Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • eldiablo

    addikt

    LOGOUT blog

    válasz Ghandi #120 üzenetére

    Kérni kellett volna jegyzőkönyvet, hogy nem vették át garanciális javításra. Így utólag nem sok jóra lehet számítani.

    A gépen volt zárjegy amit elszakítottál? Ha nem, akkor érdemes lehet a kereskedőnél leadni az eredeti alkatrésszel, hogy továbbítsák a gépet szervizbe, persze annak említése nélkül, hogy szét lett szedve a gép.

  • ViZion

    félisten

    válasz Ghandi #120 üzenetére

    Isteneeem! A tudatlanság áldozatai vagytok...
    A garancia a részegységekre is vonatkozik, hiszen új minden része. Ez minimum egy év, de általában 2 vagy 3. Nem kell a lusta melósnak semmit elhinni, be kell adni javításra komment nélkül, a hiba 2 mondatos leírásával.
    Garis gépet SOHA nem bontunk meg. PC-ket, laptopokat javítok, de a garisakat NEM piszkálom, lematricázott asztali gépet még RAM vagy HDD bővítésre is a szervizzel egyeztetve lehet csak elvégezni.
    Drivereket angol vagy usa, német oldalról kell tölteni, sok típus hazai oldalakon meg sincs említve. AHCI driver is okozhat bajt, a gyártói driverek csak referencia driverek, a sajátját kell telepíteni, de elvileg ez nem kellene, h HDD halált okozzon.
    BIOS frissítés esetleg...?
    Linuxal kellene használni, kizárva a driver hibát, illetve a HDD-t kipróbálni más gépben. Ha alaplap hiba, akkor kakukk izé kuka.

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • ViZion

    félisten

    válasz Ghandi #124 üzenetére

    A törvény adott. Minden alkatrész garanciális, hiszen új az egész gép.
    Nem, olyan csak ebben az országban van, hogy fő egységre nem vonatkozik gari, az is csak akkor, ha nincs ott a lusta melós főnöke.
    Egyedül a kijelzőknél van megállapítva, hogy mennyi szubpixel illetve pixel hiba után cserélnek. Jelenleg nektek lakásbiztosítás lehet az esély a károk minimalizálására, de ez nem ide való.

    Hold on, trying to give a fuck... Nope, not Happening • Powered by Fedora Linux • "Az élet olyan sz@r, szerencsére a felén már túl vagyok" Al Bundy

  • hettaki

    tag

    válasz Ghandi #125 üzenetére

    Az a helyzet srácok, hogy MAGYAR KERESKEDŐ ne bízz meg benne, mert neki nem az célja ami neked! Sokan élnek abban a hitben, hogy mennyire rendesek, igen addig, ameddig el nem adják neked a notebookot, amikor már valami baj van hirtelen nem is rá tartozik a dolog.

    Szóval kevés az a kereskedő, akiben meg lehet bízni.

    szvsz. | R.I.P. Dennis M. Ritchie, John McCarthy

  • KillHates

    nagyúr

    válasz Ghandi #120 üzenetére

    :Y
    Döbbenten olvastam :Y Kérek egy gyári számot és máris intézem. Juttasd el a gépet hozzám és én kicseréltetem az alaplapot és a gyári HDD-t nektek, természetesen garanciálisan. A Toshiba-nak vagyok egy külsős fejlesztőmérnöke elnézést kérek a másik szerviz hanyagsága miatt és remélem a továbbiakban meg lesztek elégedve a Toshiba márkával. :R

    Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...

  • krypton

    senior tag

    válasz Ghandi #120 üzenetére

    A legtöbb esetben merevlemezt és memóriát garanciavesztés nélkül is lehet cserélni nem??

  • Misi1979

    őstag

    válasz Ghandi #120 üzenetére

    A többi hsz elolvasása nélkül reagálnom kell a történetedre.

    Szintén Toshiba szerviz, ott Zuglóban, bizony. Technotrade.

    Pár hónapos notim egyszer csak passwordot kért bootoláskor. Mindezt úgy, hogy én nem állítottam be semmi ilyesmit. Becsszó. Más sem. Guglizás nem vezetett eredményre, vittem szervizbe, ahol persze legomboltak rólam kb 20e ft-ot, bios jelszó helyreállítás címszóval. Persze nem érdekelte őket, hogy számlám stb mindenem megvolt róla, pláne hogy magától (!) állítódott be.

    Rá pár hónappal a cpu venti ment tönkre. Szintén technotrade, ahol megmondták: az eset nem garanciális, a cpu fan-ra nem vonatkozik a jótállás. Újabb huszonpárezer forint a cseréért, persze még szerencsém volt, hogy volt raktáron és megvárhattam.

    Ezek után nem hagyott nyugodni a dolog, utánaolvasgattam mindkét esetnek (tudatos vásárló vagyok, vagymi). Toshiba support forum, ahol leírtam a sztorit és szinte rögtön válaszoltak, hogy a bios jelszós probléma egy ismert hibajelenség és egy belső bulletinük alapján kötelességük ingyen elhárítani a problémát (+bios frissítés). A cpu fan csere meg minden esetben ingyenes, garanciális időszakon belül. A toshiba központtól jött egy mail, hogy nyomtassam ki a levelüket és azzal együtt újra keressem fel a helyi ASP-t (technotrade).

    Felhívom őket, kérem a szervizvezetőt. Hebegés-habogás, visszahívás ígérése. Másnap csörög a telefon, szervizvezető kicsit arrogáns hangon, hogy: bár szerintük nem vétettek hibát, visszaadják tévesen kiszámlázott összegeket, majd menjek be érte. Ja és ha esetleg tudnék számlát kiállítani valamiről kb 50 ezer ft értékben, azt megköszönnék (!).
    Visszakérdeztem, hogy ugyan van vállalkozásom, mire is gondol? Ezt a gépet most magánszemélyként vettem.
    Válasz: valamilyen számítástechnikai cikkre vagy bármire.
    Visszakérdezek: Jól értem, hogy számlacsalásra kér engem? Ezt sürgősen felejtse el, engem nem érdekel hogy oldják meg, de ha délutánra nem lesz sztornózva a két tételük és nem lesz kikészítve a pénzem, a hangfelvétellel, amit most készítettem, találkozunk a bíróságon és most ne feltétlenül polgári perre gondoljon.

    Innentől kezdve minden flottul ment.

    Toshiba, mint márka emiatt nálam leszerepelt, végleg. Ezt a történetet okulásul és a google indexelő miatt írtam.

    A kismókusok kenyérre is kenhetik.

  • nagysandor88

    tag

    válasz Ghandi #120 üzenetére

    Minden gépben garanciális a winchester. Nekem is volt egy Toshiba gépem. Kb 6 hónap alatt meghalt a HDD(sípolt kerregett), meg nem ment a kártyaolvasó. Bevittem a zuglói szervizükbe elmondtam mi a hiba. Kaptam egy munkalapot. Kb egy hét múlva szóltak, hogy kész. Alaplapot cseréltek, meg a szutyok Toshiba HDD-t fujira cserélték. Cserélt alkatrészekre plusz egy év gari, és tudtommal a gép még mindig megy.
    Amúgy meg a RAM éa HDD minden notiban otthon bővíthető garvesztés nélkül.
    Szóval ha még van gari a gépre eredeti HDDvel vidd be és követeld a javítását. Nem kell mondani semmit, hogy mi volt vele, csak hogy nem megy. Majd rájönnek mi a baja.
    Az új, de rossz HDD-t meg gariztasd le, és add el hardverapron. Minden HDD 3 év garis a gyártónál, csak a márkaszervizbe kell bevinni.

    Általában telóról írok, így gyakran elgépelek dolgokat, találd ki mit akarok! #### Kedvenc hirdetéstípusom: Eladó laptop, Ár megegyezés szerint Aztán álmodd meg mit adna el és mennyiért!?

Új hozzászólás Aktív témák