Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Gebriel #4502 üzenetére

    Vertical syncronization. Hiányának az a lényege, hogy egy még megjelenítés alatt álló képet hirtelen követ egy új, a frame-buffer betelik, ezáltal sem az előző, sem az utóbbi kép nem fog helyesen megjelenni és több sávra oszlik meg a képernyő tartalma, kvázi szétesik a kép. A vertical syncronization lehetővé teszi, hogy addig ne jelenhessen meg új kép a kijelzőn, amíg a 'vertical blanking interval' le nem telt, vagyis amíg az előző kép tökéletesen meg nem jelent. "Magyarul" szinkronba hozza a frame-buffert a vízszintes frissítési időközzel. Ez okozhat némi frame-rate csökkenést, de nem számottevő, viszont a kép sokkal tökéletesebb.

    Itt egy kép egy durva v-sync hibával - érdekes módon pont a HL2-ből, ahol én spec. soha nem észleltem:

    Mondjuk ez igen durva, ennyire nem szokott látványos lenni. Főleg hirtelen, nagyobb oldalirányú mozgásoknál jelentkezik a rosszul kódolt játékoknál (lásd. Assassin's Creed).

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák