Új hozzászólás Aktív témák

  • Synthwave

    HÁZIGAZDA

    válasz fausto #66875 üzenetére

    Nem, 21,5 órát azzal töltöttem, hogy felfedezem a világot és megpróbálom elcsábítani Ellie-t. ;]

    Ettől függetlenül igencsak szembeötlő volt ez a néhány dolog.

    "szerintem agyérgörcsöt is kapnék, hogy ha a GTA-ban minden piroslámpa vagy gyorshajtás után rendőrt kapnék a nyakamba, pedig az lenne a realisztikus"

    Akkor Mafia-val ne játssz.

    Nem ostoba AI? lol. 10-ből 9x úgy mennek a mészárszékre, mint a lemmingek a sziklaperemre. Öröm nézni.

    "Bár most, hogy mondod, női ellenfelekkel valóban nem találkoztam."

    Ugye? Nem sok oldalborda lófrál az apokalipszis styeppéin. A férfiak mostanra már sejtosztódással szaporodnak.
    Mindenesetre nekem eléggé szembetűnő volt az ismétlődés. Főleg a Molotovot dobálódó, piros inges feka 25-ös ikrek.

    "Tényleg vannak ilyen helyzetek, de egyes részeken úgy is át lehet menni, hogy kerülöd a konfliktust."

    Meg olyanok is, ahol addig nem mehetsz tovább, amíg ki nem végzel approximately 30 légpuskás suhancot / 42 enyhén rotható hörgőpajtást, pedig csak egy létrára kéne felmászni.

    "Hiányos karakter management? -> Igen.
    Itt nem tudom, mire gondolsz
    "

    Pl. hogy Ellie felszerelését nem mi állítjuk be. Vagy a szó szerinti inventory (és felvehető tárgyak - fegyverek és craftingos cuccokon kívül) hiánya. A sérülések sincsenek befolyással a mozgási sebességre etecera.

    "Tényleg nincs, de minek kellett volna? Egyszer sem éreztem hiányát. Egy rosszul belőtt stamina rendszer még haza is vághatja a játék dinamikáját."

    Hát azért én jópárszor elmorzsoltam volna egy könnycseppet a hasalásért, hasonkúszásért. Na nem a nehézség miatt, de mindegy. Line of sight, extra szitukezelési módok, miegyebek.
    A JÓL működő stamina-rendszer nem hazavágja a játék dinamikáját, hanem csak jót tesz neki - már ha hellyel-közzel a realizmus a cél.

    "Ez alatt azt érted, hogy egyes fegyverek túl hamar elhasználódnak? Lehet, de erre (is) céloztam az elején, lehet hogy nem realisztikus, de a gameplay-nek jót tett, ha 3-4 ütés után elfárad egy vascső, akkor rá vagy kényszerítve a taktikázásra, fegyver cserére, ami jót tesz a változatosságnak."

    Azt is. Ne azért legyen változatos, mert 2 parasztlengő után kettétörik egy vascső, hanem azért, mert alapból rengeteg lehetőséget kínál a játék, mind felszerelés-kombinálási, javítási, mind pedig problémamegoldási módszereket illetően. Az, hogy egy vasüllő miszlikbe zúzódik, miután feltörtél vele három diót, nem tesz jót a gameplaynek, inkább felveti a kérdést, hogy MIÉRT.
    Meg ugye a védekezés teljes hiánya. Az oké, hogy egy bloaterrel nem fogok szkanderezni, de nem csak 3,5 mázsás, répás turhákat eregető, bluttyogó húshegyekkel futunk össze.

    "Ezzel nincs is baj, ez egy lineáris akció játék."

    Nekem az volt a benyomásom, hogy egy történet (/karakter)-orientált túlélő horror. Egy kicsit több sand box feeling nagyot dobott volna rajta.

    Full hiánytalan, kék Keychron Q9 knob ISO barebone billentyűzet ELADÓ – 25k + FOXPOST, 60 db Cherry MX1A Red kapcsolóval és Cherry profilos HK Gaming Milkshake dye-sub PBT-ABS blend kupakszettel 34k, és a FOXPOST-ot állom.

Új hozzászólás Aktív témák