Új hozzászólás Aktív témák

  • Tigerclaw

    nagyúr

    válasz DonToni #2 üzenetére

    Nem ismerem a jelenleg hasznalt kormanykerekeket, de arra tippelek van valamilyen acel, vagy aluotvozet magja, amire felkerul a muanyagreteg, illetve ha hore kemenyedo muanyagrol van szo, az is megmaradhat elszenesedett formaban.

    Emellett valoszinuleg csak az ujragyulladas, hutes miatt tartott sokaig eloltani, vagyis az ido nagy reszeben nem feltetlenul langolt az egesz.

    Az a szomoru, hogy a media azonnal elkezdett feltelezeseket gyartani, csak azert mert Teslarol van szo. Sot meg azt is felrottak nekik, hogy nem vedekeznek elegge ha valaki szandekosan meg akarja hackelni a kocsi vezetestamogato/onvezeto rendszereit.

    Kozben kiderult, hogy az autohoz nem volt megveve az onvezeto csomag, a telemetria szerint nem uzemelt meg a savtarto sem, ami egyebkent be se kapcsolt volna mert nem voltak megfelelo feltetelen hozza azon az utszakaszon.

    Lehet hogy az akit az anyosulesnel talaltak meg, az vezette eredetileg, es az utkozes atdobta oda?

    Az is jo kerdes, hogy folyik-e egyaltalan valamilyen kiemelt nyomozas az ugyben, tehat egy Tesla balesete eseten azonnal kiszall valami hatosag ami azt vizsgalja hogy uzemelt-e a baleset kozben az onvezetes? Mivel hasonlo savtarto egyre tobb autoban van, ketlem hogy lenne ra kapacitasa a hatosagoknak minden baleset eseten megvizsgaljak, hogy emberi vagy gepi hiba volt. Ez inkabb csak feltetelezes. Maga a Tesla valoszinuleg utananez minden balesetnek, de nem biztos hogy kotelezik is erre, vagy hogy a vizsgalatot mindig fuggetlen harmadik fel vegzi-e. vagy valami onvezetesre szakosodott hatosag.

    Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.

Új hozzászólás Aktív témák