Új hozzászólás Aktív témák

  • Entryy

    aktív tag

    válasz dajkopali #32 üzenetére

    Mert USAban "hagyis" rendszerben működnek. EUban meg leginkább franchize rendszerben.
    Az sem mellékes,hogy Németben, Angliában pl iszonyat pénzekért lehet taxis jogot vásárolni. Míg nálunk pl a City taxi 4kilója a legtöbb, addig kint ugyan ez csak euroban a "putri" szint.
    És akkor ott vannak még a kedvezmények. a mobile.de telis tele van mindig 3-4éves E mercikkel bagóért.
    Mind taxik voltak. Megtehetik,mert Németeknél elképesztő kedvezményeket kapnak a taxisok az új autókra. Illetve mindig vannak tipikusan "nekik" készített szériák.

    Legtöbb helyen - pl itthon - azért lehet sikere az ubernek, mert nem kötelez olyan faszságokra, mint a sárgítás.
    Hiszen a legtöbbeknek csak egy autója van. Ha lenne pénz külön munkaautót fenntartani nyilván nem lenne tényező a szín sem.
    Viszont ami korlátozza a terjedést, az az idő. Tehát aki utazni akar, nem akar várni. Séta a droszthoz, beül és megy.

    Sok tényezős dolog ez, nem olyan egyszerű,mint az itt kommentelgető a/4 userek, akik még életükben nem utaztak taxival.

    [ Szerkesztve ]

    http://www.adrenalinbase.com/index.php?L=fr&T=videos# -- The need4speed " The art of flight "

Új hozzászólás Aktív témák