Új hozzászólás Aktív témák

  • Morden24

    nagyúr

    válasz ntomka #24 üzenetére

    Nem a felület mérete a kérdés, hanem az irányított, testreszabott reklámozás lehetősége, ahol ráaásul a felhasználó saját maga, önerőből mondja meg, hogy mi és hogyan kell neki. A Facebook "játékosan", közösségi szinten meg tudja ezt oldani, miközben a Google-nek brute force-al kell adatbányásznia. Éppen ezért nem véletlen, hogy egyre több piacon próbálnak jelentőssé válni, növelni és szofisztikálni kell az inputot.

    Ergo igazad van, puszta méretben nem ellenfelek, viszont a szofisztikált módszerek felhasználásában, magának a modellnek a kihasználásában viszont igen, és ez az előny (ha jól játssza ki az FB a lapjait) tovább növekedhet.

    [ Szerkesztve ]

    Sectumsempra - For Enemies

Új hozzászólás Aktív témák