Új hozzászólás Aktív témák
-
fi:zi'k
nagyúr
Ok, csak azt azért vedd figyelembe, hogy a PH-n vagy MA-n megjelenő cikkeket az oldal üzemeltetője teszi közzé és ezért nem egy kategória a Logouttal.
Ha kérte, ha nem, mindenképpen van reklámértéke, ez is egyértelmű. Ezzel természetesen nem az írást minősítem.
Mindenesetre megkérdeztem egy illetékest, az a legtisztább.Amúgy én is szívesen tesztelgetnék így autókat.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
BeZol
őstag
Simán lehet autópályázással és országúttal. Annál a kocsinál 2 fő probléma van: 2300kg körüli súlya miatt minden elindulás sokba kerül, míg a magas építés és légellenállás miatt minél nagyobb a tempo, annál jobban ugrik meg a fogyasztás (30d-mel 90-ről gyorsulva 220ig egy 1/4 autónyival tudnak maximum elhúzni, utána meg mintha falnak mennének, annyira belassulnak a légellenállás miatt, és körbeautózom őket, persze a +10m Ft-os árral nagyobb biztonságot, jobb kilátást, és talán több helyet is kapnak. Az alap 30d motor sem hiába kell ezeknek, mert csak egy 20d szintjére képesek a +500kg miatt.)
-
-
brumi1024
veterán
+1. De maradhatunk méretosztályon belül (az A4 MLB hosszmotoros, az Octavia MQB): érdemes végigpróbálgatni a Leon-Octavia-Golf-A3 vonalat. Lesznek komoly különbségek anyagminőségben, zajban, komfortban. Futóműnél főleg hangolásban, mert nem kért Magnetic ride esetén a recept kb állandó (a nagyobb motoroknál természetesen): elöl MacPherson, hátul multilink.
Az A4 is, de az A6 főleg más kategória, azoknak nincs nem Audi megfelelőjük, MLB-re csak a nem európai piacra szánt Phideont építi a VW.
[ Szerkesztve ]
-
Rusi
senior tag
Te nagyon szerencsén helyeken járhatsz Budapesten.
A Hungárián például alap tétel, hogy a leglassabban haladók mind a belső sávban alszanak a volán mögött. Persze ott legalább van másik sáv, hogy kikerüld, megelőzd őket. De ebben a városban mindennapos az, hogy 50-es szakaszon 35-tel, 70-es szakaszon 50-nel gurulgatnak, de országúton se nehéz ráakadni a "70-nel megyek, mert halálfélelmem van az autóban" típusokra, autópályán meg a szélső sávban 85-tel haladó kamion 87-tel előzi meg (miután látja, hogy jön valaki a belsőben 130-cal, de nyilván kimegy elé). Utóbbi a városban még rosszabb, mert rengetegen egyszerűen nem mernek elmenni egy busz vagy kamion mellett (és itt nem előzésről van szó, hanem eleve a másik sávban megy, de ugyanakkora sebességgel követi kicsit lemaradva, mert mellé se mer menni és megelőzni se meri). Ó, igazából vagy 10 oldalon keresztül tudnám sorolni, amiket már tapasztaltam és sajnos hiába hiszi az ember, hogy már mindent látott, mindig van valami új "élmény" az autózás során.
No de oda se neki, én még így is szívesen ülök a volán mögé, ha meg esetleg eltévedek a "hanyatló nyugat" irányába, akkor könnyebb dolgom van, hiszen ott "pihenhetek" vezetés közben.
Mobilaréna (2010-2017)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen