Új hozzászólás Aktív témák

  • Jorus

    nagyúr

    válasz Fáraó #14 üzenetére

    Köszi! :)

    Melyik típusra gondolsz? A bringámon integrált Saint hajtómű van, 4 éves, karbantartani nem szükséges, lévén, zárt csapágyról van szó. A cseréje is rém egyszerű, csak kilazítom a bal oldali hajtókar csavarjait, kitekerem a kis előfeszítő kupakot, lehúzom a hajtókart, majd a jobb oldali kart a tányérokkal kihúzom a másik oldalon és kint is van a motyó.
    Ha saras/homokos terepen mentem előzőleg, akkor általában kitekerem, megtisztítom a csészéket, a monoblokkház meneteit, mivel nem szeretem, ha perceg a menetben a kosz, aztán egy kis zsírral megtámogatva rakom őket vissza. Ha bent vannak, mehet jobb oldalról a hajtás, balról a hajtókar, összehúzom a kupakkal, meghúzom a csavarokat, és kész is.

    [ Szerkesztve ]

    ''És nagy kópék vagyunk. Igyunk barátaim, yo-hoo!'' - Jack Sparrow

Új hozzászólás Aktív témák