel? Apa kezdődik... :S
Köszi
Üdv[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Érdeklődni szeretnék, hogy a szívóoldali koksz lerakódásnak milyen érzékelhető tünetei vannak menet közben? Okozhat hidegindítás utáni apróbb rángatásokat, amelyek pár száz méter megtétele után megszűnnek?
Köszi
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #156676 üzenetére
Köszönöm közben olvastam. Csütörtökön megyek márkaszervizbe kiolvasásra, aztán meglátjuk.
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf 7 Variant 1.4 TSI 103 kW CHPA.
Szervizkönyv szerint 42e km-nél cseréltek olajat markaszervizben (2018 január). Most 47e km van benne és a nívópálca a a következő szinten áll (lásd képek). Ez kb mennyi olajfogyasztásnak felel meg? Tételezzük fel hogy az előírt mennyiséget töltöttek bele. Tudomásom szerint 4 liter olaj kell egy teljes feltöltéshez. A nivopalca minimum és a maximum szintje között mennyi fogy el a valóságban?Koszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
-
Sur1G
aktív tag
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #157479 üzenetére
Éppen ezért szerettem volna kérdezni, hogy szerintetek kb ez mennyi hiányt jelenthet, mert ha túllépi az előírást akkor van meg időm a kereskedővel küzdeni (1 év szavatosság).
Most vigyem el markaszervizbe, hogy legyen hivatalos bejegyzesem hogy hivatalos helyen cseréltem olajat (bár én úgy tudom hogy itt vidéken Shell olajat használnak) vagy menjek el az ismerős szerelőhöz akiben 100% megbízok?
Ui: megnéztem a kezelési könyvében és azt javasolja, hogy amennyiben elérem a barázdált rész alját töltsek bele 1 liter olajat.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #157482 üzenetére
Most júniusban járt le a gari...
Az a problémám az egésszel, hogy a szerelő akihez vinném nem számlaképes így hiába megyek majd vissza a kereskedőhöz, hogy fogy az olaj mert nem tudom bizonyítani a cserét. Ezzel szemben, ha azt veszem, hogy 8 deci hiányzik, 1000 km-re vetítve 1,6 deci a gyári 5 deci maximális előírással szemben. Egy picit sakk matt helyzetnek érzem. -
Sur1G
aktív tag
válasz diablo1984 #157484 üzenetére
A színe nekem se tetszik, elég sötét fekete.
Beszéltem a kereskedővel a következőt javasolta:
Cseréltessem le hivatalos márkakereskedésben az olajat és jelezzem feléjük a problémámat. Állítólag van valami méltányossági garanciaidő (1 év) probléma esetén akár garanciálisan is javítják a hibát. Szerinte egész egyszerűen nem cseréltek benne olajat vagy nem megfelelő minőséget kaptam.A miheztartás végett azért a kereskedőnek is írok egy e-mailt, hogy legyen nyoma az ügynek.
-
Sur1G
aktív tag
Elvittem olajcserére az autót (1.4 TSI CHPA 103kW), beszélgettem a helyi szervizvezetővel egy picit. Azt mondta, hogy az összes TSI autó amit szervizelnek (Skoda, VW) fogyasztja az olajat és ez teljesen üzemszerű állapot. Tapasztalatok alapján az 1.2 (105 - 110) és az 1.4 (122-125 Le) talán egy picivel kevesebbet eszik, mint az 140-150 Le 1.4, főleg ha kihasználják a teljesítmény többletet.
Alap esetben a nívópálca közép állásáig töltik fel a rendszert, maxra töltés csak külön kérés esetén történik. Szerinte csak szimplán annyi történ, hogy a másik szerviz is középig töltötte és 5000 km alatt lecsökkent az 1/4 szintig, ami teljesen átlagos. Fel is ajánlotta a rátöltés lehetőségét, de én kértem egy teljes olajcserét max. szintre beállítva. Remélem tényleg csak ennyi és nem szívat meg nagyon az autó.
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #157585 üzenetére
Megvolt az olajcsere Shell Helix Ultra 0W-30 olaj ment bele (ha tudom viszek olajat inkább), mert áttért a márkaszerviz teljesen erre. Állítólag jobb a TSI-knek, viszont ebből még többet ehet.... Meleg volt a motor de kb a barázdás rész 90%-nál van az olajszint.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz Motion_Blur #157588 üzenetére
Köszönöm, akkor egy időre elengedhetem a témát
Ui.: még annyit mondtak, hogy pár ezer km után (nem tudom mennyi náluk) teljesen befeketedik az olaj, de ezzel nincs semmi baj ne ijedjek meg
Ui2.: megnéztem az autó szervizkönyvét és ha jól gondolom ez az 502 00 olaj, csak fix olajcsere intervallumra áttérve ajánlja az autóhoz (1 év 5-15 ezer km, motortól függően). Változó olajcsere periódusnál az 504/507 ajánlja és 1 év 30 ezer km.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni:
Golf 7 Variant 1.4 Tsi BMT 103kw (2014) reggel indítanám, de lemerült az aksi, persze az autó kéne. Milyen aksi kell bele? A start stop miatt van valami különleges előírás, vagy bemegyek a helyi Tescoba és veszek egy megfelelő paraméterekkel rendelkezőt?Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
válasz Mágus2 #158358 üzenetére
Szia!
Köszi sikerült bebikázni, azonnal indult. Fel órát mentem vele, de ha le állítom nem indul, villog az egész műszerfal.
Mostani [kép]
Varta oldalán van kiválasztási segédlet ott ezt ajánlják: [link]
Reggel felhívom a markaszervizt hátha tudnak segíteni, de gyanítom 2x áron lesz. Amennyiben veszek egy új aksit van valami trükkje a cserének? Régi renaultba kert valami kódot utána, amit sose tudtunk.
Köszi
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz zoo8800 #158393 üzenetére
3 hónapja van nálam az autó így nem tudom. Amit valószínűsítek, hogy városban használták, illetve a vásárlás előtti időben 3-5 hónap között állhatott.
Kíváncsiságból a vin-infóra beütöttem az alvázszámot és van egy kárjelentés 2017 októberéből 375 - 500.000 Ft összeg között ("kár: tól től 375000 nak nek 500000 HUF" - már ha ez ezt jelenti). Mikor vásároltam az autót a kereskedő erre felhívta a figyelmem, hogy volt egy Casco javítás 100 ezer Ft értékben, szerintük az egyik műanyag sárvédő elemet fényezték, mert amúgy minden érték gyári és mást nem látnak rajta. (aztán hogy mi igaz ebből...)
Végül felhívtam a márkaszervizt, mert vidéken azért nem lehet csak úgy leakasztani egy AGM aksit. 4+ szerviz program keretén belül 53 ezer Ft cserélik gyárira (45-50 e lett volna a Varta vagy Bosch). Kijöttek bebikázták elvitték a kocsit, reggel hozzák vissza (autó mobilitás garancia).
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf 7 Variant 1.4 TSI 140 Le 2014.07. Most már másodszor játssza el, hogy indítás után kidobja a start stop system error-t. Kb fél perc alapjárat után adtam egy kis gázt, próbáltam óvatosan kb. 2000-es fordulaton tartani de ugrál a fordulat és beremeg a kocsi. Elindulás után még kb 3-400 m ezt csinálja utána kisimul az egész és megy frankón. Az első esetnél elvittem és az egyik hengernél égés kimaradást észlelt az autó, ezért tiltotta a start stop rendszert. Ez lehet, hogy ilyenkor az egyik henger nem megy rendesen és ez okozza a bajt? Kokszosodás tünete vagy nagyobb lehet a baj? Ez a hideg motorral lévő első pár 100 méteres rángatás folyamatosan megvan, sőt az előző TSI Golfnál is ez volt. Azt hittem ez ilyen, de szerintem azért ez már nem normális.
Köszi
Üdv -
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf 7 Variant 1.4 TSI (2014) a napokban a kuplung iszonyatosan elkezdett nyikorogni be/ki nyomásnál. Hang bentről jön. Egy fél flakon WD40 ráfújtam eredménytelenül. Valakinek van esetleg tippje házi megoldáshoz vagy menjek szervizbe? Köszönöm
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Segítséget szeretnék kérni tőletek. Lenne egy Golf 7 kanyarkövetős xenon + DLR fényszórókkal. Indításnál szépen vízszintesen és függőlegesen is pozicionál, viszont a bal fényszórót lentebb állítja be. A képen próbáltam jelölni piros vonallal. Sajnos ez a az úton elég zavaró, mivel balra kb. csak az autó elé világít, jobbra tök jól lehet vele látni. A lámpáknál láttam, hogy van állítási lehetőség, viszont hibába állítjuk be az új pozicionálásnál újra így áll be. Nincs véletlen valami szerviz állása amiben, ha beállítjuk utána jó lesz? Vagy mi a teendő ilyenkor?
Ui.:
Pár hónapja írtam az autóval kapcsolatosan, hogy reggel hidegen rángat és sokszor égés kimaradás van a hengerekben. Ahogy melegedett minden normális lett. 1.4 TSI 140 Le 55 ezer km. Elvittem diószórásos szívócső tisztításra és azóta semmi baja. Esetleg, ha valaki ilyesmi problémával küzd talán hasznos lehet.Köszönöm
-
Sur1G
aktív tag
válasz Mágus2 #164884 üzenetére
Rendben köszönöm, elviszem márkaszervizbe! Remélem nem ez a gyári beállítás, mert elég zavaró vele este közlekedni. Volt előtte xenonos autóm, tök jól lehetett vele látni és senki nem lámpázott.
A falas képpel csak szemléltetni szerettem volna a problémámat. Ezt a valóságban úgy kell elképzelni, hogy a bal oldali levilágít az autó elé, utána sötétség és utána 2 méterrel kb a jobb oldali lámpának a "szórt" fénye jelenik meg.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
válasz focvis #164889 üzenetére
Nem VW volt, viszont ez is jól világítana, ha nem az autó elé tenné ezt . Kézi állítással beállítottuk falon kb. szintre, és jól lett, csak ugye a következő újraindításnál visszaállt szépen az eredetire...
A diószórást egy a TFSI klubban ajánlott szerelő csinálta, Budapest vonzáskörzetében lévő kisvárosban. Sokak szerint semmit nem ér, nálam a problémát 100% megszüntette, azóta talán mintha jobban menne az autó (bár ezt lehet csak beképzelem). A fogyasztásra leszek még kíváncsi, az első két tankolás alapján az is csökkenő tendenciát mutat, de majd hosszabb távon kiderül. Én csakis a reggeli rángatások miatt vittem el, és azt megoldotta. Árat, elérhetőséget privátban adok, akit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
Golf MK7 gyári xenon lámpánál ma kiírta, hogy “bend lighting (AFS) error”. Néztem, hogy indításnál a vízszintes síkot “beállítja”, de az összetartást nem. Gondolom a kanyar követő része nem működik. Két kérdésem lenne: 1. Használhatom-e így este az autót? 2. Mennyire lesz drága a javítása? (Ez inkább költői kérdés)Köszi
-
Sur1G
aktív tag
Üdv!
A következő problémám lenne: Golf 7 Variant 1,4 TSI 120-160 km/h között remeg (170 felett kisimul), de nem állandóan, hanem pulzálva. Elkezd remegni 0,5-1 percig aztán mintha kisimulna, aztán megint kezdi, és ez így váltakozik. A sebesség emelkedésével egyre jobban, aztán megszűnik hirtelen. Gumi, felni kilőve. Márkaszervizben nézték a futóművet semmi elváltozást nem látnak rajta. Merre tudnék elkezdeni keresgélni?
Köszi
Üdv
Új hozzászólás Aktív témák
- PHP programozás
- Sorozatok
- Autós topik
- Trollok komolyan
- Nyárköszöntő hardverszemle
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Hieronymus: Békésen legelészik a májusi hardvercsorda
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs