Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Konkrétan a sokat szidott magas BP-i hatósági árat nem a taxicégek(fuvarszervezők) harcolták ki, hanem a taxis vállalkozók (aki szállít),mert az addigi fuvarszervezők által generált árversenyben egyre kisebb bevételből kellett eltartaniuk magukat, majdnem az önköltségi ár magasságában.
A hozzászólások elején van egy jó kis matek, hogy mennyi marad a sofőr zsebében. Az alacsony árak a taxisoknál is hasonló eredményt hoznak. A taxicégek (Főtaxi,6x6,stb) nem rendelkeznek autókkal és alkalmazott sofőrrel, aki a logójuk alatt autózik, az fix havi díjat fizet és forgalom utáni jutalékot, így kap a rendeléses fuvarokból.
Aki meg nem tartozik egyik társasághoz sem, annak marad az utca és a droszt. -
őstag
Nem minősítettem a bevétel és a haszon közötti különbség összetételét, de hasonlóan látom én is mint te.
Viszont az, hogy nem értesz egyet a szabályokkal még nem jelenti azt, hogy nem kell betartanod.....És igen, az autó nem sokkal olcsóbb, az üzemanyag árát is a világpiac befolyásolja, mint Angliában.
Hiába keres a angol 4x többet, az üzemanyag nem a negyedébe kerül [link][ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs