- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- Bittorrent topik
- Autodesk - Revit
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Windows 10
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
- Videó stream letöltése
Új hozzászólás Aktív témák
-
bambano
titán
"Viszont itt ezt meg lehet csinálni, ugyanezt a hibát már nem fogja elkövetni - ellenben az emberi vezetőkkel, akik"nél ezt ugyanúgy meg lehet csinálni.
"A (bevallottan béta) szoftverük eddig jobban teljesített, mint az emberek": az, hogy jobb statisztikája van, mint az embernek, nem jelent semmit, pláne nem jelenti azt, hogy erre alapozva engedélyezni kellene. Inkább szórják ki azokat az embereket, akik miatt rosszabb az emberi statisztika, mint a gép.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
#82729984
törölt tag
"A (bevallottan béta) szoftverük eddig jobban teljesített, mint az emberek (emberek: 1,08 halál / 100M mérföld autópályán, Tesla: 0,77 halál / 100M mérföld autópályán)"
Ez mondjuk igy ebben a formában egy nagy kamu. Normál autókból sok százmillió szaladgál az utakon, teslából meg max néhány tizezer (és annak is csak töredéke megy robotpilótával), a baleset valószinüsége normál autóknál nagyságrendileg nagyobb a számosság (és az igy előforduló szituációk) miatt, ez szimpla matek.
Tehát ezt nem lehet visszavetiteni mérföldre, mert szélső esetben azt számolod ki hogy 1 db robotautó ment százezer mérföldet és okozott 0 balesetet, a másik esetben meg hogy 1000 autó ment 100 mérföldet és ott nyilván nem 0 lesz a baleset, de nem azért mert ember vagy gép vezetett, hanem mert 1000 autó x 100 mérföld az sokkal több kombináció mint 1 autó x 100 ezer mérföld.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen