- Linux kezdőknek
- Hálózati / IP kamera
- Videó stream letöltése
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Aliexpress tapasztalatok
- Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
- Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz dajkopali #15 üzenetére
Mi itt kívülről ugatunk bele, de a saját meglátásom az, hogy ez valamilyen szinten a "pilóta ego" fényezése.
-Tök mindegy, hogy kézzel vagy 'automatákon' keresztül vezeted a gépet. A különbség, hogy az egyiknél a boton és a gázkaron keresztül irányítod a gépet a másiknál pedig kapcsolókon és potmétereken át. Mindkettőre igaz a rutin rész. Tudd, hogy mikor hova kell nyúlnod, mit kell csinálnod, hogy az akaratodnak megfelelően reagáljon a gép.
-Az utolsó mondat az, ahol a fenti megjegyzés (miszerint itt a sértett pilóta ego szól igazából) kibukott belőlem. Ha valaki úgy gondolja, hogy az nem felelősség, hogy az automata pilóta beállításain keresztül irányítja az utasszállítót, mert csak a kézi irányításnál van felelősség, akkor ott valami félresiklott.
Ettől függetlenül megjegyzem, hogy nyilván fontos, hogy a pilóta ki legyen képezve, fel legyen készülve arra, hogy szükség szerint kézzel irányítsa a gépet. Csak azt nem tartom jó ötletnek, hogy nagyon sokszor a "kézi" irányítás van beállítva jó megoldásnak, míg a "gépi" megoldás egy kényelmi funkciónak.
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen