- Linux kezdőknek
- ASUS routerek
- Elon Musk robottaxikat ígért Kínának
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Mikrotik routerek
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Aliexpress tapasztalatok
Új hozzászólás Aktív témák
-
petipetya
nagyúr
Ezt mutassátok meg az Ubernek, és egyből megértik.
"nincs rá lezsóidő"
-
Televan74
nagyúr
Egy taxisblokád már elsöpört egy rendszert. A mostani vezetők nem akarják,jobb a békesség.Ezért az Ubert, itthon ki fogják csinálni.
Amikor nincs remény! Jusson eszedbe nincs isten, csak én!
-
Stauffenberg
nagyúr
Az utolsó pont eléggé félreérthető:
"Az Ubernek van egy leánycége az Uber Hungary Kft, ami be van jegyezve Magyarországon. Ez nyilván adózik.
A fuvarok után is?
Nem, a fuvarok után a holland anyavállalat adózik, Hollandiában."Itt ugye arról volt szó az interjúban, hogy az Uber, mint vállalat Hollandiában adózik a fuvardíjak 20%-a után, amit ők tesznek el. A fennmaradó 80% után (ami a sofőrök illetménye) viszont magyar vállalkozók fizetik a magyar közterheket. Azért ez az "apróság" nem mindegy.
-
WhiteWalker
nagyúr
válasz Stauffenberg #4 üzenetére
"Ez nyilván adózik."
Mintha feltételes módba lenne... -
kenwood
veterán
Nagyon kevesen beszelnke a problema valodi okairol.
Nem arro lvan szo,hogy az uber mukodhet-e a korabbi formaban,vagy sem.
Teljesen egyertelmu, hogy nem.
Nem azt mondom,hogy egyetertek a tervezett valtoztatasokkal,nem is igazam ismerem oket.
Egyszeruen arrol van szo,hogy egy olyan szigoruan szabalyozott piacon,mint a szemelyszallitas nem lehet csak ugy megjelenni,es mindenfele ellenorzes nelkul embereket furikazni.Ami itt tema kell ,hogy legyen :
- amikor bevezettek a hatosagi arat a taxinknal,akkor miert nem a legolcsobb ala,miert a legdragabb fole lottek be az arat?
- miert csak uber igen,uber nem part van ? senkiben nem merult fel, hogy a fenyegetozes helyett,mellett lehetne arrol is beszelni, hogy aki uberezni akar,milyen feltetelek mellett teheti meg azt, hogy ne sertsen meg egy torvenyt sem,de ne legyen teljesithetetlen,vagy irreealis koltsegu ?
- a brutalis benzinar csokkenesbol semmit nem kapunk meg,de ha 500 lesz a benzin ,akkor rogton emelni fogjak a hatosagi arat?Szerintem a megoldas a jelenlegi szabalyozas atgondolasa,a hatosagi ar eltorlese lenne.
Illetve egy olyan website,webapp,ahol hivatasos,minden torvenyi feltetelnek megfelelo taxist lehet rendelni,ertekelni a ketes hatteru taxitarsasagokat kiiktva,megkerulve.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
válasz LamerGyuri #7 üzenetére
A 90-es blokad kb. olyan volt,mintha az eso,vagy a meleg ellene tuntetne egy csoport.Akkor meg nem ertettek az emberek,hogy a "boldog" kommunista evekben,amikor mindenkinek megvolt mindene,akkor lenyegeben a gyermekeik,unokaik jovojet eltek fel.
Sokan maig nem ertik.
Lehet,hogy lesz meg tuntetes a 3.60-as kenyerert is.Az idei blokadnak annyiban volt ertelme,hogy valoban erosebb ellenorzest igenyt volna az Uber,es az allam honapokig,evekig semmilyen modon nem lepett fel a mindenfele szabalyozast,ellenorzest kikerulo szemelyi szallitast vegzo emberek ellen.
#8 jogos,a sarga taxira gondoltam,es ha ugy jobban tetszik,akkor nem szigoru,de baromi kotlseges a szabalyozas.fogalmazhatunk ugy is,hogy a taxik nem versenykepesek.Csak ugy tudnak azok maradni,ha az ubert ellehetetlenitik.
[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
félisten
Ettől függetlenül vannak szabályok, amiket be kell tartani és be is tartanak.
Erre nem az a megoldás, hogy bárki szállíthat pénzért személyeket.,mind1 milyen kocsival, mind1 milyen tapasztalattal, mind1, hogy adózik e utána , vagy sem."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Stauffenberg
nagyúr
"lehetne arrol is beszelni, hogy aki uberezni akar,milyen feltetelek mellett teheti meg azt, hogy ne sertsen meg egy torvenyt sem,de ne legyen teljesithetetlen,vagy irreealis koltsegu?"
Pont erről van szó: Nincs meg az egészséges egyensúly a szabályozásban, olyat követelnek az Ubertől, aminek semmi értelme (például a rendelet előírja a taxiállomás létesítését, diszpécser központot, URH rádiót, taxamétert, bankkártya terminált... hiszen pont ezekre van szüksége az Ubernek).
"amikor bevezettek a hatosagi arat a taxinknal,akkor miert nem a legolcsobb ala,miert a legdragabb fole lottek be az arat?"
Mert ezt kérték a legnagyobb taxitársaságok a lobbitevékenységük során. A kormány meg elhivatott a
barátokigazmagyar vállalkozások védelme érdekében. Nem nehéz belátni, hogy bármit csinálhat az Uber, sosem fog megfelelni a szabályoknak amíg valaki odafent a taxisok érdekeit védi az utasokéval szemben. -
Peter13
senior tag
"mindenkinek mindene megvolt" - én ezt azért igen erős túlzásnak érzem (még voltam úttörő).
"gyermekeik, unokáik jövőjét élték fel" - Azt hiszem értem mire utalsz (hitelből biztosított életszinvonal), de az sehol sincs ahhoz a pazarláshoz képest, ami a rendszerváltás után történt és történik, jelenleg is. Szóval igen, régen se csinálták jól, de igazából rettentő boldog lennék, ha csak akkora lenne a baj, mint anno.
"sokan máig nem értik" - OK, de lássuk azt is, hogy sok alapszolgáltatás azóta csak rosszabb lett, persze hogy pislog az egyszeri ember. Pl az rendben, hogy utólag bebizonyosodott hogy a nyugdíjmodell nem volt a legszerencsésebb választás (mert arra alapozott hogy a népesség növekedni fog, és a foglalkoztatottság magas marad), de ehhez képest akkor is visszalépés a jelenlegi állapot (és akkor nagyon finoman fogalmaztam)Mindenkitől bocs' az off-ért, de ez kicsit sok volt így egy menetben. A cikkhez: az Uber kihasznált egy rést. Ezt most betömik (baromi bénán, eszméletlen esetlenkedések után, de betömik). Az Über erre majd eldönti, hogy megéri-e nekik folytatni a játékot a megváltozott pályán (és ha igen, akkor hogyan), vagy sem. Szerintem ennyi.
"No, I'm not immortal: I'm just not good at dying..."
-
fordfairlane
veterán
a jelenlegi szabályok értelmében maga az Uber nem taxivállalat (nem jár a sofőröknek a szabad jelző, a droszt, a leintés, a diszpécserközpont), hanem személyszállítást végző cég: ez két különböző kategória
Személyszállítást végző cég? Nem arról volt szó, hogy ők tkp. csak fuvarszervezők?
x gon' give it to ya
-
dajkopali
addikt
válasz fordfairlane #13 üzenetére
igaz, az interjút értelmezve és a szöveget rövidítve ezt én rontottam el, pedig fontos: "A taxis személyszállításnál azért vannak olyan elemek, amelyek az Ubernél nincsenek meg. Ilyen a szabad jelző, a droszt, a leintés, a diszpécser központ. Ezért is mondjuk, hogy az Uber nem taxis szolgáltatás, hanem egy olyan platform, avagy piactér ha úgy tetszik, ahova a sofőr és az utas is tud regisztrálni, bizonyos feltételeket teljesítve. "
"fácánjava calvadosban/teljesítünk, egyre jobban " - Konok Péter
-
fordfairlane
veterán
válasz dajkopali #14 üzenetére
Ezért is mondjuk, hogy az Uber nem taxis szolgáltatás, hanem egy olyan platform, avagy piactér ha úgy tetszik, ahova a sofőr és az utas is tud regisztrálni, bizonyos feltételeket teljesítve.
Igen, ez már nagyjából stimmel, leszámítva azt a kitételt, hogy az Uber nem diszpécserközpont, ugyanis, ahogy olvasom, egy kormányrendeletben az Ubert gyakorlatilag azzal lehetetlenítenék el, hogy kvázi diszpécserközpontnak titulálják, ami nem kapott engedélyt.
x gon' give it to ya
-
Lala77
tag
Ha én utasként egy targoncára is felülök (szabályosan) 20Ft/km-ért, akkor hogy jön ahhoz az állam, hogy engem ebben korlátoz?
ingyombingyom
-
nagyúr
mondjuk ki nyiltan és őszintén!
bizonyos kormányzati köröknek érdeke az hogy ne legyen uber,vajon miért?Szerintem kis hazánk politikusainak jórésze egy maradi gondolkodású és egység sugarú emberke...
Az uber ugysem hagyja majd a dolgot...majd lehet kitalnának valamit amivel a Taxisok nem tudnak mit kezdeni.
-
kenwood
veterán
válasz aprokaroka87 #17 üzenetére
kitalalhatnak barmit.ha szeretnenek egy szeles kozonseget elerni,akkor abba a kozonsegbe a nav,es az egyeb hatosagi ellenorok is bekerulnek.
ha pedig megjelennek az elso facebook postok,hogy valakinek viszik a kocsijat ,hazat,mert akkora buntetest kapott,hogy nem tudja kifizetni,akkor mar nem lesznek soforok itthon.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
edward2
addikt
AirBnB jobbá teszi a világot? Bizonyított, hogy az elmúlt években az airbnb miatt a turisztikailag legforgalmasabb városok albérlet árai simán 30-40%-ot emelkedtek.
-
ceia
őstag
Már hosszú évek óta nem ültem taxiban. Utóljára még 26 km-t tettem meg vele 1200 ft-ért Akkor még meg tudtam fizetni én is, ma már luxus kategória, sohasem ülök már többé taxiba. De két dologról megvan a véleményem:
Ha az Über olcsóbban nyújt egy alaposan túlárazott szolgáltatást, az nekem szimpatikus. A taxisok meg azért tüntessenek, hogy nekik könnyebb legyen, ne azért, hogy a konkurenciának nehezebb, vagy pláne sehogy ne legyen.
Én nem értem, hogy engedhetik, hogy bárki útelzárással tüntethessen?? Bűncselekménynek kéne lennie, ha valaki önkényesen lezárja a közutat, akadályozza a forgalmat, tehát önbíráskodik, és anyagi kárt okoz a vétlen közlekedő polgároknak. A közúton az adózó polgároknak joguk van közlekedni, és ebben a jogukban nem korlátozhatják őket más magánszemélyek. Ez egyenértékú a személyes szabadság korlátozásával! Ha a taxisoknak (vagy bárkinek) baja van a kormánnyal, akkor menjenek tüntetni a parlament elé, ne a többi állampolgárt károsítsák a személyes problémájuk miatt.
it's more fun to compute
-
Reinkz
senior tag
Vannak emberek akik dolgoznak bevannak jelentve a cégük utánuk nem kevés adót fizet.
Miért is kéne hogy ez az uber esetén máshogy legyen?
Senki nem akar azért többet adózni mert egyesek segg részegen olcsobban akarnak haza menni.
-
bambano
titán
http://www.ubercafe.hu/
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
tomazin
veterán
Ha már így megszólalt emberünk, akkor az überellenesek kedvenc ütőkártyájára is válaszolhatott volna, hogy tényleg le lettek-e tiltva a navos accok, illetve ha igen akkor miért.
Reinkz
mert attól, hogy valaki nem fizet adót, attól Te miért fizetsz többet?[ Szerkesztve ]
-
kenwood
veterán
igen,az csodalatos,hogy egy csomo varosban tok olcson talalsz szallast par napra.
azt az aprosagot mar csak elnezed erte csereben,hogy egy atlagos 30 negyzetmeteres alberlet a rezsivel egyutt elviszi a fizetesed 95 szazalekat.
aztan egyel,oltozkodj,szorakozz havi par ezer forintbolMi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#82729984
törölt tag
Nem lehet utat lezárni, csak félpályás útlezárást csinálni előre bejelentve. És egyébként ez alkotmányos jog, ugyanigy lehet felvonulást is tartani (az is zavar valakit) meg lehet tüntetni a parlament előtt (de az is zavar valakit).
A tüntetés lényege pont az hogy zavarjon valakit, nem lehet előirni hogy tüntetni csak a határban lehet a szántoföldön de ott is csak téli időszakban bevetetlen területen... Mert akkor mi értelme? Esetleg egynémely diktaturában tudnám ezt elképzelni, de demokratikus országokban ez nem elfogadott dolog.
"A közúton az adózó polgároknak joguk van közlekedni, és ebben a jogukban nem korlátozhatják őket más magánszemélyek"
Ez eléggé egyoldalú álláspont, gondolom ezek szerint egyetértesz azzal, hogyha ne adj isten lerobbansz az úton akkor az első arra járó állampolgár akit zavar az úton az autód, ledózerolja a kocsidat, árokba lökje, vagy épp átmenjen rajta (ha esetleg traktorral van)
Megjegyzem a közlekedés nem kifejezetten alkotmányos jog, szóval hiába nyujtasz be keresetet hogy márpedig neked jogod van közlekedni és azonnal csináljanak autópályát a bükkfittya és bakfittya között a kiserdőn keresztül
-
titán
Az összes bp-i taxis kiny... a ...gem. Legközelebb akkor ülök taxiba, amikor rámjön a visszatarthatalan hányinger.
(#23) Reinkz
Halványlila f..god sincs arról, hogy az überesek hogyan és mennyi adót fizetnek.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
kenwood
veterán
a tuntetes napjan megkerdezte egy fradista ismerosom a facebookon :
vajon ha ok zarjak le azt a keresztezodest 1.5 napra,a venaszkenner ellen tuntetve ,akkor is ilyen jofejek lettek volna a rendvedelmisek ?Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#82729984
törölt tag
"mert attól, hogy valaki nem fizet adót, attól Te miért fizetsz többet?"
Ez magas labda, azért mert az állami kiadások ettől nem csökkennek, sőt az adót nem fizetők is ugyanúgy igénybe veszik.
(nem hinném hogy hallottál már olyanról hogy valakit nem vágtak ki a tűzoltók az összetört kocsiból mert nem fizet adót, vagy a mentős belelökte az árokban a súlyos sérültet mondván nincs tb-je, mehetünk tovább nincs itt semmi látnivaló)Következményképp azok adója fog emelkedni akik fizetik a cehet.
-
User64476
őstag
válasz aprokaroka87 #17 üzenetére
Hú de finoman fogalmaztál. Mondjuk inkább ki, hogy korlátolt bunkó, a morál és erkölcs szikrája nélkül.
-
nagyúr
Fekete Zoltán nagyon jól elmagyarázta. Aki ezek után is értetlenkedik az vessen magára.
Thanos was right.
-
titán
És amúgy mi lesz a sofőrszolgáltatokkal, a reptéri transzferekkel, a szállodai személyszállítókkal?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
#82729984
törölt tag
'1. egy éves infó'
Ez aztán a mentség Tehát mivel 1 éve egy sem fizetett az az jelenti hogy idén már mind fizet, sőt visszamenőleg is befizette ugye?...
Egyébként tessék, itt egy 2016 februári.
http://mno.hu/vallalat_vallalkozas/az-uber-soforok-ketharmada-adoszam-nelkul-dolgozott-1326921Mondjuk tény hogy javuló tendencia (haha, már csak a kétharmada...), csak akkor tessék ezt minden cégre alkalmazni, hogy pl. 1 éve nem fizettél adót?
Nem baj, akkor arra buksi simogatás jár. Két éve nem fizetsz adót, ejnye bejnye, na jól van el van nézve. Szerintem az összes magyar cég örülne ha ők is úgy adózhatnának mint az uberesek
Nekem is van vállalkozásom, én nagyon szeretném ha azt is úgy kezelné a nav mint ahogy ti az ubereseket szeretnétek."2. kiedrült utólag, hogy az akció során a nav nem szabott ki büntetést, mert nem volt mire"
Erre valami link?
-
Meridian
senior tag
"A két vállalatvezető arra helyezte a hangsúlyt, hogy kínált szolgáltatásaik „jobbá teszik a világot”"
ezen hangosan felkacagtam... MUHAHAHA!
mivel itt az igazság az Uber-ről:
http://index.hu/gazdasag/2016/02/13/sharing_economy_kozossegi_gazdasag_munkavallalas_munka_foglalkoztatas/[ Szerkesztve ]
-
titán
válasz #82729984 #36 üzenetére
Mivel egy éves infóról beszélünk, nem tudom, hogy most így megtalálom-e.
Nem tudom mennyire vagy képben adózás témakörben, de úgy fest, hogy kicsit sem. Ugyanis alapvetően nem szükséges, hogy a sofőr adószámmal rendelkezzen. Ez nem taxi, az árbevétele az übernek van, az adja a számlát. A sofőrnek lehet adószáma, akkor vállalkozásában tudja elszámolni az ubertől kapott árbevételt, egyébként a jövedelemadó bevallásában kell bevallania. A tavalyi évet idén. Ezért nem is volt miért megbüntetni őket. Ez csak egy manipulatív (ámbár valós) információ volt, ami arra volt jó, hogy a hozzá nem értőkben tévképzetek alakuljanak ki.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
Meridian
senior tag
"nem igaz, hogy nincs biztosítás"
Hahahaha... mekkora mocsok hazug pofa ez? A KGFB az nem az. Apámnak a taxi biztosításánál van egy 3.5-ös szorzója, így a B10-es biztosítása is 75ezer Ft/év.
Hozzáteszem ugyanolyan kategóriájú autóra szintén B10-el nekem __ugyanazon__ biztosítónál: 17700 Ft/év.
Csak visszonyításképp.Mocskos hazug féreg az ilyen cég, főként a jól fizetett menedzsereik. Simulékonyabban hazudnak, mint a politikusok!
-
titán
A KGFB díj mértékének megállapítása a biztosító hatásköre. Igen, van érvényes biztosításuk. Az, hogy te irigy vagy, hogy nekik kevesebbet kell fizetni, az legfeljebb a te bajod. Ha a biztosító a számításai alapján úgy dönt, akkor majd az uber sofóröktől is magasabb díjat számít. Addig ez csak felesleges rinya.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
JamesHun
addikt
az ubernek is van biztosítása
mint ahogy a BKK sem minden egyes buszra köt biztosítást, így akár itt sem kell minden kocsira kötni
ez szerződés kérdése
ettől nem hazug féreg egy cég sem, max te nem látsz bele minden információ mögé, nem ismersz minden szerződésta piacon sosem kaptam számlát
remélem 2 hét múlva bezárják az összeset
adócsaló banda!SeriesX: JamesSHun
-
hemaka
nagyúr
Ez a téma már eléggé lerágott csont. Egyiket sem használom és nem is fogom, ott a jó békávé.
Uber kontra taxisokra meg csak ennyit: -
bambano
titán
amikor kötöd a biztosítást, akkor mindegyik cég rákérdez az autó használati módjára. ha azt írod, hogy normál személyautó, akkor alacsonyabb a díj. ha te annak tudatában, hogy uberezni fogsz, személyautóként kötsz biztosítást az autódra, az egyértelmű szimpla biztosítási csalás.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
kenwood
veterán
Lehet,hogy az en agyam gyenge, de keptelen ebbol a 32 szobol mondatot, mondatokat alkotni.
Megkerdezhetem, hogy van-e befejezett altalanos iskolai tanulmanyod, es ha igen, hanyas voltal nyelvtanbol ?[ Szerkesztve ]
Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
kenwood
veterán
Ha oket nem csinalnak ki, csak az Ubert, az diszkriminacio lenne.
Szinte biztosan huzhatjak le ok is a rolot.
Aki megmarad,az pedig durvan arat kell, hogy emeljen.Mi kell az alaplapba? Procibol egy, Rambo 2. <> Egyetlen vizmolekulaban tobb hidrogen atom van,mint ahany csillag az egesz naprendszerben
-
#82729984
törölt tag
"Ugyanis alapvetően nem szükséges, hogy a sofőr adószámmal rendelkezzen. Ez nem taxi, az árbevétele az übernek van, az adja a számlát. A sofőrnek lehet adószáma, akkor vállalkozásában tudja elszámolni az ubertől kapott árbevételt, egyébként a jövedelemadó bevallásában kell bevallania"
Ezt egy multkori fórumban már kiveséztük és alapvetően tévedsz.
1, sima magánszemélyként nem csinálhatja mert üzletszerü. Tehát _kötelező_ az adószám. Ez amúgy a hivatalos navos állásfoglalás is.2, csinálhatja adószámos magánszemélyként
3, vagy egyéni vállakozóként.Mindkét utóbbihoz adószám kell. Ezen felül egyébként az uber kutya közönséges taxi. Csak nem telefonon hivod, hanem egy appon keresztül.
Ezt meg külön kiemelném:
"Ez nem taxi, az árbevétele az übernek van, az adja a számlát"Ezek szerint az uberes sofőr ingyen dolgozik? Mert ha nem, akkor két lehetőség van:
a, az uber alkalmazottja -> az ubert terheli minden nyüg, ez amennyire én tudom nem igy van
b, kvázi magánvállakozó -> őt terheli ennek minden nyügje" Ezért nem is volt miért megbüntetni őket" ez persze hülyeség nem véletlen nem találsz linket. Ha nincs adószámod, pedig kéne hogy legyen, azért megbüntet(het)nek, függetlenül attól hogy fizettél-e adót vagy nem. Ezen felül mivel rossz kategóriában dolgozol, idén akkor is megbüntethetnek ha befizetted az adót, mert nem is ugy nem is annyit kellet volna.
Megjegyzem, te most tulajdonképpen azt mondod hogy tavaly a tavalyi évi adócsalás után nem büntetett a nav, mert majd csak idén fogja kiértékelni. Hát khm... valóban, tehát majd idén kapod meg a csekket a tavalyi adócsalás után, ez aztán a fellélegzés
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Legamaster Airserver Connect 2 - 2 darab!
- MacSzerez.com - iPhone 11 / 128GB / Kártyafüggetlen / Zöld / Új akkumulátor! / Garancia!
- Laptophoz keresek 8GB-os DDR4-es modulokat több darabot
- Msi GeForce RTX 3080 Gaming Z Trio 12 Gb (Foxpost az árban)
- GAMER PC - RTX 3060 12GB - i5 13400F/14400F - 16GB DDR4 - 500GB Nvme SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest