Új hozzászólás Aktív témák
-
club1
veterán
Budakeszin átvette a TVNetwork-től ez a szolgáltató a szolgáltatást. Az előfizetők nem tudják, hogy mi a szerződésszámuk. Ugyanakkor áll a net, de nem tudják bejelenteni a hibát a szerződésszám hiányában...
-
club1
veterán
Csak akkor van velük gond, ha valami gondodat email-en kell a telefonos ügyfélszolgálat szerint feléjük jelezni. Mert az emailek többségére nem válaszolnak, de nem is foglalkoznak az abban leírtakkal. Kedvencem a szamlareklamacio@pr.hu, ott eddig egyetlen levelemre sem válaszoltak. Az ügyfélszolgálatosuk ezt azzal magyarázta, hogy az email-eket az összes ügyfélszolgálat megkapja, de csak az foglalkozik vele, amelyik az illetékes. Így a sok bába közt elvész az email. A javasolt megoldása ISP-hez való volt: Küldjek fax-ot a problémámmal (nem érkezett meg tőlük egy 50-e Ft-os számla, ami folyamatosan hátralékként jelentkezett, és ki akartak kapcsolni) a központi faxszámukra. Budakesziről a Csepel-szigetre kell elutazni személyes ügyfélszolgálatra, merthogy az a legközelebbi.
Ha az embernek fix ip cím kell, akkor be kell hozzájuk diktálni a használt aktív hálózati elemem mac address-ét, mert ahhoz rögzítenek egyet. Az így rögzített ip cím fél év után megváltozott, mikor ezt bejelentettem, mondták, hogy de nekem más fix ip cím van feljegyezve (nem az amit aktuálisan tőlük kaptam). Mikor ezt jeleztem nekik, közölték az ip címet, de sem alhálózati maszkot sem gateway-t nem tudtak hozzá mondani az ÜFSZ-on. A válasz az volt, hogy írjak emailt az info@pr.hu-ra. Azóta sem válaszoltak, a fix ip címért a havidíjat persze beszedik...
Húsvét hétvégét követően olyan heti 2-3 alkalommal esténként elment a net, ez másnap kora reggel (munkakezdéskor) bejelentésre került, majd a nap folyamán valamikor (jellemzően 10 és 12 óra közt) magához tért. Ezt május közepéig játszottuk, annyi idő volt míg kicserélték/kijavították azt a hálózati elemet, amit délelőttönként az emberük újraindított a rendszerben.
És hogy valami pozitívat is írjak: Ha működik a net (immáron 2 hete kop-kop-kop), akkor stabilan adja az előfizetett sávszélességet. -
club1
veterán
válasz ErosenZold #673 üzenetére
Szerintem lényeges, hogy honnan pingelsz. A budakesziről indított pingjeimmel nem tudom mire mész...
-
club1
veterán
válasz Mopar426 #724 üzenetére
Nálunk (Budakeszin) az internet szolgáltatással mostanában nincs probléma. Számlázási gondunk viszont anno (egy éve) akadt velük, az erre a célra megadott email címek egyikén sem reagáltak egyetlen megkeresésünkre sem. A telefonos ügyfélszolgálatuk is hol elérhető volt budapesti vezetékes telefonról, hol nem (inkább nem). Aztán mikor sikerült elérnem őket, akkor azt javasolták, hogy fax-on keresztül kommunikáljak velük, mert ők csak az ajánlott leveleket és a faxokat iktatják. Mondta ezt egy ISP ügyfélszolgálatosa 2010-ben...
-
club1
veterán
Mi átvett ügyfelek vagyunk, és az öt hónapos átvételi procedúra alatt senki (sem az előző, sem a pr) nem számlázott. De a pr folyamatosan szólítgatott fel az elmaradt befizetés miatt. 3 hónap alatt tudtam csak a fax-os módszerrel elérni, hogy küldjenek egy számlát, mert a kettős könyvelés nem igazán ismeri a számla nélküli követelés jogosságát...
-
club1
veterán
válasz pszichiater #733 üzenetére
Én céges előfizetőként Budakeszin. Mi a kérdés?
-
club1
veterán
válasz pszichiater #735 üzenetére
A cégem kábelnetes internet-előfizetései közül kettő UPC-s, kettő T-s és ez az egy PR-os. Az elmúlt 1 évben a legkevesebb gondom a PR-os előfizetéssel volt. TV-t mi sem fizetünk elő, de csak 15 Mbps-os csomagot használunk náluk.
Ami lényeges lehet még: Az adls-en annyi új ip címed van, ahányszor újraindítod a modemet, itt az egy év alatt talán ha 2 ip címem volt. Adsl-en nem ritka az 5 ms alatti ping, kábelen jellemzően 10-15 ms körül van. Amikor átvette a PR az előfizetésünket a TV-Networktól, akkor közel 6 hónapig számlázási gondjaink voltak velük, az ügyfélszolgálatuk ui. emailen és telefonon keresztül gyakorlatilag használhatatlan volt. Ma nem tudom hogy mi a helyzet, de gyanítom hogy nem változott, hozzád pedig legközelebb a szigetszentmiklósi irodájuk van, ami azért nem igazán könnyíti a személyes ügyintézés lehetőségét. -
club1
veterán
válasz pszichiater #737 üzenetére
Nem is tudtam a Budakeszi irodájukról...
A sebességükkel nincs probléma, ez a 15/2-es net Budakeszin mérve úgy, hogy közben az sql kiszolgálók a háttérben használják (főleg feltöltés irányban a központunk felé): -
club1
veterán
-
club1
veterán
Arról beszélek, hogy ha megmérted a sebességet és 6/1 Mbps-ra jött ki, akkor a szolgáltató adja a 6/1 Mbps-ot nem?
Mivel méred a 700 kbps-os letöltést és 100 kbps-os feltöltést? Mert a fájlletöltők nem szoktak kbps-ben megadni letöltési sebességet. Általában kB vagy MB/s-ot adnak meg.
Ha pedig másodpercenként a torrent vagy bármilyen fájlletöltő klienseddel 700 kB-ot töltesz le, az nagyjából 5600 kbps azaz közel 6 Mbps., tehát a szolgáltatód adja a közel maximális értéket.
No csak erről beszélek. -
club1
veterán
válasz morpheus133 #1034 üzenetére
Nálunk felajánlottak egy dupla akkora netcsomagot 800 Ft-al nagyobb havidíjért, amit elfogadtam hűséggel együtt (itt nincs másik kábeles szolgáltató). Persze valószínűleg nagyobbat emeltek volna, ha nem fogadom el...
Ha nem akarsz két évet aláírni, akkor jelezd feléjük hogy megvárod a T-t, és maradnál határozatlanban. Rögtön lesz szerintem egy jobb ajánlatuk, az ügyfélvesztés ui. sehol sem cél. -
club1
veterán
válasz chester99 #1384 üzenetére
A Digit nem igazán érdekli a konkurencia, mivel általában mindenkitől olcsóbb szolgáltató. Csak az érdekli, hogy olyan helyre menjen, ahol sok előfizetőt tud minél kisebb területen összegyűjteni (elsősorban lakótelepek és a környékük) vagy ahol bár jóval kisebb népsűrűség van, de tud nyerni infrastruktúra-fejlesztési pályázaton pénzt fejlesztésre.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen