Új hozzászólás Aktív témák
-
Balage21
tag
Látom nagyfülkés DAF-al mentetek, abban el lehet férni.Nekem FH400-as Volvo volt, az egy tyúkol ehhez képest.
Én is a Waberer's nél dolgoztam, nekem is gyermekkori álmom volt, de ez a cég elveszi az ember kedvét mindentől.Addig valóban szép amíg utas vagy, de amint te ülsz a bal1-ben már másképpen látod.Gusztustalan levonások, betarthatatlan üzemanyagnorma...stb.Aki teheti más cégnél próbálkozzon ne a szotyinál... -
Balage21
tag
válasz gamerkiller #6 üzenetére
2008 Novemberben hagytam ott a céget, azaz durván féléve.Miután eljöttem pont akkor szigorították az üzemanyagnormát (23L+4dl/T).Nem tudom hogy most mennyi, de nem hiszem hogy annyit, javult volna a helyzet, pláne most a válságban.Sőt én egy elég durva elbocsátásról is hallottam, de erről nemtudok bővebbet.Én a 210 Electrolux OSC-n voltam.Fix Alcale De Henares (Madrid),Porcia (Olasz),Marly La Ville (Francia, Párizs mellet) stb. kanyarokkal.Érdekes, hogy amikor én kint voltam, mindenki szidta.De lehet azóta változott a helyzet és emberszámba veszik a sofőröket...
A Space Cab fulke hatalmas.Az FH16 veheti fel vele a versenyt, vagy a nagyfulkes Mercik.
[ Szerkesztve ]
-
Balage21
tag
válasz gamerkiller #10 üzenetére
Nem ismerem, viszont a kutyaól fülkés Volvo-hoz volt szerencsém pár tízezer km-en keresztül. Váltóban viszont le a kalappal a Volvo előtt, nekem az tetszett a legjobban.Finoman belenyúlva még fékezni sem kelet sok esetben, viszont a 400ló az kicsit kevés volt a 40T-hoz.
neduddkiekem nem volt soha bajom ilyesmivel, időben adták amit adtak.Csak éppen az elszámolással volt, egy kis baj.(Nemkicsi -
Balage21
tag
Igazából szerintem, igen nagy probléma hogy a "B" kategóriában, nem tanítanak meg 1-2 felsőbb kategóriára érvényes írt és íratlan szabályt.Ilyen pl. hogy ha lát egy sáv belső feléhez közeledő teherautót amint kikerül egy biciklist, akkor kicsit kihúzódok az út szélére, hogy neki is könnyebb legyen és nekem sem kell félni.Mert sok esetben bent maradnak középen, és utána jön a duma hogy a kamionos letúrta.Az ilyen balesetek 70%--ban nem hivatásos gépkocsivezető a hibás, hanem az úrvezető.Persze aláírom hogy van rengeteg marha sofőr.
-
Balage21
tag
válasz commanDOS #50 üzenetére
Igen, kívülről nézve ez valóban úgy tűnik hogy szabadság, de igazából nagyon nem.A kereskedő, a vezénylő, stb. ezek mind úgymond a főnökeid.Akármi van, azonnal zaklatnak Casson-on keresztül (ez a jobbik eset, rosszabb esetbe a saját telódon a te költségedre, amit senki nem térít meg).Ráadásul a GPS miatt folyamatosan látják hogy hol vagy, sőt még az üzemanyag szintedet is tudják ellenőrizni.Ha megállsz az a baj, ha más úton mész a baj.Ez minden, csak nem szabadság...
-
Balage21
tag
Amit egy parkolóba hallasz a sofőröktől, annak a fele sem igaz.Ott mindenki szállított már atomreaktort, űrhajót...Viszont az angol előtti bevándorlók az tényleg kemény.Le kell plombálni az pótot, és minden megállás után ellenőrizni, mert még a sofőr mellé is beülnek.Én Calaisba a terminál parkolóban mindig átnéztem még egyszer, mert 2000Font/fő egy kicsit húzós büntetés.
-
Balage21
tag
válasz gamerkiller #60 üzenetére
Itt akkor valami hatalmas változásnak kelet történnie, mert amikor még ott voltam semmi nem így volt.Petromiralles kártya van még?Mert én utoljára az Irun-i kúton tankoltam vele, és után jött az üzenet hogy ne használjuk többet.
-
Balage21
tag
válasz gamerkiller #62 üzenetére
És a mágnest nyomjátok? Henaresi lerakó az éjszakai, ott elég sokan élnek vele.Van még korongos autó?Mert nekem az volt az első FLH-089.Egy rettenet.
-
Balage21
tag
válasz gamerkiller #68 üzenetére
Mágnes mindíg is tiltva volt.Csak okosban nyomja mindenki, akit tudja.A felrakása elég macerás és veszélyes is lehet.Fülke tisztaság ellenőrzés ugyanúgy volt az érkeztetőben.Csak éppen kalap kakit nemért, mert olyan ótvaros autók állnak bent hogy az ihajj.
Ezt viszont ne cáfold meg, mert jópár autón ültem és féléve is így volt.Azt nemhiszem hogy hirtelen minden autó patyolat, és nem csal senki.
[ Szerkesztve ]
-
Balage21
tag
válasz gamerkiller #74 üzenetére
Ez így volt mindíg.90%ban csak rányomják a pecsétet és semmit nem foglalkoznak vele.Sajnos nekem ezeket hiába mondod.Én ott voltam, és nagyon más tapasztalataim voltak.Az a helyzet hogy nemcsak én hanem ismerősök közül többen dolgoztak ott, van aki még a HC időkből ragadt ott.És valahogy egybehangzó véleményen vagyunk.Összehasonlításképpen mondom, hogy a Gartner ezerszer kulturáltabb cég.A Wabi tanulohelynek jó, de amint lehet le kell lépni.De sztem ezt majd csak akkor fogod látni amikor neked is majd pénzkereseti hely lesz, és nemcsak szórakozás.
-
Balage21
tag
A jeladóra kell tenni, és akkor pihenőidőt húz.Hosszú távon nem szabad használni, akkor szokták amikor a parkolóban kell mozogni vagy pedig a lerakón történő mozgásnál.De arra figyleni kell nehogy rajta maradjon, mert már jópáran jártak úgy hogy rajtafelejtették.Német rendőr kiszedte és megnézte a szalagot, a többit had ne mondjam... De azt azért nemárt tudni hogy ilyenkor a tachográf érzékeli hogy valami nemstimmel, és egy hibakódot üt a papírra.Ezt nem minden rendőr ismeri fel, de a szőrözős fajta igen.
-
Balage21
tag
Ha valaki esetleg ezek után úgy döntene hogy a Szotyi transhoz megy mégis, annak egy jó tanács.A TANKOLÁSRA NAGYON FIGYELJETEK.Az egész fizetésedet is eltudják venni egy rossz helyen telerakott tankal.
A cég értelemszerűen az olcsóbb üzemanyag elv alapján dolgozik.Ez azt jelenti hogy figyelembe kell venni hogy, hogy hova mész, és onnan várhatóan hova.A CÉGNEK KIJELÖLT KÚTJAI VANNAK AHOL TANKOLNI KELL.Ettől eltérő helyen történő üzemanyag felvételnél, az árkülönbözetet neked vonják le a fizetésedből, és egy 930literes tank esetén ez nem kevés.Egy példa tankolásra:Angliából mondjuk megyünk Lengyelbe raklapokat viszünk az Univer gyárba.Tankolás menete:
Angliában nem tankolunk, mert drága.Ha átértünk franciába és nagyon kevés van benne akkor lehet rátenni annyit hogy az első Belga kútig kihúzd.Belgiumban a kijelölt Shell kúton csurig rakod, majd a német határhoz közeledve az utolsó Shell kúton ismét telenyomod ugyanis a Belga üzemanyag a legolcsóbb.Németben nem kell tankolni és lengyelben sem, mert bőven elég.És már meg is érkeztünk Poznańba úgy hogy nem vontak tőlünk semmit.Lengyelből nagy eséllyel hazajössz, akkor csak a telepi kúton kell majd tankolni ha kevés lesz benne.Ha visszafele küldenek akkor megnézed hogy az útbaeső országok közül melyik a legolcsóbb, és ott próbálsz beletenni.A cég ad egyébként egy tankolási utasítást az indításnál, amiben az aktuális üzemanyag viszonyszámok vannak országra bontva.Tehát kell egy kicsit számolgatni indulás előtt, persze aki már régóta nyomja az tudja rutinból. -
Balage21
tag
válasz Mr.Csizmás #118 üzenetére
Elég nagyok sajnos.A spanyol az még aránylag jó.Én mindig ha tehettem a Figueresi kúton tankoltam.Ott van mellete a Padrosanak egy telepe.Nah ott van szép fürdő,mozi,ingyen wifi stb...Wabisoknak 20% kedvezmény.De ha csak 1órát vagy bent az ingyenes.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Gumi és felni topik
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- iPhone topik
- Windows 11
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Bestbuy játékok
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- Új! Lenovo IdeaPad Slim 5 Prémuim Laptop 16" -AMD Ryzen 5 7530U 8/512 AMD Radeon Graphics 2GB ! FHD+
- Samsung Galaxy Book2 Pro 360 Evo 13,3 makulátlan állapotban
- ÚJ, 30 HÓNAP GARANCIA - 2023 LG OLED 77" C3 4K HDR OLED77C31LA
- Eladó garanciális, kifogástalan állapotú PS 5
- HP ENVY x360 15-ew0005nl Convertible - ÚJ - 15,6" notebook - i7-1260P, 32GB, 1TB SSD, Win11
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen