Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • vicze

    félisten

    válasz Fred23 #9 üzenetére

    Ezért egy kicsit járj utána és akkor leesik, hogyan is működik az Uber.
    Uber számára az emberi sofőrök jelenleg a szükséges rosszat képviselik, hosszútávon az a cél, hogy robotra cseréljék őket, ez esetben lenne nyereséges 1x valamikor.
    Uber utolsó negyedéve épp 1.2milliárd veszteség volt.

  • vicze

    félisten

    válasz ronson #16 üzenetére

    Csak, hogy árnyaljam némileg, nem csak London létezik.

    "ők nincsenek társasagokba tömörűlve és nem tudod telefonon rendelni őket"
    Londonban nem járok taxival, de olyan taxissal még nem találkoztam(főleg közép Anglia), aki ne lenne valamilyen "társaság" tagja és ne lehetne telefonon rendelni. Elég macerás, hogy millió egy szám van és társaság, sajnos egységes app sincs.

    Az azért kihagyod, hogy pl. a Black Cab-esek kötelezően rokkantakat is kell tudjanak szállítani. Mivel sokszor állja az NHS, így többnyire velük történik a betegszállítás. Nem csak használhatják a buszsávot, ami azért pont Londonban előny, de ugye várakozhat is a taxi megállóban, vonat állomáson, reptéren.
    Hát 15-20 éve nem millió volt a Londoni lakásár. :)
    Viszont csak Londonban van a TfL-hez kiszervezve, máshol az önkormányzatok adják a licencet és elég változatos a PHC feltétel, a semmitől, a londoni szintig. A rendes taxi licence pedig kb. egységes amennyire tudom.

    "még mindig sokszor Euro 3-4-es kormoló dízelek adják"
    Október óta:
    "Only two vehicle types – both zero-emissions capable – can be issued with new Transport for London (TfL) taxi licences."
    Hú a hibrid lízingre nem is mondok semmit, esküszöm az autószalonosnak kb. fájt, hogy én kp-ban akarok kocsit venni és nem adhatja el 2x ezért...
    Tapasztalatól is mondhatom, hogy többször volt "f*sz"(többnyire jó fejek és segítőkészek) a "black cabes" mint a PHC, abszolút igaz a sztereotípia, de többször jött pontosan és sose tévedt el, "ja nem tudtam, hogy itt le van zárva az út" és egyebek. A maps sokszor bevisz a sűrűbe.
    Én ha tehetem black cab-et választok, annak ellenére, hogy konkrétan gyűlölök kpval fizetni, és mégis. De legalább odavisz időre. Egyes városokban jól használható az Uber máshol, kb. nem létezik, taxis viszont biztos akad.

    Nem az érdemed akarom kicsinyíteni, de szerintem 4,8 alatti uberessel még nem találkoztam. :B Még ha valamit rosszul is csinált akkor inkább nem értékelem, minthogy ilyennel szívassam.

  • vicze

    félisten

    válasz Lajtorja #22 üzenetére

    Kb. azt kérdezed, hogy mi a különbség, hogy a viteldíj teljes összegét ők kapják vs. csak X százalékát kapják meg. Nem is tudom mi lehet a különbség...

    De megsúgom, hogy a járulékos és fenntartási költségek egy milliárdos több milliós eszközparkkal rendelkező cégnek jóval alacsonyabb lesz, egy trükköző magánvállalkozónál is.

Új hozzászólás Aktív témák