Új hozzászólás Aktív témák

  • rii

    nagyúr

    nagyon jó cikk.
    alig aldtam a héten munka miatt, így nem igazán bíram felfogni

    de a lényeg az lenne, hogy a szlogen, a külföldi szlogn, the computer is personal again, az a personal cimputer-re akart játszani, és itt a MAC-et vette célkeresztbe?

    2. (nem volt 1, de nem baj)
    ez nem biztos, hog a szövegíó hibája
    reklám - foci - mindenki azt hiszi, hogy k..... ért hozzá.

    valszeg a magyar marketing ezt akarta.
    illetve ezt tudta kihozni ezekbôl a szavakból (személyi számítógép).

    lehet hogy tök jó ötleket tettek még le az asztalra, csak valszeg hót'más lett volna, ami a halálos itlete is lett azoknak az ötleteknek.

    uffff

    piros-kapszula: https://www.youtube.com/watch?v=oW-VZVYohRg

Új hozzászólás Aktív témák