Új hozzászólás Aktív témák
-
norbert1998
veterán
Eszméletlen antibimmeres vagyok, de az a gép még nekem is tetszik. Ami nem tetszik, az a fogyasztás (mondjuk akinek ilyenre pénze van, szerintem pont lesz@rja a fogyasztást), kicsit sokallom a 7+ litert vegyesbe, de lehet csak el vagyok tévedve.
Ahhoz viszonyítok, hogy az ennél fél literrel kisebb dCi-s verdánk 4.6-ból megvan úgy, hogy lassan 180k km van benne, fele város-fele országút elosztásban megy jelenleg.
De volt olyan is, hogy annyiból állt egy éven keresztül, hogy 180-190 körül Szhelyről München és vissza, havonta kétszer, akkor is 4.x-et evett.
Igen, az "csak" 20XNm, de 5 sebességes és ennél a BMW-nél pár százzal többet forog pályán ugyanott. És a kettő közt eltelt 2 Euro szabvány, az is beleszól a fogyasztásba, mert "egészségesebbnek" kell lennie az E6-osnak. (?)De mondom újra, lehet tényleg tök reális, csak el vagyok tévedve
-
norbert1998
veterán
Rönó Talicska. Ha nem tévedek,jóval kevesebb súlyra, de nem találok róla konkrét infót. Ugyanazt írja a benzinesre a net, mint erre, pedig tudtommal jóval nehezebb. Egyezzünk meg mondjuk 1,2-1,3 tonnában maximum, de szerintem ennél kisebb is jóval. Írtam is, hogy közel sem egy kategória a kettő, és hogy csak soknak tűnik az étvágya nekem. Többek közt egy igazolást/cáfolást váró sejtésnek szántam
Mérni úgy szoktuk, hogy belemegy x liter és megtettünk vele y km-t, majd azzal számolunk. A bc nem írkál fogyasztást. Általában úgy számolunk, hogy teletesszük és utána, de minden üresközeli teletankolás után, mikor kezd fogyni, még cirka egy tizesért megy bele, hogy kb mindig ugyanakkor tankoljunk a hónapban.
Tényleg jó gép, de szerintem az újabb dCi-k már nagyon túl vannak komplikálva. Kettőstömegű, olajkoszosságmérő, ilyenolyan extra turbó okosítás. Egyebek, de nyilván ez a bimmerhez képest nudli, de azok nem is nagyon arra lettek tervezve, hogy 2-300k km-eket beletegyenek nagyobb szerviz nélkül. Ez a dCi, ami a talicskában van, kettőstömegű nélküli, faék egyszerű turbó meg magasnyomású szivattyú. Ezek a drágább kopóalkatrészek, viszont a Reanult topikosok szerint 300k km simán benne van javítás nélkül, ha ésszel megy az ember és nem bőgeti hidegen.
Jó, azt hozzá kell tenni, anyámnál megy 4.6-ot, míg én vagy apám hajtottuk, 5 alá sose ment le a vegyes az elmúlt 1-2 évben, csak jött egy másik gép, így csak anyám hajtja a talicskát.
110 körül olyan 2100-2200-at fordul.
-
norbert1998
veterán
válasz Stauffenberg #12 üzenetére
Abszolút nem gondolnám, hogy ennyit számít a súly Viszont akkor még jól is eszik a cikk alanya
-
norbert1998
veterán
válasz brumi1024 #35 üzenetére
Az a TDI nem szériagyártású, nem? Tudtommal a legerősebb széri TD az VW Tuareg V10-ese a maga 760 Nm-erével. Ma láttam belőle a V8-as variánst, az "csak" 4.8 literes motorral bírt. Nagyon benga gép az is, kíváncsi vagyok, mennyit ehet
A fogyasztáshoz: a fele-fele távolságban is fele-fele, elég sokat futkosunk a városban.
-
norbert1998
veterán
ma már harmadszorra futok össze ezzel az oldallal de nem, nem jutott eszembe megnézni, mert annyira azért nem volta kíváncsi.
mondjuk kb egy éve nem is hallottam az oldalról, szóval csak szemléltetésképpen, a mai 3 alkalomamúgy szerintem az kifejezetten jó fogyasztás a 2.5-2.6 tonnához és ahhoz az erős motorhoz.
Új hozzászólás Aktív témák
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Óra topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- VoLTE/VoWiFi
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Motoros topic
- Spórolós topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs