Új hozzászólás Aktív témák

  • bambano

    titán

    Nem tudom, esett-e már arról szó, hogy az egyik legnagyobb baj ezzel a szabályozással a hatalmi ágak felosztásába való belerondítás.

    Rendes országban vannak rendvédelmi/nyomozó hatóságok és vannak bíróságok. Ezek függetlenek mindentől. Az isp meg egy szolgáltató. Sem nem hatóság, sem nem bíróság. Szolgáltató. Nincs sem nyomozati jogköre, sem ítélkezési jogköre.

    Egy épelméjű ember ezeket a dolgokat nem kavarja össze, összekavarásra kísérletet nem tesz. Hogy lehetne az isp ítélkező hatóság, ha nincs benne erre a területre szakosodott jogvégzett ember? A vállalati jogászoknak rendszerint nincs bírói szakvizsgájuk, akkor hogyan is hozhatna meg egy ítéletet, hogy szerződést bont?

    A jogtulajdonos jelentsen fel a rendőrségen, a rendőrség nyomozzon, tegyen vádemelési javaslatot, az ügyész meg a bíró hozzon határozatot. MAJD ezt az isp végrehajtja, ha a határozatban rá vonatkozó döntés is születik.

    Ez a mostani egy olyan időszak, amikor nehéz nem tenni politikai kitekintést, hogy mi történik akkor, amikor önjelölt rögtönítélő bíróságok masíroznak. Erkölcsi szempontból semmivel sem lenne jobb az isp, mint ezek, ha megtenné, amire kötelezni akarják.

    Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis

Új hozzászólás Aktív témák