- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Microsoft Office és Office 365 topic
- SkyShowtime
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- 10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
- VMware
- Facebook és Messenger
Új hozzászólás Aktív témák
-
mcsabee
senior tag
Valamikor 2013-ban érték utol az Xbox 360-at, de mint említettem, ehhez plusz egy terület kellett, Japán, máskülönben a PS3 jó pár millió példánnyal az Xbox 360 mögött lenne. Amennyire minden szempontból elrontotta az előző generációt a Sony, annyira sikerült jól nekik az új generáció startja.
Most a helyzet roppant hasonló, a különbség csak annyi, hogy a PlayStation egy stabilabb brand, több lojális rajongóval világszerte (ergo több a fanboy is, mint a másik oldalon, ezáltal nagyobb számban fordulhatnak elő early adopterek), hiszen idestova 20 éve piacon van, míg az Xbox, mint márkanév, igazából az Xbox 360-nal futott be, az első konzol nem volt túl nagy siker a rövid kifutási időnek "hála", miközben a Sony már az első PlayStationből is 102-105 milliót adott el, annyit, mint amennyi eddig a három Xbox konzolból fogyott összesen! Vagy talán pár millióval több Xbox fogyott, de nem jelentős a különbség, max 5-6 millió lehet.
Ha ezeket a számokat egymás mellé tesszük, vagyis a worldwide 105-110 millió Xboxot, és a 340-350 millió PlayStationt, nem meglepő, hogy jobban teljesít a PlayStation. Bár ehhez kellett az az óriási marketing fiaskó is, amit a Microsoft volt szíves, és végrehajtott. És még így is csak annyiról van szó, hogy 7 millió eladott PS4 áll szemben az 5 millió "shipped" Xbox One-nal.
Amondó vagyok, hogy a két brand összeladása alapján még így is baromi jól áll az Xbox ebben az új generációban. Egyrészt a brand awareness is a PlayStation malmára hajtja a vizet, illetve a marketinggel is szándékosan azt tolmácsolta a játékosok fel a Sony, amit hallani akartak, így egy win-win szituációba kerültek. Jó ár, jó marketing, míg a másik oldalon egy magasabb ár (ami a Kinect miatt indokolt), és egy rossz marketing.
[ Szerkesztve ]
Stay a while and listen...
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell Optiplex 3070, i5-9500T, 8GB RAM, 250GB NvME SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Dell Optiplex 7050 Micro, i7-6700T / 16GB RAM, 240GB SSD, áfás számla, 1 év garancia
- Apple MacBook Pro Retina 13" 2020 i5-10.gen 16GB/512GB SSD, Garanciával, üzletből, 27% ÁFÁS
- Intel NUC mini PC - NUC7i3DNKTC, i3-7100, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
- Intel NUC Kit NUC7i3BNH - Mini PC, i3-8109u, 8GB RAM, 120GB SSD, áfás számla, 1 év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs