Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #82729984

    törölt tag

    válasz arnyekxxx #8 üzenetére

    "Mondjuk ha megnézzük, hogy egy átlagos napon hány szarvasmarha és hány gépjármű halad át a belvároson"

    Ha nem lenne autó, akkor ökrösszekrek vagy lovasszekerek haladnának át. Párizsban a századelőn komoly problémát okozott a lósz@r mennyisége, a számítások szerint néhány évtizeden belül méteres vastagságban lepte volna el a várost. Aztán megjelent az autó.

    "Másrészt a tehénfingba az a gáz kerül ami a táplálékláncból jut be a szervezetébe"
    Nézőpont kérdése, a műtrágya pl. tudtommal eléggé kőolajszármazékokon alapul, azt magukhoz veszik a növények, aztán meg az állatok.

    Meg aztán, teszem azt a metán (tehénfing) 25x erősebb üvegházhatást okozó gáz, mint pl. a co2.

  • MaUser

    addikt

    válasz arnyekxxx #14 üzenetére

    Nem akarlak letörni, de már régóta nem az autók a fő nox gyárosok itthon. Szerinted mennyi nox jön ki a vegyestüzelésben elégetett szemétből? Nem tűnt fel, hogy szálló por és nox riadó már jó ideje csak télen van?

    A vicc az, hogy a nox egyre nőtt az elmúlt években, miközben az autós forgalom 2007-től kezdve erősen visszaesett. Minő meglepő. :U Ja, hogy ez éppen egybe vág azzal, hogy gyak. megszűnt a vidéki gáztüzelés és ahol lehetett visszaálltak vegyestüzelésre. A gond az, hogy nem fát égetnek sokan, hanem gyakorlatilag szénként forgalmazott szemetet, meg amit éppen érnek. Sokan pl. fáradt olajat olajégőben.

    ''A file-cserélés öli meg a filmipart? Inkább a filmipar öli meg a file-cserélést. 2 hónapja nincsen semmi értelmes film, amit érdemes lenne letölteni...''

Új hozzászólás Aktív témák