Új hozzászólás Aktív témák

  • hallador

    addikt

    Ez elég változó. Azért jól látható, hogy ahol ennek van kultúrája ott nincs ezzel baj, mert ott ehhez hozzászoktak megtanulták kezelni a home office fogalmát.
    Nekünk is vannak olyan ügyfeleink (Magyarországon), hogy ehhez nem szoktak hozzá, és nem tudják hogyan kell kezelni ezt:
    - A skype folyamatosan rohadtul elfoglalt vagyok, miközben 10 perce nincs a gépnél :D
    - Az ebéd után megindulnak a telefonálások, mint az oroszok Sztálingrádnál, egy időben 4-en hívnak, hiszem mi "dolgozunk". Papíron.
    - A 7-kor kezdek, csak bocs még háromnegyed nyolckor nem léptem be...
    - A ja mindenki 16:30 után jut oda, hogy eszébe jut, hogy ezt is meg kellene csinálni, mert "nem volt idő rá egész nap", ja hát így jobban látszik, hogy dolgozunk
    - A középvezetői réteg. Háromnegyedötkor ad feladatot, mikor 5-kor már nem elérhető az elvtárs. A felfelé nyalok, de lefelé taposok zsigeri állami viselkedés...

    Na mi így jártunk elég sok állami céggel.

    Pl nálunk,: már figyelik, hogy ki az aki feladatot kap fél öt után. Ki az aki adja, valamint azt is ki mikor jelentkezik be, mert pont az olyan technikák elkerülése miatt, hogy az úgy tűnik, mintha dolgoznánk, de igazából, csak dolgozgatunk felfogás nem játszik, mert csak a másikkal cseszek ki, na erre nem értem miért nem jöttek még rá egyesek. Meg a másik, hogy ez a csapatot igencsak szétzilálja, ameddig a káderke meg feszít mint pók a lucernásba, hogy mekkora májer, hogy ezt is elintézte.

    Mert persze a Ticketing rendszer az Star-Trek, de miért nincs kész mikor már 10 perce szóltam...

    most tartunk ott, hogy reggel el kell mondania, ha valamit akarnak, mert itt nem nagyon viselték az állami módit. Amit meg lehet csinálni nappal, azt nem túlórába kell, mert a tervezés a hanyatló nyugat manipulátorok által felfedezett megtévesztő technika. Szerencsére... :N

    Óriási szerep jut tehát az emberközpontú menedzsmentnek, hiszen a HR-szakemberekkel karöltve a fejlesztők szakmai támogatása mellett személyes motivációikat, céljaikat és félelmeiket is meg kell ismerniük, akár külső szakértő vagy coach bevonásával.

    Igen ez kb így megy a nagyon nagy cégeknél, vagy a nyugati, nem magyar mintára épült startup-oknál.
    Az kb Star-Trek egy állami cégnél, vagy magyar tulajdonú kisebb, de még egy nagyobb cégnél is, ahol a HR inkább a szemedbe nagyon kedves, de valóságban nagy ívben semmivel nem foglalkozó, igazából dilettáns emberek, gyülekezete, na de legalább nem lógnak ki a sorból, mert az osztályvezetők nagy rész pont ilyen.
    A kisebb cégeknél a HR meg kb annyi, hogy tudsz dolgozni: Igen. Akkor csináld. Oda meg nem kell HR.

    Szóval ez kb az AUDI-nál, vagy egy LogMein-él lehet, hogy így van, de nagy átlagban ez max nagyon jó marketing egy klasszikus kisebb cégnél, vagy állami vállalatnál.

    [ Szerkesztve ]

    The further a society drifts from truth, the more it will hate those that speak it. (George Orwell) [Work Machines: HP EliteBook, HP ProBook & Linux Mint 20 ; Entertainment: Apple Macbook AIR M1]

Új hozzászólás Aktív témák