Új hozzászólás Aktív témák

  • v.tom

    őstag

    Érdekes. Mindenki ott tölti ki a haragját, ahol tudja. Az utas a sofőrön, a söfőr az utason. Csak sajnos szerintem, ez nem mindig megfelelő. A tisztelt szakmabeli illető, aki belülről értékelte a dolgokat, jogosan van felháborodva, azonban jelen pillanatban ő az, aki a rosszabbik megoldást választotta. Mindenhol vannak negatív példák, és bármit is állít bárki, nem hiszem el, hogy azok vannak többségben az utasok közül, akik besz*rnak a buszülésre. Nekünk, többi utasnak sincs semmilyen szimpátiánk ezekkel az egyénekkel, mert a mi normális tömegközlekedési lehetőségeinket nehezítik. Azonban nem mi vagyunk azok, akiknek ezért kötelességünk eltűrni a meg nem érdemelt bunkóságot. Én nem utaztam soha jegy nélkül, mindig normálisan viselkedtem, és nem nehezítettem meg szánsékosan a söfőrök életét. Ezért, és a pénzemért cserébe a sofőröktől azt várom el, hogy ők a tőlük elvárható módon végezzék a dolgukat, és viszonyuljanak hozzám. Nekem is volt sok negatív tapasztalatom már. Volt egy buszsofőr, aki rendszeresen nem állt meg annál a buszmegállónál, ahol a barátnőm és én szoktunk felszállni a buszra. Sajnos ez mindig az utolsó busz idején történt... Azt hiszem, ez nem tartozik bele abba, hogy az utas azt kap, amit megérdemel... Mi rosszat tettem én, hogy még csak fel sem szállhatok. Megértem, hogya buszsofőr is siet haza. De én is... Ha repülőgépet vezetne akkor is ezt tenné? 'Á, most nem szállok le bécsben, mert vár az asszony otthon..."

Új hozzászólás Aktív témák