Új hozzászólás Aktív témák

  • bLaCkDoGoNe

    veterán

    válasz Narxis #13 üzenetére

    A vásárlói tudatosságnak szerintem valahol ez is a része: ha valamilyen szolgáltatóval nem voltál korábban megelégedve, akkor minimális árelőnyért nem mész vissza hozzá. Ha nekem pl. egy cég egyszer csalódást okozott, akkor általában nem megyek vissza hozzá, akkor sem, ha a piacon ők adják a legjobb ajánlatot.
    Persze nyilván relatív kis összegekről van szó, pár száz, vagy értéktől függően pár ezer forintos különbségnél inkább olyan szolgáltatóhoz viszem a pénzemet, ahol korrekt szolgáltatást kapok, még ha kicsit drágábban is. Ez persze nem jelenti azt, hogy megveszek valamit dupla áron csak az elveim miatt, de valahol törekszem egyfajta egyensúlyra.
    Ismét fontosnak tartom megjegyezni, hogy tudom, hogy sokan nem ilyen szerencsések, hogy ilyen helyzetekben az elvek luxusát megengedhessék maguknak; sőt, drágább termékeknél nyilván én sem tehetem minden esetben ezt meg.
    Ezzel együtt azt látom, hogy a fejekben valami sajnos nagyon félre ment: az emberek (és itt megint hangsúlyozottan nem a konkrét, topicban szereplő esetről beszélve) VIP szolgáltatást várnak el, budget áron, ami nyilvánvalóan nem működik, csak ezt nagyon-nagyon sokan nem értik, és folyamatos frusztrációt okoz nekik.

    "«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+] 

Új hozzászólás Aktív témák