Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #58000384

    törölt tag

    válasz Synthwave #66866 üzenetére

    Minden amit írtál két okból nem lehetséges.
    Az első, hogy sem pénz, sem idő, sem egyéb erőforrás nem volt erre. Ha ezt mind implementálták volna, akkor esetleg idén januárban jelent volna meg PS3-ra a játék, ami jó vicc lett volna. Amit mutattál, az egy mod. A Skyrim-hez is van rengeteg, ami a játék hülyeségeit javítja, plusz kihívást ad, szebb grafikát, stb, de ettől nem lesz rosszabb maga a játék. A fejlesztők is beleraktak volna még dolgokat, de ebből a két okból kifolyólag ott sem lehetett.
    A második, hogy ha megnézted a másfél órás Grounded filmet a játék készítéséről, akkor szó esik arról, hogy mennyire korlátozta a fejlesztőket az elavult hardver. Egyszerűen a gép nem bírta volna tartani a 30FPS-t, meg tele lett volna töltőképernyőkkel (pl. a nyitott hoteles rész helyett lett volna egy zárt ajtó, amin belépve jött volna a Loading..., vissza meg már nem is lehetett volna menni). A helyszíneket is le kellett kicsinyíteni.
    Ha szerinted túl sok fegyvert hord magánál Joel, akkor egyszerűen ne vegyél fel többet, mint gondolsz. Sokan nehezítik maguknak a játékokat azzal, hogy pl. fegyvertelenül viszik végig őket. A Grounded fokozat meg állítólag azért szépen nehezíti a játékot (nem tudom, nekem az nincs meg).
    A clickerek meg pont azért vannak, hogy őket ne lehessen szemből megtámadni, ebben különböznek a többi ellenféltől (bár a shiv segít), kicsit gondolkozni kell körülöttük.

    A PS olvassa a dupla-rétegű BD lemezeket, hiszen nekem is olyan az összes BD filmem. Szerintem az annál nagyobb sűrűségű lemezeket nem olvasná (pl. 100GB-os). Elvileg így is szépen kitöltötték pl. az átvezetővideók a lemezt.

    Vidd végig Survivor vagy Grounded fokozaton, és a nehézséget meg az AI-t utána gondold át újra.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák