- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- DIGI kábel TV
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Synology NAS
- Linux - haladóknak
- Linux kezdőknek
- Windows 10
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Kanada feltalálta a Netflix-adót
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shyciii
veterán
Nem lett több baleset? Komolyan képes voltál ekkora baromságot leírni? Tehát amiket bizonyítottan a kamu önvezetés okozott balesetet, sőt volt hogy halálosat, akkor azok nem számolódtak be a statisztikába szerinted? Mert ha beleszámították, akkor ha ezek nem következtek volna be, akkor kevesebb baleset lett volna. Ez teljességgel logikus, egyszerű matek. Ha valami nem következik be, akkor kevesebb következmény van.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
No mesélj hiteles (Nem musk bácsi kamuira gondolok) statisztikai adatokat, hogy hány balesetet kerültek el miatta, és hány balesetet kerültek el a sofőrok manuális beavatkozásai jóvoltából. No? Jah hogy ilyet nem tudsz, csak a hasadra ütöttél. Nagyon hiteles voltál megint.
Arról nem beszélve, hogy szerinted meg nem történté lehet tenni egy balesetet azzal, hogy valaki elkerülte. Ezt gondolom simán elmondanád a meghalt ember családtagjainak is, hogy miszerint meg sem történt a halálos baleset, hisz más valaki pont ezzel kerülte el, így semmisé tetted az esetet, ugye?
Ha ezekután sem látod be mekkora baromságot mondtál, akkor az a te szegéynségi bizonyítványod...
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz Foglalt név #29 üzenetére
Mi a -7? Mi a +2?
Segítek akkor. "önvezetés" előtt egész pontosan 0db ilyen baleset volt (gondolom ezt nem nehéz elképzelned). Most hogy van önvezetés, megjelentek a statisztikában az ezek által okozott balesetek (könnyebb, súlyosabb, halálos). Legyen ezek értéke x. Elég könnyen belátható, hogy mivel a statisztikában megjelentek, ezért x>0 -nál, ergo Noukoum igen nagyot bukott matekból, pedig ez általános iskola 4-5.-dik osztályos tananyaga lehet, vagy még korábbi.[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
Köszönjük neked is. A tényszerű pocskondiázáson kívűl semmi konkrétat nem írtál, így kb annyira vagy hiteles, mint az általad említett Dunning Krueger. Szerintem te viszont nyugodtan folytasd továbbra is, mert sírni lehet a röhögéstől az írásaidon. Például ezen:
"2018 körüli skoda octaviában, 500m-en megpróbált megölni engem kétszer, meg egy biciklist egyszer, utána inkább félreálltam kikapcsolni a sok szart. Aztán visszafele megint meg akart ölni, mert kérdés, vagy bármiféle jelzés nélkül visszakapcsolta mindet, ami nekem akkor derült ki, mikor ki akartam kerülni egy biciklist, a kocsi meg hirtelen tépte ki a kormányt a kezemből és rántotta vissza a bringásra."
Bocsika, de ezzel az írásoddal inkább te csináltál már a legelején hülyét magadból, úgyhogy pont annyira vagy hiteles, mint egy éticsiga. Amúgy jelzésértékű, hogy ilyet pl a Teslák is végeztek, ami miatt (is) több országban eljárás folyik, de ez se zavarjon.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
Nem. A tények és történések alapján állítja szerintem. Például:
- évek óta ígéri az önvezetést a Tesla. Nem 1 nem 2, hanem sok éve.
- miközben Tesla ígérget, mások már magasabb szintet értek el az "önvezetésben". Tesla Level 2-őn tart évek óta a magasan képzett mérnökökkel a háta mögött, míg mások a gyenge fosok már Level 4-en is tartanak: Navya, Waymo és még páran. Tessék a link
- A magasan képzett szakembereknek hála a Tesla képes véletlenszerű hirtelen fékezésekre, kormányelrántásra, és komplett szoftver lefagyásra, ahol még a fék pedálra sem reagál(!).
- Lidar-t azért említi, mert aki kicsit is ismeri a radaros eljárást, az tudja, hogy önmagában sosem lehet teljesen megbízható, tehát mindenképp kell egy kiegészítő technológia. Erre jelenleg a Lidar-t tartják a legalkalmasabbnak.[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz benedekco #52 üzenetére
Nem nem nem. Értsd már meg, hogy ha balesetet okozol, azt nem lehet semmissé tenni azzal, hogy más módon meg balesetet előzöl meg! Nem nézik a statisztikát, hogy hupsz ma ennyi megelőzés volt (amiről fingjuk sincsen), úgyhogy levonjuk szépen a baleseteket, úghogy valójában senki sem halt meg.
Gondolkozz már picit. Ha a gyereked meghal autóbalesetben, mert nektek megy egy sofőr, mert mittomén részeg volt, akkor valójában nem történt statisztikailag sem baleset, mert közben 5 perccel ezelőtt ugyanez a sofőr megelőzött egy balesetet?
-
Shyciii
veterán
válasz benedekco #56 üzenetére
Mi az hogy 50 meg nem történt baleset volt, ami a technológia hatására nem történt meg? Honnan tudod, hogy pl az elmúlt 30 percben világszinten be nem következett baleset minek a hatására nem történtek meg? Van erről statisztikád? Biztosan nincsen, mint ahogy senkinek sincsen, mert senki nem jelenti be, hogy hahó, az előbb majdnem balesetet szenvedtem, de sikeresen végeztem kikerülőmanővert. Ezekről semmilyen adat nincsen, vagyis úgy próbálsz meg ellentmondani, hogy közben semmilyen módon nem tudod alátámasztani. nem meglepő, hogy az érvedet egy közlekedési szakértő sem nyilatkozta még.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz #54625216 #59 üzenetére
A statisztika nem úgy működik, hogy összeadják a pozitív és negatív eseteket, hanem megnézik, hogy x levezetett kilométerre mennyi és milyen súlyos baleset jut.
Hát pont ezt próbálom itt 3 emberrel is megértetni, hogy nincs olyan hogy balesetet okozott mínusz nem okozott balesetet, és így kapunk egy hiteles eredményt, de sokadjára képtelenek megérteni.
-
Shyciii
veterán
Persze hogy van nem kevés adat a Tesla birtokában. No és miért nem hozza nyilvánosságra? No miért? Pont azért, amiért azt sem teszi közzé, hogy egyes körülmények hatására milyen szoftverfrissítéseket eszközölt, mert akkor kiderülne, hogy pl az egyik baleset esetén fogta, és downgradeltette a Teslákat egy előző szoftverre, ami szintén BÉTA státuszú...Magyarul cseberből-vederbe nyomja a usereket. nem véletlen, hogy évek óta a Level 2-őn ragadtak, miközben vannak cégek akik már Level 4-es státuszon vannak, és nyilván az sem véletlen, hogy a Tesla-tól eljött Andrej Karpathy, akinek elég sok köze volt az Autopilothoz, és nem meglepő módon egyik fél sem nyilatkozik...
-
Shyciii
veterán
válasz benedekco #70 üzenetére
A lényeg, hogy az elméleted nem áll meg
Nyilván nem áll meg, hiszen a tied atomstabil, mert olyan adatokról beszélsz, mint hogy milyen módon kerülték el a baleseteket, igaz erről semmilyen adat nem létezik, de te már csak tudod Mindeközben félremagyarázol, és a másikat nevezed értetlennek. Vicces.
Én nem állítottam fel elméletet, azt te tetted meg, én csak megkérdőjeleztem azt.
Értem. Te nem állítasz fel elméleteket, csak megkérdőjelezd, majd egy másik elméletet állítasz fel, és ezzel próbálod megmagyarázni, hogy a másik elmélet nem jó.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
Így van ennyire rossz az ember, ellenben pl a Tesla autopilot milyen jó, és rá mernéd bízni a gyereked életet ahogy írtad:
Most közel 54 ezer, egészen pontosan 53 822 Teslát hívnak vissza a rendszerrel kapcsolatos problémák miatt. A Model S-t, X-et, 3-at és Y-t egyaránt érinti a jelenség, miszerint a stoptábláknál nem állítja meg az autót az FSD, simán átgurulnak az ilyen kereszteződéseken.
forrás: https://totalcar.hu/magazin/hirek/2022/02/02/nem-allnak-meg-a-stoptablanal-az-onvezeto-teslak/
Persze lehetne példákat hozni a villogó kék fényre, amit használnak a rendőrök, mentők, amire úgy megzavarodik, hogy simán nekimegy bárminek, de a legérdekesebb hogy mennyire megbízhatóak a szoftverek:
https://totalcar.hu/magazin/hirek/2021/04/24/tul_konnyu_atverni_a_tesla_autopilot-ot/Simán átverhető volt a komplett rendszer. Nah én ennyire nem bíznám rá a gyerekem életét.
Majd talán évtizedek múlva. -
Shyciii
veterán
válasz #54625216 #75 üzenetére
Tessék egy átlag ember hogyan oldja meg a problémát: Link
Például ebben az esetben nagyon érdekelne, hogy mit csinálna az Autopilot vagy bármi más okosrendszer, mert ugye az egy dolog hogy (elvben) képesek vészfékezni, de az ilyen szinte mindennapos eseteknél ez édeskevés. Képesek lennének-e úgy lehúzódni, hogy senkinek se legyen baja. Gyanítom ettől nagyon messze állnak még. Ilyen élethelyzetekre menő teszteket én még nem láttam, csak max olyat, hogy egy álló bóját kikerüli, vagy csak vészfékez, ami nagyon nem hasonló.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz Shadowbull #81 üzenetére
Nekem is az a bajom, hogy túl van misztifikálva, miközben komplex problémákat egyáltalán nem tudnak megoldani, ellenben egy egyszerű esetek is problémát jelenthetnek az automatikának. Nagyon messze van még ez a "jövő".
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz Shadowbull #85 üzenetére
BMW Magyarország hivatalos levele 2019-ben (2018-ban tudtak róla): Link
"A műszaki akciók már egy ideje folyamatban vannak, tavaly szeptember óta azon ügyfeleket akik - akár elővigyázatosságból, akár azért, mert szokatlan jeleket tapasztaltak autóiknál használat közben - arra kértük, keressék fel a hivatalos márkaszervizeket autójuk ellenőrzésére. Bizonyos modellek tulajdonosait 2018 december óta proaktívan, írásban értesítette az adott márkakereskedés, hogy hozzák be gépkocsijukat ellenőrzésre.
Az EGR-hűtő kapcsán műszaki akciót hirdettünk tavaly decemberben, mely akcióban 6552 db autó érintett Magyarországon. A potenciálisan érintett járművekből, már több, mint 2000 db autónál megtörtént az ellenőrzés. Tekintettel a használtként privát importban beérkezett autókra, azt feltételezzük, hogy ennél több autó lehet érintett az országban, ezen járműveket is átvizsgáljuk hivatalos szervizeinkben a tulajdonos kérésére, függetlenül attól, hogy az autót itthon értékesítették vagy sem. Amennyiben az adott autó érintett a műszaki akcióban, az előírt ellenőrzést és szükség szerinti javítást térítésmentesen elvégezzük.
Ügyfeleinket a márkakereskedőink proaktívan értesítik, valamint ügyfélszolgálatunk is bátorítja az érdeklődőket, hogy időpontot egyeztessenek hivatalos márkaszervizeink valamelyikében. Folyamatosan, naponta, minden márkaszervizünkben zajlanak az átvizsgálások és javítások, a BMW Group Magyarország igyekszik mindent megtenni az ügyfelek biztonsága érdekében. Hivatalos szerveket nem vontunk be az ügyfelek/tulajdonosok értesítésébe, mert az ilyen jellegű műszaki akcióknál ez nem szükséges és nem is része a protokollnak.
Azt javasoljuk, hogy a tulajdonosok vegyék fel a kapcsolatot egy hivatalos BMW márkaszervizzel, hogy megvizsgálják, hogy az autóra van-e nyitott műszaki akció, illetve, hogy időpontot tudjanak egyeztetni szükség esetén."Tehát BÁRKINEK INGYEN kicserélik az érintett alkatrészeket, csak be kell(ett) volna menni a márkakereskedésbe. Gondolom ez nem csak Magyarországra érvényes, hanem más EU-s országra is. Nyilván a 2018 előtt bekövetkezett problémákat nem oldhatta meg a bmw késői beismerése (tasli nekik), de utána viszont megelőzhető lett volna az ilyen jellegű problémák.
Amúgy meg bmw, mit vár az ember...[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz Shadowbull #89 üzenetére
Azért ezt a cikket elolvasva jó nagy g.ci a BMW. Az áll benne, hogy hivatalos visszahívást nem tettek, hanem amolyan technikai jellegű intézkedést vezettek be. Eddig se volt szimpi a BMW, mint autó, de így aztán meg végképp elásták magukat.
[ Szerkesztve ]
-
Shyciii
veterán
válasz Shadowbull #91 üzenetére
De mitől gyorsabb? Ha BMW önmaga indítja el a visszahívást, akkor az a saját oldalukon checkolható is alvázszám alapján, meg ugyanúgy küldhetnek ki értesítést. Nem értem hogy mitől gyorsabb, ha "csak" technikai jellegű. Ez csak egy szimpla beismerés kellene legyen részükről.
Mondjuk ezen az oldalon meg úgy írják, hogy visszahívás, igaz ez csak egy gyűjtőoldal: Link
Vagy a német oldal fogalmazott rosszul. -
Shyciii
veterán
válasz #54625216 #96 üzenetére
Valőszínűleg? Ezt mi alapján mondod? Máshol tapasztalt MI miatt? Mert akkor ez hibás feltételezés. Ha abból indulok ki, hogy jelenleg milyen minőségű az autopilot, akkor pont nem azt fogja csinálni. Ugye a váratlan kormányelrántás az autopilot részéről minden ok nélkül is azért jöhetett létre, mert akár veszélyt érzékelt hibásan (rengeteg ilyen baéeset volt már hibás autopilot döntés miatt). Na de a sima kormányelrántás közel sem az mint a videón, mert a kormányelrántásba bele lehet halni. A szintén produkált vészfékezés sem. És mint mondottam, soha senki nem prezentálta, hogy a saját autopilotjuk mit csinál ilyen helyzetben. Tesla meg végképp nem prezentált ilyen "showt", hogy mennyire intelligens. Úgyhogy a valószínűleg igen, az szerintem igen valószínűleg egy ordas nagy bukta az autopilot részéről.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen