- Linux kezdőknek
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Python programozás
- Microsoft Excel topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Facebook és Messenger
- Windows 10
- Mennyit érhet most Elon Musk AI-cége?
Új hozzászólás Aktív témák
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Nekem eddig nem volt bajom sem az eMAG-al, sem az Extreme Digital-al, de a minap szerettem volna ismét rendelni valamit az Extreme Digital-tól, és meglepődve láttam, hogy a Budapest IV. kerület Ezred utcai átvevőhelyük végleg bezárt. Kár érte, szerintem az északi részről érkezőknek az nagyon jó volt, nem kellett bemenni Pestre, kiváló megközelíthetőség, parkolási lehetőség, szóval minden szempontból ideális volt. Mivel szinte egész nap úton vagyok, így szállításért külön fizetni nem szeretek, a kényelem pedig nagy úr, így a Pólus centerben lévő Edigi már nem játszik. Kiesik az útvonalból, ráadásul plázában van, ami régen rossz. Alternatíva az AQUA lehet, ők sincsenek messze, a Tenkefürdő utcába, illetve útba esik még az Alza is, szóval az Edigi-vel elválnak útjaink.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Mindkettő EU-s cég, mellesleg az eMAG is egy Romániában bejegyzett, ám de Dél-Afrikai tulajdonosi hátterű cég, akárcsak az Extreme Digital is volt korábban. Sőt, ha jól rémlik az egyesülést követően egy Magyarországon bejegyzett új cég fogja működtetni az egységesített rendszert.
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Tudom, csak hát többnyire mindegyikért fizetni kell, és ez egy kisebb értékű cuccnál ami alig pár ezer forint, százalékosan eléggé megdobhatja az árat, és felesleges kiadás, ha naponta egyébként is kétszer arra járok kocsival. Ezzel szemben az Ezred utcában, mivel az Edigital üzlet volt, ingyenes volt ez a lehetőség.
[ Szerkesztve ]
-
Intruder2k5
MODERÁTOR
Ez is azt igazolja, hogy mindenkinek más a tapasztalata, és minden eset egyedi. Mi vettünk eMAG-on mosógépet, hibátlan. Vettünk TV-t kettőt is, hibátlan. Több telefont is, amiből az egyikkel volt garanciális problémánk. Jeleztem nekik a fiókomban, 2-3 napon belül küldték érte házhoz a futárt és bevitték a szervizbe. Két hét elteltével visszajött, igaz megjavítva nem volt, de ez nem az eMAG hibája, hanem a szervizé, így ismét jeleztem a hibát, megint érte jöttek és elvitték. Ezután kb. 3-5 nap múlva jött egy értesítés az eMAG-tól, hogy amennyiben kívánom, visszafizetik a telefon árát, ami aztán újabb egy-két nap alatt meg is történt. Extreme Digital-al nincs garancia ügyintézés tapasztalatom, de itt a fórumon elég sok rosszat olvastam róluk. iPon-nál egy routert garanciáztattam, ami közel hat hétig volt a szervizben miután cserélték, közben az érdeklődő email-ekre egyáltalán nem, vagy csak nagyon nehezen válaszoltak, más módon pedig nem is lehet kapcsolatba lépni velük ilyen ügyben.
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPad Air 6 2024 13 128GB Cellular 5G "ÚJ" 2027.05. 16. Apple garancia
- HP Elitebook 8760w,17.3",i7-2670QM,16GB DDR3,180GB SSD,2GB DDR5 VGA,WIN10
- Sony MHC-V77DW BT Mini Hifi (Hangfal) DVD lejátszással!
- Aspire A515-55 15.6" FHD IPS i5-1035G1 16GB DDR4, 512GB NVMe SSD, ujjlolv gar
- Dell Latitude 5580,15.6",FHD,i5-7200U,8GB DDR4,256GB SSD,WIN10
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest