- Windows 10
- Az EU szerint kartelleztek az indítóakkumulátorok piacán
- Ha Trump győz, Elon Musk politikai tanácsadó lehet
- Hálózati / IP kamera
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Aliexpress tapasztalatok
- Asustor NAS
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Évente ontja majd magából az új AI-chipeket az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szerintem a járművek közötti (közeli) kommunikáció az csak egy helyi hálózaton keresztül fog menni. Legalábbis nincs feltétlen értelme minden adatot a mobilhálózaton keresztül intézni.
Oda max. a forgalmi és helyzet adatok mennek, de szerintem a valós helyzethez képest csak késleltetve.
Forgalmi helyzetben kritikus az időzítés, és gyorsabb akkor ha az autók közvetlen egymással "megbeszélik" mint ha egy központon keresztül menne.
De ez csak elmélkedés a részemről, de én így állnék neki a kiépítésnek. Egy ilyen kettős hálózattal.
Bonyolultabb lehet (bár csak az autó szoftvere és elektronikája szempontjából).
Más esetben csak előnye lenne, mint a gyorsabb kommunikáció, a központi adótornyok kisebb terhelése (kevesebb adat megy feléjük, csak a "fontosak").. Ami kell az az autókba egy plusz hálózat és egy erős processzor. De egyik se tűnik nagy gondnak.A jármű autonomitása miatt meg kell a hálózat is a tájékozódás és "távvezérlés" miatt. De szép is lesz mikor már az autónk is lehallgat (bár ezt már most tudja pár model.. szép új jövő).
A saját autóm ennek az egésznek pont az ellentéte az enyém hírből se ismeri a telefont vagy távvezérlést, de legalább egy E.M.P. után is menne , az enyémben a legbonyolultabb áramkörök közé pl. az index és az ablaktörlő ütemszabályzója tartozik, még rádióm sincs.. bár utóbbit néha hiányolom.
The human head cannot turn 360 degrees... || Ryzen 7 5700X; RX580 8G; 64GB; 2TB + 240GB + 2TB || Samsung Galaxy Z Flip 5
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs