- Hálózati / IP kamera
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Van, ahol lesz összecsomagolt Disney+ és Max
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Drive
Új hozzászólás Aktív témák
-
A figyelmesebbeknek lehet egy kis deja-vu érzése, mert a cikk már megjelent egyszer blogként. Ott le is írtam, hogy mi volt ennek az oka. Utána megkeresett a Házigazda és sikerült tisztázni a félreértést. Nem ragaszkodtam hozzá, de végül abban maradtunk, hogy jelenjen meg most már címlapon is, ha eredetlieg annak íródott.
Akik már szívesen olvasnának valami újabbat a témában, azoknak jó hír, hogy lesz idén 2 nagyobb túrám alpesi utakra, amiből szeretnék majd újból egy cikket írni. Immár profibbat, több oldalasat, jó képekkel
-
Köszi! Lesz még tartalom
Kormányfogás:
Többen is megjegyeztétek és őszintén szólva, engem is meglepett, mikor visszanéztem, hogy miért így fogtam? Nekem is egyből feltűnt, hogy ez így nem igazán "tankönyvi". Ennek két oka lehet, szerintem.
Ahogy írtam is, ez egy ismerkedősebb, élvezkedősebb vezetés volt, nem a Nordschleife-hez hasonló idővadászat (első pályanapom volt).
Másrészt a kocsi annyira kezes és könnyen kormányozható - nem kell hozzá nagy erő és oda megy, ahova akarod - hogy ilyen "casual" kormányfogással is simán körbe tudtam vinni a gépet egy jót autózva. Nem kell úgy kapaszkodni, mint pl. egy gokartba.Legközelebb majd jobban figyelek erre. De ez ott tényleg fel sem tűnt. Szinte gondolattal lehet irányítani az autót
-
-
válasz Foglalt név #10 üzenetére
Hungaroring nyílt nap feltételek:
- A járművet fel kell szerelni a jármű elejére rögzített vonószemmel, vagy a jármű vezetőjének a vonószemet be kell mutatnia ellenőrzés céljából a versenypályára hajtás előtt.
- Nem keményfedeles autó esetében kötelező a bukósisak viselése.Nem kötelező a vonószemet sem előre felszerelni, sem a sisak, ha nem cabrio-ról van szó.
-
válasz Foglalt név #12 üzenetére
Ja, afelett átsiklottam. 57 EUR-t kértek egy 20 perces session-ért. Más árakhoz viszonyítva ez nem feltétlenül olcsó, de már régóta ki akartam próbálni és jól is sikerült. Utólag mindenképpen azt mondom, hogy megérte.
-
Saját, nem reprezentatív tapasztalatom alapján nem az. Bár lehetett azért, főleg a korábbi évekből motorcserékről hallani. Szerintem javították később a gyerekbetegségeket. Azt hiszem '19-től a direkt befecskendezést felváltotta a kombinált direkt- és port befecskendezés így a kokszolódás veszélye is lecsökkent.
Bár ez alapján nagyon is tartós konstrukció
video (kb. 5 perc az érdemi tartalom) -
Köszönöm. Egyébként elég agresszív a menetstabilizátor az összes menetmódban, egyedül az R az, ahol nem lankadhat a figyelem egy pillanatra sem.
1200 kg-s súly ezzel a teljesítménnyel pedig a szupersport kategória manapság. A McLaren tud olyat De ahhoz a büdzsé 4x-ese kéne.
Természetesen jól viselkedik kanyarokban is, hisz erre tervezték. Anno azzal mutatkozott be, hogy elvette a németektől a 4 ajtós szedánok kategóriájában a Nordschleife körrekordját és jó darabig tartotta is. Ha nem ismered annyira az autót, akkor érdekességképpen ajánlom egy régebbi bejegyzésem: [link] -
Voltam már Euroring-en, de nem ezzel, hanem Porsche-val. Kakucs az valóban nem nagy. Viszont oda lett szervezve egy Giulia pályatréning, így sok választás nem volt. De bírnia kell, annyira nem aggódom miatta. Van ismerős, akik szokta oda vinni rendszeresebben a Giulia-ját és nem panaszkodott emiatt.
-
-
-
6-7-ről tudok. Biztos van több is. Ha 823 a vége, az nem ismerős.
Szoktak szólni az ismerősök, ha látnak ilyet, de van, hogy benézik
Múltkor mondta egy kollégám, hogy látott egy ilyet. Nem sokkal később küldött is egy gyenge minőségű képet, ahol hátulról látszott az autó. Egyből láttam, hogy egy M3 (G80) az Isle of Man zöld színbenQV vs. Q kérdés: Az indulásnál Quadrifoglio Verde-nek hívták a modellt, abból jött a QV. De viszonylag hamar, kb. 2 év után átnevezték simán Quadrifoglio-ra. Azóta csak Q a megnevezés.
Ui.: Nekem is megvan ez a modell
[ Szerkesztve ]
-
Nem ismerem ezt a gépet, sajnos.
Sztem vedd meg a nagyot. Mégiscsak abban van a Ferrari derivatíva motor Én minden alkalommal kihasználom az erejét, amikor beleülök. Nem mondom, hogy szükséges, de azért kihasználom
Új hozzászólás Aktív témák
- Bemutatta ZUFS 4.0-s memóriáját az SK Hynix
- Milyen légkondit a lakásba?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
- Gumi és felni topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Wise (ex-TransferWise)
- Két új verzióban érhető el két Huawei okosóra
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest