Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • asdf_

    veterán

    válasz Kbali #8 üzenetére

    Nézd meg, meddig ülnek a pénzen, hogyan történik az elszámolás, adnak-e ügyfélszolgálatot, stb...

    Kis helyen (mert ezek a fintech cégek célközönsége, ahol muszályból "kell") pártízezer forinton ha egy vagy 3 napig ülnek, az kb. halálmindegy. De valóban érdemes utánanézni, mert van ahol pl. nem utalják a pénzt, hanem egy bankkártyára teszik, és onnan kell "elvásárolni" pl. azzal a kártyával fizetni az áfát a NAV-nak, vagy volt még olyan, hogy megutaztatni valahogy revoluton, fene tudja, biztos, hogy nem olyan egyszerű, mintha az OTP lerak egy terminált csilliárdért, de az olcsóságért be kell vállalni esetleges kényelmetlenségeket.
    Az ügyfélszolgálat meg nem tudom, én nem szoktam velük kapcsolatba lépni. A bankomnban 10 év alatt háromszor voltam (számlanyitás, kizártam magam, antiterrorista adategyeztetés), telefonon talán kétszer beszéltem velük, a mobilszolgáltatómnál is kb. két SIM-cserét bírtam elkövetni 10 év alatt, fel meg nem is hívtam őket. Ha valami működik, akkor az ügyfélszolgálat léte és milyensége lényegtelen, ha valami rosszul működik, akkor meg ott kell hagyni őket a francba.

  • asdf_

    veterán

    válasz Kbali #18 üzenetére

    Ha kereskedőként a bevételem függ egy ilyen szolgáltatástól, akkor biza nem elsődleges az olcsóság.

    Az a gond, hogy januártól az elektronikus fizetési lehetőség biztosítása (ami nem egyenlő a pos terminállal) mindenkinek kötelező. Azaz, aki nem akar AFR-ezni meg QR kódozni, oda POS kell. Olyan helyekre, ahol nem véletlen nem volt eddig sem, mert a kutyának nem hiányzott. Tehát azok, akik most tavaly év végen, idén év elején ugrottak bele ebbe a történetbe, ők bevételfronton az égvilágon semennyire nem függenek a terminál meglététől, csak púp a háton, így vesz egy wifis, nyomtató nélküli terminált egy tizesért, aztán megvan a pipa és innentől tökre nem érdekli az egész, és mondjuk hetente egyszer fizet is rajta valaki.

Új hozzászólás Aktív témák