Új hozzászólás Aktív témák

  • mepet

    addikt

    "Ez egybecseng azzal is, hogy kétharmaduk inkább olcsóbb árat, de lassabb kiszállítást választana, csupán bő harmaduk választaná a gyors kiszállítást magasabb áron. "
    Ez nyilván a piaci igények miatt van így, mert mi vásárlók is ezt szeretnénk. Pl. hogy fogalmazzak, nem vagyok kereskedő: a nagyon tartós cikkeknél, pl. a tévé, amit hónapokig válogatok, és 5 évig biztos üzemeltetek majd, na ott abszolút nem érdekel holnap jön-e vagy csak jövőhét hétfőn. Legyen olcsó (szállításostul), különben máshonnan veszem. Tökmindegy melyik boltból, mivel a Sony xyz123 típusú tévé halál pontosan ugyanolyan lesz, akárhonnan is küldik, és nagy valószínűséggel gariztatásnál is a Sonynál kell majd kopogtassak, nem a kereskedőnél...

    "Kétharmaduk szerint akkor tudnak jó árat kialkudni, ha komoly mennyiségben küldenek csomagokat, azaz kifejezetten nagy volumenben működnek."
    Most lebuktak, szóval ezért ritka az, mikor sokféle szállításból választhatok. (Nyilván a legjobb a vevőnek az, ha választhat az olcsó, de lassú és a drága, de gyors szállítás között.)

    "A megkérdezettek közel fele szerint szerződéskötéskor viszont igencsak oda kell figyelni, mert sok lehet a rejtett költség, 41%-uk szerint szükséges a költségek miatt külön egyeztetniük is a szolgáltatók értékesítőivel."

    No, meg nem sajnáltam a kereskedőket, én eddig életemben minden szerződéskötéskor "igencsak odafigyeltem".

    "„A vásárlási élmény részeként tekintenek a vevők a kiszállításra, a csomag átvételére” – mondta Jenei Péter az Olcsóbbat.hu ár-összehasonlító oldal vezetője."
    Nyilván, amikor a Petőfi Sándor utca 1. címet 3. próbára sem találja meg pl. a hírhedt transoflex futár, akkor az rossz fényt vet a boltra is. Biztos "nem figyeltek oda igencsak" a szerződéskötéskor, ezért nem cserélik le a futárt az ezredik reklamáció után sem. Ez a másik véglet, mikor a szállítás már nem olcsó, de lassú, hanem olcsó, de meg sem érkezik...

Új hozzászólás Aktív témák