Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DM-Fan

    nagyúr

    válasz Djuree #20397 üzenetére

    Hát, mondjuk egy Codemasters-t én nem neveznék szomszéd jóskapistának. Egyszerűen arról van szó, hogy a játékfejlesztők az elérhető legjobb VGA-kon (sőt, azokat sorba kötve) fejlesztik a játékokat, amelyeket aztán skálázhatóvá tesznek. A konzol átiratok eztán készülnek. Természetes, hogy a megjelenéskor nem nagyon van olyan hardver a piacon, ami ki tudná hozni a maximumot az adott játékból. Csak nem mindegy, hogy mennyit hozunk ki a rendelkezésre álló géppel, legyen az akár PC, akár konzol. A PS3 architektúrája nemhogy a legújabb követelményeknek nem felel meg, de már a megjelenésekor sem volt újdonság.

    Sokan egyébként úgy néznek a PS3-ra, mint valami szent tehénre. Mintha az nem ugyanúgy hardverelemekből épülne fel, mint egy PC. Mintha azon nem fogna az idő és az eltelt 4 év. Olyan könnyen rámondják a 2 éves PC-re, hogy az már szar, azon már nem fut maxon semmi, de érdekes módon a 4 éves PS3-nál ez fel sem merül. Miért? Attól, hogy itt integrált a VGA és nem külön kártya, amit ki lehetne cserélni, még ugyanúgy elavul. A műveleti memóriáról nem is beszélnék. Nincs ebben semmi csoda és azon sem kell csodálkozni, hogy kialakult a jelen helyzet: egy 4 éves GPU-ból csak úgy lehet elfogadható teljesítményt kihozni, ha lejjebb adjuk az igényeket és butítunk. Erre írtam, hogy ezért kéne revidiálni a konzolok élettartamát.

    [ Szerkesztve ]

    Get Moded!

Új hozzászólás Aktív témák