- Vírusirtó topic
- Windows Insider Program
- HBO Max & OD topic
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Ausztrália lecsap a kriptós adócsalókra
- Windows 11
- Linux - haladóknak
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mr.Csizmás
félisten
maffia... szokásos megoldás, ha nem érted meg, tiltsd be inkább.
btw nem értem a számlaadás hiányát, kb. 10 éve járok havonta párszor taxival, ebből kb. 3-4 alkalommal kaptam számlát, azt is mindig decemberben
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Gergosz2
veterán
válasz Mr.Csizmás #1 üzenetére
Nem csak idehaza van probléma az Uberrel....
Nokia 6030 Hardcore User // I Panic Restaurant by Taito
-
anulu
félisten
válasz Mr.Csizmás #1 üzenetére
lehet azért, mert kártyával fizetek, és annak nyoma van, de én mindíg kaptam. szintén kb 10 éve taxizok.
amúgy meg nem gondolnám, h (kivételesen) maffiát kell most kiáltani. a szabályok egyértelműek. aki betartja végezhet ilyen jellegű személyszállítást. not more, not less.
[ Szerkesztve ]
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
wwenigma
Jómunkásember
Maffia... ez már az. Diplomás taxisok kellenek az országnak! Igy kell ezt csinalni! Még még!
Még kér a nép, most adjatok neki;
Vagy nem tudjátok: mily szörnyű a nép,
Ha fölkel és nem kér, de vesz, ragad?
Nem hallottátok Dózsa György hirét?
Izzó vastrónon őt elégetétek,
De szellemét a tűz nem égeté meg,
Mert az maga tűz... ugy vigyázzatok:
Ismét pusztíthat e láng rajtatok!Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
#82729984
törölt tag
válasz Mr.Csizmás #1 üzenetére
Milyen szép világ is lenne, ahol mindenki adót csalhatna mert van rá egy app, a sebész meg otthon egy kanapén müthetne a konyhakéssel mert hát minek betartani a jogszabályi előírásokat...
-
anulu
félisten
válasz Mr.Csizmás #5 üzenetére
szigorúan telefonon/mobil appon keresztül rendelek taxit. volt már, hogy utazás után mind pozitív, mind negatív visszajelzést adtam az ügyfélszolgálatukon. nem tudom, hogy bármelyiknek lett következménye, de legalább megköszönték.
"Jelenleg a cloud nem más mint a sales által elhazudott és eladott utópia, egy ígéret, csalánba csomagolt mézesmadzag, amit az üzemeltetés f@$zával vernek" | Feel the power! Intel Core i7 | iPhone 14Pro 256GB | iPad Pro 2017 64GB
-
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #5 üzenetére
sem az nincs megtiltva senkinek, hogy betelefonáljon a taxistársaság ügyfélszolgálatára, és panaszt tegyen, sem pedig az, hogy feljelentést tegyen a rendőrségnél, navnál.
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Kernel
nagyúr
Alapvetően Uber-párti vagyok, ámbár amúgy nem is érdekel, mert saját autóval járok. Inkább a maffiás oldalon nem tetszenek dolgok, ezért vagyok ellendrukker.
Viszont az sem egy szimpatikus dolog, hogy amikor a kormány megpróbált együttműködő kapcsolatot felvenni a külföldi céggel, azok lényegében arrogánsan, pofátlanul léptek fel, NAV-ellenőrök bankkártyáját is letiltották állítólag.
Erre már kormányoldalról is úgy vágtak vissza, hogy OK, akkor lássuk, ki az erősebb, valahol ezt is meg tudom érteni. A szabályokat be kell tartani, nekünk is, más téren is.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
wwenigma
Jómunkásember
Nem csalt adót az Uber továbbra sem.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Mr.Csizmás
félisten
"nem tudom, hogy bármelyiknek lett következménye" ennyivel az úthibákat is bejelentheted az utazásod során (azokat előbb-utóbb kijavítják)
valamint BKK-s belső körökből hallottam egyet s mást a Bp-i taxisok ügyében, konkrétan az illetékes finoman szólva nem a legtisztább ember.
(#7) Porthoszx e-számláról hallottál már? vagy csakis a kézzel írott az egyetlen legális?
(#11) wwenigma vicces az ilyeneket olvasni egy olyan oldalon, ahol az adok-veszekben a nepperek 99%-a nem fizet adót az eladott új cuccok után
[ Szerkesztve ]
"Szólítson csak Cirminek." | B&B XI | 3D nyomtatás Bp és környéke |
-
Kernel
nagyúr
válasz Mr.Csizmás #5 üzenetére
Ez már máshol ki lett tárgyalva, milyen jó buli lehet, amikor beül az autóba egy bunkó társaság, akit legszívesebben kivágnál a francba, de kénytelen vagy hozzá jó pofát vágni. Végül belekötnek valami hülyeségbe és lepontoznak, pár eset után az Ubertől kirúgnak örökre.
Például szólsz neki, hogy ne dohányozzon stb. emiatt berág a részeg parasztja.
Ugyanakkor van most valami szoftverfejlesztés is, ami a jogtalan lepontozás ellen védhet, de mindent az sem véd ki.
Ahol trollok hangja többet ér, ahol a kiskirály, mint kutyával beszél? A fórum szakmai támogatását befejeztem.
-
Apollyon
Korrektor
A rendszámot csak uberező gépkocsjáról veszik le és 800 ezer büntetés, vagy mindenkijéről + büntetés, aki nem felel meg a feltételeknek?
#1) Respect the privacy of others. #2) Think before you type. #3) With great power comes great responsibility.
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz Mr.Csizmás #12 üzenetére
Nem üzletszerűen értékesítek és az éves 600e ft-ot nem érem el. Természetesen a nepperek sem. Egyéb kérdés? Vagy készüljek hogy a maffia hoz egy törvényt amibe annyi lesz: Szja. tv. 666. § "De."
Szja. tv. 58. §
(7) Nem kell megfizetni az ingó vagyontárgyak átruházásából az év során együttesen származó jövedelem adójának a 32 ezer forintot meg nem haladó részét.(9) Az (1)-(8) bekezdésben foglalt rendelkezésektől függetlenül nem kell a jövedelmet megállapítani az ingó vagyontárgyak átruházására tekintettel megszerzett bevételből - ide nem értve, ha a bevételt a magánszemély egyéni vállalkozóként szerzi meg -, ha a bevétel az adóév elejétől összesítve nem haladja meg a 600 ezer forintot.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Cathfaern
nagyúr
No nézzük. Ha azt mondja a kormány, hogy személyszállítás veszélyes, és nagy felelősséggel járó üzem, az rendben van, nyilván ésszerű, hogy emiatt plusz feltételeket támasszunk. Nézzünk a kívánalmakat:
"a személyszállítást vállaló sofőrnek be kell töltenie a 21. életévét"
Legyen, nem hiszem hogy az a 3 év sokat osztana szorozna. Gyakorlatilag előír 3 évi vezetési tapasztalatot.
"megkülönböztetett vizsgákat kell teljesítenie és megkülönböztetett jogosítványokkal is rendelkeznie kell"
Ezt megkövetelik más sofőröktől is, szóval rendben van.
"a személyszállításra használt jármű nem lehet 10 évesnél idősebb"
Ha jól tudom ezt az Uber is előírja (az már mondjuk külön kérdés tényleg az életkoron múlik-e a dolog)
"valamint a sofőrnek élet- és vagyonbiztosítást is kell kötnie"
Teljesen reális elvárás
Arra is felhívta a figyelmet, hogy Budapesten további szabályok is érvényesek, például a budapesti taxiállomás-engedély kiváltása
Na ez viszont nem reális. Miért kéne taxiállomás engedélyt kiváltani olyannak, akinek nincs rá szüksége?Az ég világon semmi bajom azzal, ha ugyanolyan elvárásokat támasztanak a taxisoknak és az Ubereseknek, egészen addig amíg az nem egy olyan szolgáltatás / adó amit csak az egyik félnek válik hasznára.
Megjegyzem a cím azért így erős túlzás. Az Uber nincs betiltva, csak egy Uber sofőrnek ugyanazokat teljesítenie kell, mint egy taxisofőrnek. Igaz hogy ezzel a dolog "közösségi" részének alávágtak, de ettől még maga a szolgáltatás élhet. Mivel az árak kereslet - kínálat fényében alakulnak, ezért esélyesen drágább lesz, mint jelenleg. De úgy gondolom ha még ugyannanyiba is kerül, mint a rendes taxi, akkor is jobban megérheti Ubert hívni az utasoknak (értékelési rendszer, fizetés, stb.).
-
Kapanyél
őstag
Na az Oszkárt mikor rakják seggbe?
Hús vagyook, hús, hús, hús, hús, húús!
-
wwenigma
Jómunkásember
Majd ha egy MÁV-os vagy VOLÁN-os haver rájön hogy az ő zsebükből veszik ki a pénzt.
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
-
nagyúr
válasz Cathfaern #17 üzenetére
a teljes neve taxiállomás-használati engedély. kiváltani azért kell, mert a főváros helyi rendeletben előírta a taxisoknak, és a főváros szerint az überes taxizik.
a praktikus oka pedig az, hogy ha már van, akkor a taxik inkább ott álljanak, és ne a fizetős (!) parkolóhelyeket foglalják el ingyen, mert ez kiesett bevétel a fővárosnak, vagy a kerületeknek (atótl függ, ki szedi ott a sarcot).[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
nagyúr
válasz Cathfaern #17 üzenetére
Legyen, nem hiszem hogy az a 3 év sokat osztana szorozna. Gyakorlatilag előír 3 évi vezetési tapasztalatot.
Pardon, de a "B" jogsi forgalmi vizsgát 17 éves kortól lehet letenni, vagyis négy év az a 3.
Hozzá kell tenni, hogy a hivatalos taxis vizsgához 2 éve érvényes 'B' jogsi kell. Tehát 2 évet írnak elő.Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
togvau
senior tag
a jó öreg kommunista módi. Verseny lenne? Tiltsuk be!
hitler, sztálin, micro usb
-
Cathfaern
nagyúr
Nem úgy volt, hogy 17. évben el lehet kezdeni, de befejezéshez már kell a betöltött 18. életév? De igazából ez részlet, bár nem vagyok benne biztos, hogy az a +2 (3 vagy 4) év érdemben számít bármit is (főleg, hogy attól hogy valakinek érvényes jogosítványa van, még nem biztos hogy vezetett akár 500m-t is), de ha valamiért ilyen szabályozást hoztak, akkor legyen.
cain69:
Nem állítom, hogy ez logikátlanul hangzik, de valahol akkor is igazságtalan az Uberesekkel szemben. Mondjuk gyakorlatilag az új szabályozással esélyesen úgy is csak olyan fog Uberezni, aki legalább részmunkaidőben csinálja, onnantól meg akár még jogos is lehet a dolog. -
Waikiki
tag
És akkor most tegyük mellé az ugyanezen problémára adott észt választ.
Xiaomi, LeEco, ZUK, (Yi M1 Mirrorless, Redmi Pro, 360N4S, Redmi Note 4, Mi5S (plus), Le Pro 3!!!! stb.) SPEmall kuponok https://goo.gl/P3v6B0 Hardverapro csoport: https://goo.gl/EPnfc1
-
wwenigma
Jómunkásember
válasz #82729984 #24 üzenetére
De latom tul sok a ráérő taxis a topikban.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
Hunreal
tag
válasz Mr.Csizmás #12 üzenetére
Nem azzal van a baj, hogy e-számlát ad, hanem, hogy 1 évig adót csalt. Most meg? Állítólagos "E-számlát" állít ki, ami k*rvára nem felel meg a jogszabályokban előírtaknak (kitépett kockás füzet effektus), valamint továbbra sem állít ki az UBER a 800 Ft-os lemondásokról semmit. Értsd: SEMMIT! Ja és folyamatosan tiltja az összes hatóság bankkártyáit, így csak szimplán akadályozza az ellenőrzéseket. A kérdés miért? Ha egy rendes, tisztes adót fizető cég vagyunk, akkor miért is csináljuk? (Pls: fölös belinkelned az uber válaszát, hogy miért tiltódnak le a különböző hatóságok kártyái, mert az UBER részéről egy orbitálisan nagy rohadt hazugság, amit természetesen az emberek bekajálnak, mint általában mindent)
[ Szerkesztve ]
-
bwoay
nagyúr
válasz Cathfaern #17 üzenetére
"a személyszállítást vállaló sofőrnek be kell töltenie a 21. életévét"
Legyen, nem hiszem hogy az a 3 év sokat osztana szorozna. Gyakorlatilag előír 3 évi vezetési tapasztalatot.hmm, hát azt hogyan? miféle vezetési tapasztalatot szavatol az életkor? szerintem ez a korlát egész másra vonatkozik.
[ don't... don't believe... don't believe the hype ]
-
nagyúr
válasz Cathfaern #25 üzenetére
Idézek:
Hány éves kortól szerezhetek „B” kategóriás jogosítványt?
A tanfolyam elkezdésére illetve a vizsgák letételére a következő életkorok betöltését követően van lehetőséged:
-Elméleti tanfolyam (KRESZ) elkezdése: 16 és fél éves életkor betöltése után
-Elméleti vizsga (KRESZ vizsga): 16 év 9 hónapos életkor betöltése után
-Gyakorlati vizsga: 17 éves életkor betöltése utánNyilván arra nincs mód, hogy a levezetett kilométereket vegyék figyelembe (legfeljebb akkor, ha menetlevelet írsz minden alkalommal, ami érthető okokból ez esetben nem játszik), szóval időhatárt szabtak meg.
Egyébként már ha innen nézzük, akkor a PÁV vizsga előírás is nevetséges pénzlehúzás, mert kb. 70-es IQ felett bárki átmegy rajta mindenki, vagy ha nem, áttolják (én nem is a hivatásos jogsi esetén szörnyülködtem ezen (bár anno, mikor én csináltam teherautó miatt, annál is), hanem a fegyvertartásinál, ott egy pszichológiai vizsgát kell tenni, ami ugyan ez a PÁV, olyan arcokat láttam ott átmenni, hogy én szégyeltem magam miattuk...).
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Cathfaern
nagyúr
Optimistán feltételeztem, hogy ők optimistán feltételeztek, hogy aki taxis akar lenni, az szeret vezetni, és hamar szerez jogsit. Mert ha azért lenne a korhatár, hogy elég érett legyen az illető, akkor semmit se ér a 21 év, minimum fel kéne rakni 25-26 évre. De egyén függően az is kevés lehet, míg másnál elég lenne a 18 is. Szóval ha "érettség" miatt 21 év, akkor baromság a szabályozás. De én optimistán feltételeztem hogy nem az
Hunreal:
Az agyonbonyolított magyar számla szabályozás alapból hülyeség. Gyakorlatilag bármilyen más országban kerek szemekkel pislognak ha magánszemélyként számlát kérsz, és ha nagy nehezen elmagyarázod nekik hogy mit szeretnél, akkor amit adnak annak köze nem lesz egy magyar számlához. Nyilván ez nem menti fel semmi alól az Ubert, de az se normális ami nálunk ilyen téren megy. Legszebb az az időszak volt, amikor rá kellett írni a programból nyomtatott számlára, hogy eredeti vagy hányadik másolati példány... Még szerencse idővel rájöttek miért totál baromság ez, és már nem él. -
addikt
Ennél komolyabb dolgokkal kéne inkább foglalkozni.
iPhone felvásárlás előfizetéses is!
-
E770
senior tag
Miért szól minden hír csak az Uber-ről?
Wundercar, Oszkar, AirportXXX, Balblabla...
jogszabályalkotás: barmok
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Cathfaern #31 üzenetére
Óóóó... mesélhetnék napestig, mennyi kavarás megy a Január 1.-től megváltozott szabályozású folyamatos teljesítésű számlák kiállítása terén... Januárban aki csak tudta, inkább visszadátumozta a számláját 2015-re...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
-
dajkopali
addikt
az észt példa, ahol gondolkodtak is: "A jogszabálytervezet minden ilyen alkalmazásra érvényes, és rögzíti, hogy az új szolgáltatási forma keretében közlekedő sofőrök, se nem részei a tömegközlekedésnek, se nem tekinthetőek taxiszolgáltatásnak. "
ők új szabályokat írnak új jelenségre - nem tiltanak"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
wwenigma
Jómunkásember
"Kiscsillag", ne személyeskedj meg fellengzősködj itt a semmire... Ott a linken le van irva minden es eddig is az vonatkozott rá.
[ Szerkesztve ]
Steam: http://bit.ly/1rRuf8p , Origin: wwenigma -- | -- Jiayu F1 / G3C / OT995 cuccok: http://bit.ly/1w44CI2 -- | -- ZTE V5 Red Bull -> http://bit.ly/1mgtfrd -- | -- Xiaomi RN3SE -> http://bit.ly/2r8DlV7 -- | -- Live Stream: twitch.tv/wwenigma
-
nagyúr
Szánalmas ország szánalmas kormánya.
Thanos was right.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz dajkopali #39 üzenetére
Azért én az észt megoldást kicsit túl megengedőnek érzem. Úgy értem ezeket a szabályokat azért hozták, mert úgy gondolták, hogy az adott munkakör / szolgáltatás megköveteli. Amennyiben valaki valóban nem "taxizik" csak az Uber színei alatt, akkor rendben van, hogy más szolgáltatást nyújt (tehát aki pl. mondjuk heti 2 nap van 2-3 "üres" órája, és azt kihasználja fizetéskiegészítésre), de ha valaki napi 8-10 órát Uberezik, akkor gyakorlatilag ő is taxizik, csak más a diszpécserközpontja (ahogy egy külföldi cikkben fogalmaztak, nekik is van főnökük, csak egy algoritmus az). Innentől meg tényleg igazságtalan a rendes taxisokkal szemben, hogy aki teljes munkaidőben Uberezik, az ugyanazt csinálja, mint ők, csak kevesebb kötelezettséggel. Igen, a taxisok kapnak némi pluszt is, de nem vagyok benne biztos, hogy ez tényleg ellensúlyozza a dolgot.
Szerintem hasonlóan kellene ezt is megoldani, mint pl. a kereskedelmet ("aprózást"). Ha elég kicsi a forgalmad, akkor magánszemélyként üzletelsz, nem kell vállalkozónak lenne, de ha ebből élsz, akkor bizony igen. -
dajkopali
addikt
válasz Cathfaern #42 üzenetére
majd kiderül, mi lesz, ez most egy folyamat, és szerintem az észtek a lehető legjobban döntöttek
az biztos, hogy itt még nincs vége
de a megoldás nyilván az, hogy a taxisok terheit bizonyos mértékig csökkenteni kell (de csak bizonyos mértékig, mivel előjogaik vannak), az uberesekét meg növelni (de csak bizonyos mértékig)
kiforrja ez majd magát, létrejött egy új személyszállítási szegmens, majd ki fog alakulni egy munkamegosztás
az nyilvánvaló, hogy az egész világon középkori, céhes módon működik a taxizás, egyfajta zárvány ez a kapitalizmus rendszerében - nos, ennek vége"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
dajkopali
addikt
válasz fordfairlane #44 üzenetére
ezt majd kidolgozzák, meg a gyakorlat is rásegít majd - valószínűleg évekig eltart
a piacon bőségesen megfér egymás mellett a luxushotel, a szálloda, a panzió stb.
itt is ez lesz - igen, a taxisok forgalmat veszítenek? és? miért lennének ők kivételek?"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
fordfairlane
veterán
válasz dajkopali #46 üzenetére
ezt majd kidolgozzák
Igen, majd kidolgozzák, de ebben a formában ez egy nagy nulla. És a kérdés még mindig áll, mi minősül taxiszolgáltatásnak és mi nem?
Gondolom Észtországban messze nem olyan szigorúak a követelmények a taxikkal szemben, mint mondjuk Londonban, de érdekelne, hogy ezek után mégis milyen alapon kérnek számon bárkitől is "taxis" követelményeket, ha bárki személyszállíthat.
[ Szerkesztve ]
x gon' give it to ya
-
Cathfaern
nagyúr
válasz fordfairlane #48 üzenetére
Az észt rendszerben gyakorlatilag az határozza meg, hogy ki a munkáltatód Ha egy taxitársaság, akkor taxiszolgáltatást nyújtasz, ha nem taxitársaság, akkor meg nem. Nyilván ha nem, akkor a plusz jogok se illetnek meg.
Szerk:
Figyelembe véve, hogy Észtországban nyolcad annyi ember lakik majdnem harcmincszor nagyobb területen, mint London, ezért esélyes, hogy annyira nem veszik szigorúan a dolgot[ Szerkesztve ]
-
Crafter32
őstag
Végre történik vmi és leírják egyértelműen, hogy a magyar szabályok Uberre is vonatkoznak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
- Eladó Nitro Team 2022 162W Snowboard Deszka
- Új Lenovo Ideapad Flex 5 x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 15,6 -30% Bivaly AMD Ryzen 5 5500U 8/512
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen