Új hozzászólás Aktív témák
-
rodrigez
senior tag
Vasárnap óta OPERATION_FAILED-et kapok számlafeltöltéskor, mint mindenki más. De a NAV honlapján erről semmi info nincs. 2 hete péntek estéttől hétfő reggelig még durvább volt akkor egyik operáció sem működött. Se tokenExchange, se manageInvoice, se semmi. Tesztelők álma.
-
rodrigez
senior tag
válasz lasarus1988 #25 üzenetére
A legjobb hiba, amibe eddig ütköztem, hogy nem volt mindegy egy XML node-on belül a tag-ek sorrendje. Minden tag benne volt a node-ban a megadott formátumban, de az utolsó mezőket felcserélte a szerializátor és onnantól nem fogadott el semmit.
Remek, ebbe hál istennek még nem futottam bele. Minden másba már igen. Legutóbb a stornó számlánál hiába hivatkoztam az eredeti (DONE-os) számla tétel sorszámára, azt mondta, hogy ilyen márpedig nincs... Remek, főleg start előtt 2 héttel.
-
rodrigez
senior tag
válasz szegedilaci #27 üzenetére
Ehhez mondjuk neki nem sok köze van.
-
rodrigez
senior tag
5 nap valóban rengeteg idő, de az 500e + ÁFA tartalmú számláknál viszont az 1 nap nem olyan acélos. Nálunk a múltkori viharnál a PR-Telecomnál kábelszakadás volt, legalábbis ezt mondta be az automata a hibabejelentő számukon. Az is eltartott 1 napig. Mondjuk a nagy partnereinket felkészítettük erre az esetre is, és szinte mindenhol beszereztek mobilnet képes routereket, amik maguktól váltanak kimaradás esetén a SIM kártyás megoldásra.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Suzuki topik
- Energiaital topic
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motoros topic
- Diablo IV
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen