Új hozzászólás Aktív témák

  • smkb

    őstag

    Azért lenne mit tanulni a mai fejlesztőknek is abból a korból. A mai napig számomra C64-en az Elite maga a csoda, hogy az hogy fért bele abba a vasba. Kb 50kbyte kódban több naprendszer, sok bolygóval, mikro gazdaság, ahol a bolygók termékeinek ára mozgott ahhoz képest, hogy mit kereskedtél velük, rendszer és bolygóspecifikus áruk... 3d vektorgarfika többféle űrhajómodellel, bázissal, meteoritbányászás, fejleszthető űrhajó fegyverzet, kilőtt hajókból rakomány lootolás, fő sztori, küldetések stb stb... mindez elketyegett egy 1mhzes 8 bites cpun....azért kellett tudni bitfaragni rendesen. Ja és ugye az egyik legfontosabb, hogy nem lehetett a terméket a majdan jövő patchekre bízni. Amit ahogy kiadtak, az úgy is maradt, annak úgy kellett jó legyen.

Új hozzászólás Aktív témák