- Mikrotik routerek
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Aliexpress tapasztalatok
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Linux kezdőknek
- Musk meggondolta magát, mégsem pereli az OpenAI-t
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Vírusirtó topic
- A call centerekbe viszi az AI-t a Microsoft
-
IT café
PlayStation 4 összefoglaló.
MIELŐTT KÉRDEZEL, OLVASD EL!
Aktuális:
Kölcsönjáték nyilvántartó
Új hozzászólás Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz oliwire #266747 üzenetére
Kizárt dolog. Itt nem is elsősorban a grafikán fognak csiszolni, max csak tovább butítják optimalizáció címszóval. Elsősorban ott van a probléma, hogy pocsékul fut (értsd, diavetítés), késleltetve jelennek meg dolgok, illetve atom bug-os és instabil. Az, hogy amúgy hogy néz, az már csak másodlagos itt.
<-ƘƘ->
-
C4mp3r
addikt
válasz oliwire #266747 üzenetére
azert erdemes megjegyezni, hogy a guerrilla 1st party studio, csak ps-re fejleszt, es a hzd pont olyan jatek ami szinte csontig van optimalizalva a ps4-re. nyilvan a multiplatform nem menti fel a cd projektet az elfogadhatatlan bugtenger meg 15 fps alol, de azert konnyebb ilyen grafikat osszehozni ha az egesz studio csak 1 geppel foglalkozik. szerintem grafikai javulas nem hiszem, hogy varhato CP-ben, max a textura pop in-t reszelik majd, hogy ne masodperc kesesekkel toltodjenek be npc-k texturai, de jelenleg a crashek es a tomerdek bug foglaljak le oket szerintem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen